Draften jij!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer, geen vier op een rij.
Volgende keer eens refreshen voordat ik een reactie plaats![]()
inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig is het weer bijna weekend.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Donequote:
jezus christus.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
Ik heb deze week en volgende week vrij.
Die kutgrappen over Rolo in dat topicquote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
EC, studeer(de) jij in Wageningen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
Morgen geloof ik. En daarna echt stuk minder weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
quote:
Dikke zon hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
hier ookquote:
Het was echt een héél goede aflevering, damn.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog wachten tot vanavond voor Lost. Oh, lunchpauze!
Oja, die heb ik ook nog. Laatste die ik gezien heb was die over de crisis, die was ook erg tof.quote:
Gelukkig hebben we de shirts nog.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef SCH het volgende:
Geen FC Limburg dus.
Je wordt kieskeurig...?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Niet echt mijn type, maar zou haar uiteraard een beurt geven voor de statistieken.
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Houniet het volgende:
Die foto heb ik al duizend keer gezien ofzo man.
okquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keer
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Nah ja, als je dr ziet, stuur haar maar naar mij dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Eigenlijk ben ik gewoon verwend. Dat is met alles zo. Als je b.v. eenmaal breedbandinternet hebt gehad, wil je niet meer terug naar 8 kB/s.quote:
Ik houd mijn mond welquote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
En wat vind jij van de foto?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
Ook 2 weken vrij?quote:
It takes years of practice my friend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |