SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Nice!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
Ow, mn portemonnee is trouwens teruggevonden. Ga m zo ophalen. Kijken wat de schade is
Helemaal beurs geslagen.quote:
Zal wel niets meer inzitten. Als de vinder er niets uit heeft gehaald doet de politie het zelf wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
Ow, mn portemonnee is trouwens teruggevonden. Ga m zo ophalen. Kijken wat de schade is
zo dat is mooi werk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
Morgen voetballen, leren, Man United kijken naar het café naar Twente, naar Café.
Strakke planning ik hou er wel van.
Zaterdag voetbalquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zo dat is mooi werk.
ik ook morgen voetballen
Alles zat er nog in. Inclusief briefje van 20 en wat muntgeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel niets meer inzitten. Als de vinder er niets uit heeft gehaald doet de politie het zelf wel.![]()
Maar goed nieuws natuurlijk.
Er zat toch 50 e. in of was dat grootspraakquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Alles zat er nog in. Inclusief briefje van 20 en wat muntgeld.
De maatschappij van tegenwoordig
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Adothehague het volgende:
ADO Den Haag - Ajax:3-3 (1-3)
7. Sonck 0-1
13. Pienaar 0-2
30. Boukhari 0-3
43. v.d. Gun 1-3
67. Den Ouden 2-3 (pen.)
83. Stroeve 3-3
Ik zei 15 volgens mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zat toch 50 e. in of was dat grootspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |