SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Nice!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
Ow, mn portemonnee is trouwens teruggevonden. Ga m zo ophalen. Kijken wat de schade is
Helemaal beurs geslagen.quote:
Zal wel niets meer inzitten. Als de vinder er niets uit heeft gehaald doet de politie het zelf wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
Ow, mn portemonnee is trouwens teruggevonden. Ga m zo ophalen. Kijken wat de schade is
zo dat is mooi werk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
Morgen voetballen, leren, Man United kijken naar het café naar Twente, naar Café.
Strakke planning ik hou er wel van.
Zaterdag voetbalquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zo dat is mooi werk.
ik ook morgen voetballen
Alles zat er nog in. Inclusief briefje van 20 en wat muntgeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel niets meer inzitten. Als de vinder er niets uit heeft gehaald doet de politie het zelf wel.![]()
Maar goed nieuws natuurlijk.
Er zat toch 50 e. in of was dat grootspraakquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Alles zat er nog in. Inclusief briefje van 20 en wat muntgeld.
De maatschappij van tegenwoordig
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Adothehague het volgende:
ADO Den Haag - Ajax:3-3 (1-3)
7. Sonck 0-1
13. Pienaar 0-2
30. Boukhari 0-3
43. v.d. Gun 1-3
67. Den Ouden 2-3 (pen.)
83. Stroeve 3-3
Ik zei 15 volgens mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zat toch 50 e. in of was dat grootspraak
Memory Lanequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niks, alleen een mooie herinnering ophalen.
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.quote:
Was ook meer om jou misschien meer leuke dingen uit het verleden te laten herbelevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.
Ik post het gewoon lekker hier, tussen de voetbalfans.
Die mensen daar zitten er niet op te wachten.
Wij zitten er wel op te wachten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.
Ik post het gewoon lekker hier, tussen de voetbalfans.
Die mensen daar zitten er niet op te wachten.
Varkensvlees én kipquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Varkenshaas, kipfilet, courgette, prei, ui, knoflook en tomaatjes in de oven met peper en zout!
Ik was maar even gaan koken, terwijlHarpers Island keek.. Dat is in ieder geval niet mijn soort serie. Een huwelijk met vrienden en familie op een eiland, waarvan schijnbaar iedereen een voor een uitgemoord gaat worden
.
Ik heb het eigenlijk nog nooit in combinatie gehoordquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uhuh, dat gaat prima samen hoor. Lekker mals!
Serie mag je bij mij vandaan halen als je wil, vandaag premiere gegaan.
Kan ik mooi op de fiets naar de zaak.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:
Morgen word het mooi weer, ga ik ook ff lekker terrassie pakken weer.
quote:
Johquote:
Zondag het altijd lastige Willem II voor Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Jasza het volgende:
Zondag ook maar vroeg de stad in, eieren zoeken.
ja ook. dan moeten we 8 uur smorgens vertrekkenquote:
wat een tijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja ook. dan moeten we 8 uur smorgens vertrekken![]()
Jij reageert in de SC alleen maar op Dos hequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja ook. dan moeten we 8 uur smorgens vertrekken![]()
[VBL SC #42] Vier op een rij!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij reageert in de SC alleen maar op Dos he?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:13 schreef jorienvandenherik het volgende:
GOAL DE AZ ALKMAAR.
KAZEN 1111111
Wel een goede timing.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
is een ouwe, maar toch heel erg naar dit.
Goed uitgevoerd die combo ja.quote:
Hoe kun je slapen en naar de kerk gaan tegelijk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:23 schreef Houniet het volgende:
Naar de K. Nu slapen en verrot op me werk.
Eens. Echter het is ook werkelijk waar een versteegrobje.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:02 schreef Jasza het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
Werkelijk waar disgusting.
Mooi hequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef RayMania het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Is dit echt?
heheh mooi. Lekker wijf ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef RayMania het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Is dit echt?
Dat krijg je ervan als je niet werkt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens. Echter het is ook werkelijk waar een versteegrobje.
En kan iemand me zeggen waarom ik al meer dan een week standaard om half 9 klaar wakker ben, ook als ik half 5 mn nest in duik
Ik vind het prachtig, heb het deze week al 3 keer gezien. Op een gegeven moment met die hoge stem: "hier, hier, hier hier, hier". En die oerbrul over dat lege festivalterrein: THOMAAAAAAAAAAAAAAAAS.quote:
Nou dan is tong80 een medisch wonder denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet werkt.
Met het gezin aan de euroknallers bij de Mac.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, heb het deze week al 3 keer gezien. Op een gegeven moment met die hoge stem: "hier, hier, hier hier, hier". En die oerbrul over dat lege festivalterrein: THOMAAAAAAAAAAAAAAAAS.
En waar heb je die eer aan verdiend?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef denthemen het volgende:
Straks naar de hockeydames en ze daarna ontmoeten
Contacten héquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En waar heb je die eer aan verdiend?
De hockeydames als in gewoon Oranje -> dus Ellen Hoog?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef denthemen het volgende:
Straks naar de hockeydames en ze daarna ontmoeten
Kakkerquote:
Siquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De hockeydames als in gewoon Oranje -> dus Ellen Hoog?
Nice.
quote:
Hehe, coolquote:
quote:
Dat is wel balen ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef denthemen het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Ellen Hoog zit er niet bij
Wat een cwal is dat jaquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:20 schreef sezten het volgende:
Ohja, vanaf maandag heb ik geen laptop meer want hij moet voor reperatie naar Acer (beeld is raar aan het doen)
En maximaal 5 werkdagen kwijt. Dus ik ga jullie missen![]()
![]()
Hij mag hem toch wel een kwal vinden ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:50 schreef denthemen het volgende:
Com op Breach, niet zo cinderachtig
Ik dacht Captain Hookquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooi weer!
Die speelt wel aardig piano als je bedenkt dat 'ie maar één hand heeft.
en hij heet eigenlijk Sjefke Backbier
Onhandig voor de draft, hoop dat 'ie iemand een lijstje PM't.quote:
En anders weten we dat ie niet online kan komen dus kunnen we meteen verderquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Onhandig voor de draft, hoop dat 'ie iemand een lijstje PM't.
Neem aan dat op zijn school toch wel een pc te vinden is.. Desnoods even bij een vriend langsgaan. Om de draftgame maar gaande te houdenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Onhandig voor de draft, hoop dat 'ie iemand een lijstje PM't.
Ik neem aan dat de school op zaterdag gesloten is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Neem aan dat op zijn school toch wel een pc te vinden is.. Desnoods even bij een vriend langsgaan. Om de draftgame maar gaande te houden
Ik neem aan dat jij niet op de hoogte bent van de draftgame.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de school op zaterdag gesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |