Of je leest de OP en ziet dat hij al met haar msn't!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef jslavenburg het volgende:
MSN lospeuteren en misschien een keer afspreken? Of vraag aan een vriend/vriendin van je haar MSN, of in ieder geval wat gegevens.
Heb over die zin gelezen, had wel de OP gelezenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of je leest de OP en ziet dat hij al met haar msn't!
Heb je de OP überhaupt gelezen? Daarin staat dat hij al contact met haar heeft via MSN en ook op schoo maar liever persoonlijk wil vragen ipv via MSN...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef jslavenburg het volgende:
MSN lospeuteren en misschien een keer afspreken? Of vraag aan een vriend/vriendin van je haar MSN, of in ieder geval wat gegevens.
Ik weet dat op FOK! iedereen barst van het zelfvertrouwen, maar het lijkt mij niet heel tof om een meisje voor het eerst mee uit te vragen als daar nog een heel groepje giechelende vriendinnen omheen staat hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef DoctorB het volgende:
Loop gewoon naar haar toe als ze in het groepje staat. Je weet dat ze ja gaat zeggen, je hebt immers al veel contact met haar.De rest van het groepje is dan meteen jaloers, en da's goed voor jouw populariteit.
Gewoon vragen. En als je het wilt vragen zodra ze alleen is dan moet je daarop wachten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef jackyboy het volgende:
kheb der eigenlijk nog maar weinig niet in een groepje gezien. Gaat altijd met minimaal 2 anderen naar de wc... je kent het wel
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ja, toch maar via msn.
En dan zo erbij zeggen: ik wil je iets vragen en dat zou ik eigenlijk persoonlijk willen doen, maar ik spreek je nooit alleen, dus dan toch maar via msn' en dan zo eensmiley erbij, want dat is schattig.
Ben ik het mee eens. Dan kun je nog zo veel zelfvertrouwen hebben, maar als al die blikken van het hele groepje op jou gericht zijn en het is ineens doodstil dan gaat (bijna) iedereen stotteren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet dat op FOK! iedereen barst van het zelfvertrouwen, maar het lijkt mij niet heel tof om een meisje voor het eerst mee uit te vragen als daar nog een heel groepje giechelende vriendinnen omheen staat hoor
Inderdaad, zo'nquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ja, toch maar via msn.
En dan zo erbij zeggen: ik wil je iets vragen en dat zou ik eigenlijk persoonlijk willen doen, maar ik spreek je nooit alleen, dus dan toch maar via msn' en dan zo eensmiley erbij, want dat is schattig.
Dat dus. beter in persoon maar kan me voorstellen dat je dat niet zo goed durft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ja, toch maar via msn.
Als Aanvoerder het goed vindt, dan kan het al niet meer misgaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'nwerkt al-tijd!
![]()
![]()
Succes rakker!
Vergeet dequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef jackyboy het volgende:
bedankt voor de reacties. kzal jullie laten weten wat et resultaat is
Ik wil jouw ook iets vragenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ja, toch maar via msn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |