Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.quote:
Gelukkig had meer ervaring met het trainen van clubs... oh nee, toch ook niet!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.
Ik weet het niet, er waren mijn inziens betere kandidaten, maar we gaan het zien.
ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordtquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat Van Marwijk wel een kans verdient. Onder zijn leiding staat een club als Feyenoord toch nog gewoon in top 5. Alleen jammer dat het nu vrijwel zeker is dat kneus Van Bommel weer terugkomt
Volgens mij leidt een trainer, en vecht je voor je club.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan hij gelijk zijn ontslag aanbieden bij Feyenoord.
Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan hij gelijk zijn ontslag aanbieden bij Feyenoord.
Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordt
Ze lopen er allemaal al bij als een stel lamzakken, en nu hoeven ze zich al helemaal niet meer te bewijzen, er komt immers straks toch een nieuwe trainer binnengelopen met misschien wel een hele andere visie.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoor
ha, Van Bommel geen goede voetballerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.
Na die domme actie in Duitsland tegen de scheidsrechter heeft hij het helemaal voor mij afgedaan: ondoordacht, stom, onprofessioneel, onnodig en getuigd van gebrek aan zelfbeheersing. Van Bommel mag echt wegblijven.
Ik mag aannemen dat een andere trainer ook ziet welke talenten er rondlopen, die zal ze heus niet wegsturen ofzo hoor. Maar dat hoort in een ander topic natuurlijk. Ik wil wel eens zien hoe Bert het doet als hij op basis van korte contacten moet gaan trainen. Ik denk dat hij dat misschien beter doet dan gewoon een club.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ze lopen er allemaal al bij als een stel lamzakken, en nu hoeven ze zich al helemaal niet meer te bewijzen, er komt immers straks toch een nieuwe trainer binnengelopen met misschien wel een hele andere visie.
Funest voor een ploeg met zoveel jonge talenten.
Inderdaad, elke andere trainer had geweigerd om het Nederlands Elftal te trainen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:16 schreef Adelante het volgende:
Zwaktebod omdat ie bij Feyenoord niet voor elkaar krijgt wat ie wilde bereiken
Ik denk dat menig Feyenoorder blij is met het nieuws, ik in ieder geval wel...quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef DivineJester het volgende:
Ik wacht trouwens nog op:
KNJB: Hebben we net een goede trainer, halen ze hem weer bij ons weg, alles om Ajax aan de top van Nederland te houden"
Wie had jij willen zien die kan/wil?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Alles beter dan Marco van Basten.
Maar goed, Bert van Marwijk is dan weer net de op één na slechtste optie.
Zal hij Mark van Bommel wel gaan selecteren?
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn. Sterker nog: het is zelfs een extra argument waarom Van Marwijk ongeschikt is als bondscoach: hij is de schoonvader van een international.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef venomsnake het volgende:
V Bommel terug in oranje. [ afbeelding ]
Makaay en Hofland sowieso niet, Hofs is nog te licht.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
en om dan eventueel direct Van Bommel toe te voegen of wellicht spelers met wie hij bij Feyenoord gewerkt heeft (Makaay, Hofland, Hofs) zou ik niet heel erg sterk vinden.
Bruins zou ik eerder logisch vinden, al zou ik De Guzman en de Cler kunnen begrijpen. Al denk ik dat je met Sneijder, van der Vaart, Robben, Van Persie, Afellay, Bakkal en Seedorf ook wel behoorlijk goed zit.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Makaay en Hofland sowieso niet, Hofs is nog te licht.
Zat eerder te denken aan de Guzman en Timmer als tweede keeper.
Deze uitspraak moeten we even gaan onthouden.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Alles beter dan Marco van Basten.
de Cler wordt toch hopelijk voor hem onder v. Basten al vaste waarde op het EK.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruins zou ik eerder logisch vinden, al zou ik De Guzman en de Cler kunnen begrijpen. Al denk ik dat je met Sneijder, van der Vaart, Robben, Van Persie, Afellay, Bakkal en Seedorf ook wel behoorlijk goed zit.
De Guzman zal ik onbegrijpelijk vinden. Die gast schiet nog geen deuk in een pakje boter dit seizoen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruins zou ik eerder logisch vinden, al zou ik De Guzman en de Cler kunnen begrijpen. Al denk ik dat je met Sneijder, van der Vaart, Robben, Van Persie, Afellay, Bakkal en Seedorf ook wel behoorlijk goed zit.
Timmer is zou iemand waarvan ik het niet zou kunnen begrijpen, aangezien Timmer op het WK van 2010 37 zal zijn. De keepers is sowieso een positie waarbij je moet door gaan selecteren en over moet gaan op Stekelenburg, Velthuizen, Waterman.
Bruins doet het nou ook niet geweldig maar dit komt vooral omdat heel Feyenoord niet echt presteert.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Guzman zal ik onbegrijpelijk vinden. Die gast schiet nog geen deuk in een pakje boter dit seizoen.
ik denk dat Van Marwijk dat prima gescheiden kan houdenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn. Sterker nog: het is zelfs een extra argument waarom Van Marwijk ongeschikt is als bondscoach: hij is de schoonvader van een international.
Ik wil beslist niet de voetbalkwaliteiten van Van Bommel in twijfel trekken, maar bestaat er niet een grote kans dat Van Bommel TOCH door z'n schoonvader wordt geselecteerd, ook als -ie al wekenlang geen deuk in een pakje boter schopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |