Ik hield het al in de gaten, maar ik heb toch echt meer informatie nodig.quote:
Volgens mij is er nog niets bekend verderquote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hield het al in de gaten, maar ik heb toch echt meer informatie nodig.
Tevens moet ik straks weg, maar ik dump hem even achter.
Daarom wou ik sowieso even wachten met naar buiten brengen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niets bekend verder
Doe gewoon jeweets fok moet de eerste zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daarom wou ik sowieso even wachten met naar buiten brengen.
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw albumquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe gewoon jeweets fok moet de eerste zijn
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw album
Je blijft een ouwe zeikers he..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is af en toe lachen om de oude nummers nog eens op te zetten maar voor de rest zijn we van deze kwalitatief uitermate teleurstellende wel af... toch?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef ukga het volgende:
de muziek zak gok ik nooit zo goed worden als vroeger. toch kijk ik er zekerrr naar uit
wanneer is de release??
Ik ben tenminste in real life net zoals op Fok! i.t.t. ...quote:
Idd, als ik die muziek weer opzet komt echt alles weer boven: voetbalkampen, schoolfeesten, uitwisselingen met schoolquote:Op woensdag 8 april 2009 18:59 schreef MrHayo het volgende:
Muziek uit mijn jeugd, blijf ik van houdenben benieuwd waarmee ze komen
Dat was echt niet de oude stijl. Dat was recyclen van oude hits en samples met als resultaat een cd vol met ongeïnspireerde bagger gericht op snel cashen, helaas.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In 2005 hebben ze (of alleen Mental Theo) al een album uitgebracht in de oude stijl: Back Once Again.
Edit:
En een recensie: CD: DJ Mental Theo - Back Once Again
Zoiets?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Happy hardcore![]()
![]()
Jammer dat ze toendertijd happy zijn geworden. Dáárvoor waren de beide heren snoeihard (begin jaren '90).
Echte hardcore
quote:Nieuwe cd Mental Theo Charly Lownoise
Mental Theo Charly Lownoise willen weer een cd uitbrengen. Dat zei Mental Theo tegen NOS Headlines. Het duo werd in de jaren 90 bekend met hun happy hardcore-platen en verkocht wereldwijd miljoenen platen." Happy hardcore komt weer helemaal terug", aldus Mental Theo. Hij zegt ook dat ze nooit uit elkaar zijn geweest. Wanneer de nieuwe cd moet verschijnen, is niet bekend
quote:
Happyquote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou weer dat happy gebeuren??
Ben jij daarvanquote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef KusMaris het volgende:
Ik zou zeggen, kijk morgen dus op de nosheadlines site
quote:
Happy is voor heroesquote:
Bijvoorbeeld jaquote:
Gheghequote:
Die zijn ook heel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja![]()
Beetje de tijd van de Rave the City feesten (toffe feesten waren dat altijd).
Ook oude platen (geen happy) van hen:
Hmm niet echt goed vind ik die van party animalsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
Hier MOET ik gereageerd hebben....
De Party Animals hebben ook een nieuwe single met Scooter!
Komt Happy Hardcore terug of krijgt het nostalgie waarde?
Hmm Party Animals van 2009, Scooter.. Ik weet niet of ik wel moet klikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
té kansloos. Maar Scooterquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
2 Komen er van de mini-animals en de andere zijn er gewoon bij gekomen. Die gasten van vroeger zijn er al lang niet meer, op 1 na geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat ik nooit heb gesnapt heb over die "Party Animals":
Zo'n 2 jaar geleden zag ik een clipje van die gasten, ik schatte ze op ongeveer 17/18 jaar oud.
Maar de Party Animals van rond 1995 waren destijds een jaar of 18 oud. Dan zullen ze twee jaar geleden toch 30 geweest moeten zijn in de clip?
Once Againquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef Steffie het volgende:
Album in de stijl van Old School Hardcore zou ik wel kunnen waarderen. Die CD heb ik letterlijk kapot gedraaid.
Waarom niet, op decibel etc staat ie er altijd?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef KusMaris het volgende:
Oh, en Charly Lownoise is wel 'zenmeester' geworden, maar werkt wel mee aan het album. Hij zal alleen niet meedoen aan de live-optredens.
Dit is ook een van zijn nieuwere werkjes:quote:Op donderdag 9 april 2009 09:27 schreef Jape het volgende:
Denk dat het qua stijl meer iets in de richting van jump-/hardstyle, "moderne" harde housemuziek zal zijn. Net als hun laatste plaat "All I Wanna Do Is F**K Wtih The DJ"
Rainbow Rave, Happy Hardcore in outland.. die 2 draaien nog erg vaak samen. Heb ze ook 2x zien optreden, wist niet wat ik mee maakte.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom niet, op decibel etc staat ie er altijd?
Ik wil zo'n shirtquote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Once Again![]()
Ben stiekem ook wel benieuwd, mijn jeugdhelden... Heb nog ergens een CLMT t-shirt, en het Charlottenburg cd-boekje met handtekeningen whehe.
En ze mogen Fabienne wel weer uitnodigen om een videoclip op te leuken
Vroeger hield je dat beter bijquote:Op donderdag 9 april 2009 08:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2 Komen er van de mini-animals en de andere zijn er gewoon bij gekomen. Die gasten van vroeger zijn er al lang niet meer, op 1 na geloof ik.
En deze was niet mét Scooter hoor, haha.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
Haha dat kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Vroeger hield je dat beter bij
Hahaha, nee, die ligt inmiddels ergens in de hoek bij de helden van vroegaaahquote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha dat kloptVind de muziek van PA niet zo heel erg boeiend meer. Hey Martijn, is Kezman nog je favo voetballer?
Dat gaat over een nieuwe SINGLE niet nieuw ALBUMquote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef Scooter2002 het volgende:
Het gaat dan echt gebeuren, maandag a.s. gaan we de studio in , Happy hardcore 2009 wie had dat gedacht, voor diegene die denken dat we het voor het geld doen, sorry, zoals je weet levert muziek geen drol meer op, we doen het voor de fun en voor al die fans die hopen op een return van Happy Hardcore top de radio ipv die kut R&B!
De basics zijn al klaar en de fijn tunning zal komende week plaatsvinden, de primeur zal bij 538 op het museumplein zijn , misschien !!!! ha ha we houden het spannend. Wie niet kan wachten moet goed naar de creepshow luisteren, wie weet komt de plaat daar voorbij.
aldus: www.mentaltheo.nl![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een tijden waren dat, die eerste paar jarenIk denk er nog vaak aan terug. Was de beste (en ongezondste
) tijd van mijn leven.
Waarschijnlijk zullen ze een single en album uitbrengen!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:44 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Dat gaat over een nieuwe SINGLE niet nieuw ALBUM
Zwaar relaxte track in dat 'Thunderdome III' filmpjequote:
Zou zeer relaxed zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 21:02 schreef Scooter2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze een single en album uitbrengen!, die nieuwe single zal gewoon de eerste track zijn van het nieuwe album
Dat shirt heb ik ook sinds happy hardcore afgelopen maand in rotterdamquote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Hoop dat het een album in de stijl van Charlottenburg en On Air gaat worden. Ik had het 'Kiss Your Fucking Ears Goodbye' shirt...
Die heb ik in ieder geval besteld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik ook sinds happy hardcore afgelopen maand in rotterdam
Hehe lekker fout ook al die hoesjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die heb ik in ieder geval besteld.![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik deze nog heb.
Nouuuuuuuu niet allemaal meesterlijk vind ik hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hehe, maar zijn echt meesterlijke nummers.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef KusMaris het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/15094
link?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb een kort stukje gehoord van de single, maar vond het niet echt..
heb het ook gehoord, was 1 seconden ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Is er niet, is heel kort geweest bij The Creepshow op SlamFM.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef Fipomacher het volgende:
This Christmas vind ik juist 1 van de slechtste nummers die ze hebben gemaakt
Wat een lijer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:40 schreef Scooter2002 het volgende:
Theo heeft vandaag op zijn website gemeld dat het dus ook zeker Sebastain Westwood is die de plaat gaat inzingen...en het stukje dat gisteren op slamfm is geweest, was uit een hardstyle plaat dus daar kan niks over gezegd worden.
het blijft gewoon afwachten wat ze met de stem gaan doen dus, maar weer laat theo weten dat het gaat om de echte sound van vroeger....dus dat komt wel goed denk ik
Link?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:31 schreef 16meter het volgende:
Wat een bagger die nieuwe 'plaat' van ze.
Ik behoor niet meer tot de 538 doelgroep.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:51 schreef Qunix het volgende:
Zojuist op 538 geweest live....
Museumplein.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik behoor niet meer tot de 538 doelgroep.Ik houd me dus aanbevolen voor een youtube linkje of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef ukga het volgende:
wat stond het geluid ook belachelijk laag op museum plein (liep er om half 7 langs)
bedankt job cohen, het feets wordt elk jaar kutter. goed gedaan
wat een bullshit. dat wordt dus aan de gemeente overgelaten. netzoals als die vergunningen die je nodig heb om in de grachten te varen en alle 101 richtlijnen ervoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Job Cohen de schuld geven van alles wat je niet zint is echt zo 2006...![]()
Voor dit soort evenementen gelden waarschijnlijk gewoon landelijke decibelrichtlijnen.
Hahah... niet dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor dit soort evenementen gelden waarschijnlijk gewoon landelijke decibelrichtlijnen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:51 schreef -Jean- het volgende:
quote:I will come running
running every night
you say you want me
I will make it right
I will come running
all you ever need
our love is dawning
look outside — I will be there tonight
Soort van lange hitmix.. vind het echt een kut plaat. Klinkt vooral een beetje als PA de laatste tijd. Ik wil gewoon weer échte happy hardcore.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Goed te doen![]()
Hebben ze nog meer gedaan dan dit nummer gisteren?
Zou idd kunnen!, maar mensen vergeet ook niet dat deze single nog niet helemaal af is he....tuurlijk het zal niet veel meer veranderen ,maar misschien maken ze em toch nog wel wat sneller ofzo...you never know...ook de kwaliteit van dit youtube fragment is eigenlijk maar bagger, je kunt een plaat zo niet beoordelen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien is dit een bruggetje naar nieuwe platen in de toekomst, dus met hoog gepitchte vocals en dergelijke. Om de huidige jeugd er kennis mee te laten maken en rustig te laten wennen.
Same, stond bij het album Speedcity sochtends al bij de deur om hem te kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je tegenwoordig nog singeltjes kopen? Wil hun initiatief wel supporten natuurlijk.
Als ie niet uitkomt op cd single, dan gewoon betaalbaar downloaden tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je tegenwoordig nog singeltjes kopen? Wil hun initiatief wel supporten natuurlijk.
Kan je ook even bij edit aanzetten dat ie geschikt is voor mobile? Kan ik hem onderweg luisterenquote:
Stond al aan. Misschien heeft de mobile codering een delay.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef GS2K1 het volgende:
[..]
Kan je ook even bij edit aanzetten dat ie geschikt is voor mobile? Kan ik hem onderweg luisteren
En waar heb je de livestream rip vandaan?quote:
Ik weet alleen dat de single nog steeds niet klaar is......er word wel aan gewerkt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
We zijn nu een maand verder. Iemand nog nieuws?
THANKS!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Scooter2002 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de single nog steeds niet klaar is......er word wel aan gewerkt!
Verder hebben ze afgelopen zondag @ Palladio (helden) de early rave mix gedraaid van Running!
Zal niet echt lang meer duren gok ik, totdat de plaat klaar is.
Trouwens: aanstaande vrijdag @ Nederland 3 (De zomer draait door) van 18:30 - 19:30 met o.a. Charly Lownoise & Mental Theo / Paul Elstak en Darkraver , Flashback naar de 90's!
Gemist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Scooter2002 het volgende:
Trouwens: aanstaande vrijdag @ Nederland 3 (De zomer draait door) van 18:30 - 19:30 met o.a. Charly Lownoise & Mental Theo / Paul Elstak en Darkraver , Flashback naar de 90's!
Drugs, takkeherrie, gelukkig geen vooroordelen hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Komt dit op uitzendinggemist.nl?
Edit:
Al gevonden: http://cgi.omroep.nl/lega(...)9881/bb.20090605.asf
ja want ik had er een gekregen van hun op museumplein laatstquote:
Zijn ouwere tracks zijn veul beter!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:38 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja want ik had er een gekregen van hun op museumplein laatst
trouwens, darkravermaar ik ken hem dan ook alleen van komtie dan he!
quote:Mental Theo betrapt inbreker
van onze redactie
AMSTERDAM - Theo Nabuurs, beter bekend als Mental Theo, heeft zaterdag een inbreker weten te overmeesteren in zijn woning. De artiest heeft er wel een gekneusde pols aan overgehouden.
Theo was spullen van zijn huis in België naar zijn huis in Nederland aan het brengen, meldt Shownieus. De dj schrok toen hij plotseling een man in zijn woning zag staan. Hij kwam onmiddellijk in actie en kreeg hulp van een vriend. Niet veel later werd de inbreker in de boeien geslagen door de politie.
Theo heeft voor de zekerheid een bezoek aan het ziekenhuis gebracht om zijn hand te laten onderzoeken. Zijn zoontje, die alles heeft gezien, is nog steeds diep onder indruk. Hij vindt dat zijn vader een heldendaad heeft verricht.
http://www.telegraaf.nl/p(...)breker__.html?p=16,1
Welke clip?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is toch niet de echte Mental Theo in die nieuwe videoclip op TMF?
wat voor een soort nummer is het dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja op TMF zag ik een mij onbekende clip met een nep Mental Theohet leek wel de echte Lownoise te zijn.
En nee het was geen oude clip uit vroeger tijden, jullie zullen hem ook wel zien deze week....
Juistumquote:
Wel een enorm succes in Duitsland. Dat was dus ook de bedoeling omdat de act op dat land was toegespitst. (te herkennen aan de typische "hands up" stijl)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is best oud... (2001)
Best een fail trouwens... Dat Starspalsh..
Niet mijn ding iig.
Maar dit is wel veruit de slechtste.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef Qunix het volgende:
Vrijwel alles is een remake
Ik ken geen originele eigenlijk...
bij rainbow ravequote:Op zondag 19 juli 2009 15:20 schreef Qunix het volgende:
Hoe gesproken?
Nope, Theo draaide 's avonds in een feesttent in Haaften, daar heb ik hem gesproken in de kleedkamer na z'n setjequote:
quote:Mental Theo
Live: 2 brothers on the 4th floor
Live: Party Animals
Live: T-Spoon
Klopt jaquote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef Da_Ripper het volgende:
PA met backstage passes en lockerroom acces![]()
wel een lache 90's feesje geweest lijkt me
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |