Je spreekt ons allemaal aan hier, als het je niet bevalt dat Sjimz antwoord geeft, dan blijf je maar weg en mail je maar naar forum@fok.nlquote:
het bleek zowaar mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[WK kwalificatie] Nederland - Macedonië, 1 April 20.45 II
Zou er een trema op de laatste e van Macedonië kunnen?
Is die bug eindelijk gefixt ?quote:
Ik heb het aan Prosac gevraagd.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF!
Waarom is mijn link naar een Youtube filmpje van Leonardo weggehaald? Ik wil dat er een andere mod eens naar kijkt. Wat een onzin zeg.
En waarom dan als ik vragen mag? Na dat verhaal over Leonardo moest ik meteen aan dat filmpje denken.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:00 schreef Prosac het volgende:
Bekeken, vind het -ondanks mijn gruwelijke hekel aan jankbek Leonardo- ongepast.
Gast ga je druk maken over een filmpje dat weg gehaald isquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom dan als ik vragen mag? Na dat verhaal over Leonardo moest ik meteen aan dat filmpje denken.
Een filmpje met foto's van een Leonardo op brancard, na zijn zoveelste akelige blessure, onder begeleiding van een opname met bepaalde mensen hem niet zulke aardige dingen toezingen, in het Ajax topic..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom dan als ik vragen mag? Na dat verhaal over Leonardo moest ik meteen aan dat filmpje denken.
Je kan er achter komen wat de note was.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:08 schreef Rots het volgende:
sjimz, als je geen antwoord geeft in SC dan maar hier. Heb jij mij die laatste note gegeven voor iets, zou niet weten voor wat dan.
Dat van smerige duitser kloptquote:Op woensdag 1 april 2009 23:12 schreef Rots het volgende:
4,50.![]()
Jij was het wel dus, smerige duitser.![]()
Wel grappig dat je er weer helemaal vanuit gaat dat de note negatief is.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:12 schreef Rots het volgende:
4,50.![]()
Jij was het wel dus, smerige duitser.![]()
Er was toch al een nieuw plaatje (met ron jans)?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef sjimz het volgende:
De OP moet nog steeds aangepast worden.
[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #23quote:Op woensdag 1 april 2009 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #23
waarom is deze dicht
hhhmmm....vreemd, had die helemaal niet gezien...maar goed, terecht slotje dus !quote:Op woensdag 1 april 2009 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #23
Die was sneller.
ik heb even gekeken, gewoon omdat het gratis kanquote:Op woensdag 1 april 2009 23:08 schreef Rots het volgende:
sjimz, als je geen antwoord geeft in SC dan maar hier. Heb jij mij die laatste note gegeven voor iets, zou niet weten voor wat dan.
patser.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb even gekeken, gewoon omdat het gratis kan
De eerste mod met humor moet helaas nog steeds uitgevonden worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
2 april
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1einsZ!
Kaap had altijd goede grappen tijdens zijn modperiodequote:Op donderdag 2 april 2009 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De eerste mod met humor moet helaas nog steeds uitgevonden worden.
Dat kon in mijn tijd alweerquote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Is die bug eindelijk gefixt ?Het heeft jaren nooit gekund.
Vroegàhquote:Op donderdag 2 april 2009 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaap had altijd goede grappen tijdens zijn modperiode
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Evertje het volgende:
-
Is weg, thanks.quote:
Klopt, al is die van FC Limburg bijna vol.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Er lopen nu trouwens 2 topics over de fusie, niet echt handig.
Thanks!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van Nistelrooij of Huntelaar?
Beetje vroeg misschien?
Ruud speelt voorlopig niet dus het is nog even niet aan de orde.
Een vol topic:quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Is er nog geen topic over de bondscoach
Jawel; Het Bert van Marwijk topic #1quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Is er nog geen topic over de bondscoach
Die is ook op slotquote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel; Het Bert van Marwijk topic #1
Oh, die sloot ik.
En dat is erg want...?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het Diego Biseswar-topic #1: Opgestaan uit de dood
Misschien een plagerijtje, niet echt een troll. Bovendien, als je kijkt naar de clubs die interesse in hem hadden... Die staan allemaal boven Feyenoord. Valt wel mee dus.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien een plagerijtje, niet echt een troll. Bovendien, als je kijkt naar de clubs die interesse in hem hadden... Die staan allemaal boven Feyenoord. Valt wel mee dus.
Ik troll naar mijn idee nooit. Hoe moet ik dan het verschil zien tussen trollen en plagen? Geef eens een voorbeeld dan!quote:
Een troll zou zijn: Houd je %^$^%muil haakneusquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik troll naar mijn idee nooit. Hoe moet ik dan het verschil zien tussen trollen en plagen? Geef eens een voorbeeld dan!
Oh is dat de norm. Waarom worden er van mij dan wel plaag posts weggehaald?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een troll zou zijn: Houd je %^$^%muil haakneus
Een plaagstootje zou zijn: "Wat een ei, heeft die gozer geen ambitie ofzo![]()
En voor de centen doet ie het ook al niet anders blijf je daar ook niet"
Al zit deze natuurlijk wel op het randje en dat is soms moeilijk te bepalen.
Als dit over een Ajax speler ging zou ik het niet trollerig vinden in ieder geval.
Geen idee, dan zullen het vast wel trolls zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh is dat de norm. Waarom worden er van mij dan wel plaag posts weggehaald?
Dat is niet waar. Ik werd 3 weken geleden gebanned voor trollen en baggeren. Ik heb, zoals jij nu jouw voorbeelden geeft, nooit getrolld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, dan zullen het vast wel trolls zijn.
Vreemd, het is namelijk wel een uitspraak van jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik werd 3 weken geleden gebanned voor trollen en baggeren. Ik heb, zoals jij nu jouw voorbeelden geeft, nooit getrolld.
Ja, een uitspraak van een aantal maanden geleden jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vreemd, het is namelijk wel een uitspraak van jou
Wat is het verschil? Het is hier toch ook een speeltuin?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, een uitspraak van een aantal maanden geleden ja
I rest my casequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik werd 3 weken geleden gebanned voor trollen en baggeren. Ik heb, zoals jij nu jouw voorbeelden geeft, nooit getrolld.
Doe ik ook. Ik zit momenteel in de tuin met een Mojitoquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Breach het volgende:
Jongens, het is lekker weer. Ga lekker buiten spelen. Ik ga nu ook naar de zandbak
Dus jullie hebben mij 3 weken geleden een ban van een week gegeven omdat ik 4 maanden geleden dat een keer heb gezegd?quote:
Nee, je hebt een ban gekregen omdat je weer enkele notes had gescoord tussen je periode van 2 bans in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jullie hebben mij 3 weken geleden een ban van een week gegeven omdat ik 4 maanden geleden dat een keer heb gezegd?
Nee ik heb geen antwoord gekregen. Je was net zo goed in het geven van voorbeelden van trolls die ik 4 maanden geleden een keer had gedaan. Doe dat dan ook eens van trolls waarvoor ik een ban heb gekregen. Ben namelijk erg benieuwd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, je hebt een ban gekregen omdat je weer enkele notes had gescoord tussen je periode van 2 bans in.
En daar zaten trolls tussen ja.
Verder ga ik er niet meer op in.
Je hebt je antwoord gekregen en daar wil ik het persoonlijk bij laten.
Je hebt toen een PM van mij gekregen met tekst en uitleg en je vond het toen nodig om hem te plaatsen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ik heb geen antwoord gekregen. Je was net zo goed in het geven van voorbeelden van trolls die ik 4 maanden geleden een keer had gedaan. Doe dat dan ook eens van trolls waarvoor ik een ban heb gekregen. Ben namelijk erg benieuwd.
En als er vervolgens van mijn kant een reactie op die PM met vragen van voorbeelden komt dan ben je niet thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt toen een PM van mij gekregen met tekst en uitleg en je vond het toen nodig om hem te plaatsen.
Dat jij geen genoegen met de uitleg nam is jouw probleem.
Waarom zou ik je nog antwoord geven als je die PM's toch openbaar maakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En als er vervolgens van mijn kant een reactie op die PM met vragen van voorbeelden komt dan ben je niet thuis.
Ja, ik vraag in het FB topic om uitleg. Dan wil ik op het FB topic ook uitleg hebben. Niet via de PM. Maar dat je het via de PM doet zal wel een reden hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik je nog antwoord geven als je die PM's toch openbaar maakt.
Daar heb ik echt geen zin in hoor.
Heb je er problemen mee, stuur een mailtje naar forum@fok.nl
Een scheidsrechter wordt ook van wedstrijden afgehaald als hij matig presteert.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij voetbal ga je toch ook niet in discussie met de scheidsrechter als je geel of rood krijgt? Omdat het niet mag, niet kan?
Nou, hier is dat eigenlijk net zo.
Lees je pm?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doe dat dan ook eens van trolls waarvoor ik een ban heb gekregen. Ben namelijk erg benieuwd.
Daarover gaat zijn baas, niet de spelers. Dus in dit geval de FA's, niet de leden,quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een scheidsrechter wordt ook van wedstrijden afgehaald als hij matig presteert.
Ik ben in discussie met Sjimz. Of kan hij het zelf niet aan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heb ik al genoeg tijd besteed met het heen en weer pm-en met jou, D-K.
Het is wel duidelijk en als dat niet zo is, lees dan gewoon even de laatste pm's door van mij aan jou en vooral wat je zelf antwoordt. Beetje nutteloos om hier wederom een discussie te voeren omdat iemand anders op het forum aan het plagen is.
[..]
Lees je pm?
Dat kunnen de FA's alleen als ze net zoals rapporteurs naar de wedstrijd komen kijken. Dat gebeurt hier helaas niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarover gaat zijn baas, niet de spelers. Dus in dit geval de FA's, niet de leden,
Dan had ik je een push-PM gestuurd waardoor je toch PM kan ontvangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben in discussie met Sjimz. Of kan hij het zelf niet aan?
Als ik een vraag stel in het FB topic dan kan hij toch ook antwoord geven in het FB topic? Waarom moet dat via de PM? Wat nou als ik de PM functie uit had geschakeld?
Dat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze niet meekijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kunnen de FA's alleen als ze net zoals rapporteurs naar de wedstrijd komen kijken. Dat gebeurt hier helaas niet.
En de FA's kan je bereiken via forum@fok.nl zoals verteld, dan krijg je misschien nog een reactie van ze ook...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kunnen de FA's alleen als ze net zoals rapporteurs naar de wedstrijd komen kijken. Dat gebeurt hier helaas niet.
Kan mij het schelen met wie je een discussie hebt. Die vragen heb ik al lang beantwoord in al die gestuurde pm's. Lees ze gewoon nog een keertje door (misschien nog een extra keertje voor de zekerheid), want volgens mij vergeet jij vaak dingen die je zelf gezegd hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben in discussie met Sjimz. Of kan hij het zelf niet aan?
Als ik een vraag stel in het FB topic dan kan hij toch ook antwoord geven in het FB topic? Waarom moet dat via de PM? Wat nou als ik de PM functie uit had geschakeld?
In PM's die jij liever stuurt dan dat je gewoon antwoord geeft in het FB forum kunnen ze niet meekijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan had ik je een push-PM gestuurd waardoor je toch PM kan ontvangen.
[..]
Dat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze niet meekijken.
FYI; PM's worden doorgestuurd naar FA's en staan in je notes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In PM's die jij liever stuurt dan dat je gewoon antwoord geeft in het FB forum kunnen ze niet meekijken.
Ze kunnen PM's meekijken hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In PM's die jij liever stuurt dan dat je gewoon antwoord geeft in het FB forum kunnen ze niet meekijken.
Het wordt met de dag gekker hier. Eerst krijg ik een ban omdat ik een PM openbaar maak. Tegen mij wordt nogmaals duidelijk door Raymania de uitleg van de afkorting van PM (personal message) gegeven en nu blijkt een PM dus helemaal niet zo PM te zijn. Hij wordt dus gewoon bekeken door andere?????quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze kunnen PM's meekijken hoor-> cc @ forum@fok.nl
Helemaal als je ze openbaar het forum zet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het wordt met de dag gekker hier. Eerst krijg ik een ban omdat ik een PM openbaar maak. Tegen mij wordt nogmaals duidelijk door Raymania de uitleg van de afkorting van PM (personal message) gegeven en nu blijkt een PM dus helemaal niet zo PM te zijn. Hij wordt dus gewoon bekeken door andere?????
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en? Dat wist ik niet nee. Maar nu blijkt een PM niet zo PM te zijn zoals het zich voor doet. Een PM is namelijk helemaal geen PM.quote:
Dan moeten ze hier niet gaan liegen over het feit dat een PM ook echt een PM is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Loop nou niet te zeiken D-K, je bent akkoord gegaan met de Policy.
PM is in principe tussen de zender en ontvanger. Als de zender het ook (b)cc naar een ander stuurt (in dit geval FA's) dan is dat zijn keus. FA's kunnen ook 'inbreken' in je PM-box, maar dat is volgens mij alleen op last van justitie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze hier niet gaan liegen over het feit dat een PM ook echt een PM is.
Als er ook een CC wordt gestuurd is er niets persoonlijks meer aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PM is in principe tussen de zender en ontvanger. Als de zender het ook (b)cc naar een ander stuurt (in dit geval FA's) dan is dat zijn keus. FA's kunnen ook 'inbreken' in je PM-box, maar dat is volgens mij alleen op last van justitie.
Verder kan er niemand meelezen, dus het is nog behoorlijk Personal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |