Draften jij!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer, geen vier op een rij.
Volgende keer eens refreshen voordat ik een reactie plaats![]()
inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig is het weer bijna weekend.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Donequote:
jezus christus.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
Ik heb deze week en volgende week vrij.
Die kutgrappen over Rolo in dat topicquote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
EC, studeer(de) jij in Wageningen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
Morgen geloof ik. En daarna echt stuk minder weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
quote:
Dikke zon hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
hier ookquote:
Het was echt een héél goede aflevering, damn.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog wachten tot vanavond voor Lost. Oh, lunchpauze!
Oja, die heb ik ook nog. Laatste die ik gezien heb was die over de crisis, die was ook erg tof.quote:
Gelukkig hebben we de shirts nog.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef SCH het volgende:
Geen FC Limburg dus.
Je wordt kieskeurig...?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Niet echt mijn type, maar zou haar uiteraard een beurt geven voor de statistieken.
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Houniet het volgende:
Die foto heb ik al duizend keer gezien ofzo man.
okquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keer
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Nah ja, als je dr ziet, stuur haar maar naar mij dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Eigenlijk ben ik gewoon verwend. Dat is met alles zo. Als je b.v. eenmaal breedbandinternet hebt gehad, wil je niet meer terug naar 8 kB/s.quote:
Ik houd mijn mond welquote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
En wat vind jij van de foto?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
Ook 2 weken vrij?quote:
It takes years of practice my friend.quote:
Dat is mooi kut!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Ook 2 weken vrij?
Ik loop alweer een paar weken tegen ziek zijn aan te hikken en wil eigenlijk het liefst gewoon m'n bed in maar heb het veel te druk om ziek te worden.
Bier, kermis en hoeren natuurlijk. Dat is de levensader van deze SC.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Bitches, Kutten en Hoeren?
Gaymania kwam er niet voor niets mee aanzetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Homo-topic.
Nou en, dit soort politiegasten zijn de reden waarom zoveel mensen de politie hatenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef sjimz het volgende:
Je werd helemaal niet aangehouden.
Waar ging de paper over?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Riro het volgende:
Eerst een 8.8 voor een paper waarvan ik niet eens zeker was of het wel een voldoende zou zijn en nu een kaartje voor DefQon, wat een topdag.
ACAB!!!!1111quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou en, dit soort politiegasten zijn de reden waarom zoveel mensen de politie haten
Ja lekker, ik lust wel wat bier.quote:
Komop Sjimz, die gast was echt al 100 meter doorgereden aan de overkant van ons, dus met ze rug naar ons toequote:
Mij boeit het toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop Sjimz, die gast was echt al 100 meter doorgereden aan de overkant van ons, dus met ze rug naar ons toe![]()
Ineens draaide die om en komtie achter ons aan?
Verder zijn er ook wel goeie politiemensen hoor daar niet van![]()
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik serieus 10 meter in een gebied fietste waar dat niet mocht. Om 5 voor 6 in een winkelstraat die leeg was en waar het vanaf 6 uur wel was toegestaan. Toen ik hem daarna vroeg of hij zn quotum nog niet had gehaald kreeg ik er nog één en werd ik gesommeerd te stoppen omdat ik anders weleens op het bureau zou kunnen eindigen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Jasza het volgende:
De politie van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Ik ging net ff met me ma naar de AH, ineens worden we uit het niks aangehouden omdat me ma zogenaamd geen gordel omhad![]()
Nou ik kan je vertellen, als hij het over mij zegt kan het nog maar me moeder heeft hem echt altijd om. Dus hij vragen om kenteken enzo, zegtie:
Ja ik weet het niet 100% zeker dus ik kan geen boete geven![]()
Pannekoek wat doe je dan dom dat ze geen gordel omheeft?
Me ma helemaal over de zeik![]()
Hij vond mij niet zo prettig volgens mij, aangezien ik een nogal bijdehande opmerking maakte dat me ma 100% zeker wel de gordel omhad
Hij verveelde mij ook aardig met ze kakkersaccentquote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Grulez het volgende:
Ajoh ws verveelde hij zich gewoon.
Was ook maar goed dat ie geen boete gaf want anders stond ik nu nog te discussieren en wss was dat niet goed afgelopenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik serieus 10 meter in een gebied fietste waar dat niet mocht. Om 5 voor 6 in een winkelstraat die leeg was en waar het vanaf 6 uur wel was toegestaan. Toen ik hem daarna vroeg of hij zn quotum nog niet had gehaald kreeg ik er nog één en werd ik gesommeerd te stoppen omdat ik anders weleens op het bureau zou kunnen eindigen.
Politie
Is zoiets strafblad-materiaal?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Buiten snelheidsovertredingen slechts twee boetes. Eén voor "in staat van dronkenschap de openbare orde verstoren" en één omdat ik zonder helm achter op een motor zat, toch zonde van je geld achteraf.
Met prosociaal gedrag ben ik tijdens mn studie (sociologie) ook doodgegooid...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Riro het volgende:
[..]
De invloed van het hebben van een donkere huidskleur op het uiten van prosociaal gedrag.
Neuh, geloof het niet.quote:
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
Het gaat goed los in Den Bosch.
Vannacht iemand door zijn hoofd geschoten tijdens een ruzie tussen 2 groepen.
sow, zeker weer uit diezelfde probleem wijk als een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
Het gaat goed los in Den Bosch.
Vannacht iemand door zijn hoofd geschoten tijdens een ruzie tussen 2 groepen.
Het schijnt nu dat 1 medelander de andere medelander door zijn kop heeft geschoten.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.
Nee niet de zelfde wijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
sow, zeker weer uit diezelfde probleem wijk als een paar jaar geleden?
ja, en toen met die rellen in dezelfde wijk toen er een tv programma was op sbs (probleemwijken geloof ik). Toen bleek dat een bewoner een pedofiel was, daarna waren er ook een paar dagen rellen daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.
Hehe, in dat geval zeg ik, niet mee bemoeien. Overigens ook niet als het Nederlandse Tokkies zijn trouwens. Tis erger als er onschuldigen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt nu dat 1 medelander de andere medelander door zijn kop heeft geschoten.
Ja, dat was toen in Hambaken geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
ja, en toen met die rellen in dezelfde wijk toen er een tv programma was op sbs (probleemwijken geloof ik). Toen bleek dat een bewoner een pedofiel was, daarna waren er ook een paar dagen rellen daar.
Zelfregulerend systeem, i like.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, in dat geval zeg ik, niet mee bemoeien. Overigens ook niet als het Nederlandse Tokkies zijn trouwens. Tis erger als er onschuldigen bij betrokken zijn.
Indeed. Hoeft de politie zich er niet mee te bemoeien, Jasza ook nog blijquote:
Sorryquote:
Ik zag het. Maar die gast doet het toch bewust, dus eigenlijk ook weer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
wehhee DK wordt trouwens wel even in FB geowned
En dan vragen om Heineken...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
quote:
ach, hij blijft toch wel doorgaan met z'n kutposts.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
Hahahha, Geertje grijpt meteen in hoor. Laat ze elkaar maar afmaken trouwens.quote:De Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken inmiddels schriftelijk om opheldering gevraagd. Fractievoorzitter Geert Wilders en zijn partijgenoot Raymond de Roon willen dat de wet zo wordt aangepast dat het „Marokkaanse en Antilliaanse tuig” hoge minimum gevangenisstraffen krijgt en waar mogelijk Nederland wordt uitgezet.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Hahahha, Geertje grijpt meteen in hoor. Laat ze elkaar maar afmaken trouwens.
Ook leuk leesvoer trouwens: http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1547839-p-6.html
Omdat het ook zo is?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:52 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom moet ie nou expliciet benadrukken dat het om Marokkanen en Antillianen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |