Was het maar zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
En dan morgen zeker weer tot 11 uur in je bed blijven liggen?
het kan erger. Ik om 8 uur.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Kwart over 8 word ik op m'n werk verwacht.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Aangezien ik morgen pas om 18:00 hoef te werken, ga ik lekker van het weer genieten op de mountainbike.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef toma het volgende:
[..]singletracks? Of nog steeds rustig aan.?
een singletrack is een speciaal mountainbike paadje zeg maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Ik fiets maar een beetje in het rond.
Maar uiteraard ook voor m'n conditie.
Vriendinnen van me zijn daar nu.quote:
je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Het is weer vrijdag. Alleen ik moet - in tegenstelling tot de rest van NL - wel gewoon werken.
Klopt. Er is net koffie voor me gehaald.quote:
godsamme ik moest t zelf halen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Er is net koffie voor me gehaald.
Dat gevoel heb ik ook. Bijna iedereen heeft hier vrij genomen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij zijn we wel de enige twee FOK!kers die momenteel de economie draaiende houden.
iedereen is vrij behalve ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef 9christensen het volgende:
pfff mooi rustig in de trein
ik ook nietquote:
Nou vannacht nietquote:
Oehhh breach, vertel ons is meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou vannacht niet
Ik zat nog half nagenietend van een bijzonder leuk avondje met een meisje (ja Houniet en co, die ja) in de trein, Waar gewoon een massale vechtpartij in de coupe uitbrak. Gebroken neuzen, alles
Ah waren lompe boeren uit Eindhoven. Rambezopen, dus heb me prima vermaakt in die trein.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oehhh breach, vertel ons is meer.
Zolang ze maar niet 5 meter voor het perron aan de noodrem trekken waardoor je 15 minuten moet wachten voordat ie verder gaat en je eruit kan mogen ze van mij helemaal losgaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah waren lompe boeren uit Eindhoven. Rambezopen, dus heb me prima vermaakt in die trein.
Stad in, terrasje pakken en mensen (vrouwen) kijken.quote:
Wat hij zegt en anders sporten om aan je goddelijke lijf te werken opdat die vrouwen ook terugkijken naar je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stad in, terrasje pakken en mensen (vrouwen) kijken.
Gister al gedaan, dit is mijn dag rust.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat hij zegt en anders sporten om aan je goddelijke lijf te werken opdat die vrouwen ook terugkijken naar je.
Volgens mij zit je op FOK!.quote:
Ook een soort oefening he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar een de wagen wassen ofzo.
En even TV kijken 13:00 is journaal en sport daarna weer verderquote:
Je moet je naam veranderen in Sog37quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |