Happy is voor heroesquote:
Bijvoorbeeld jaquote:
Gheghequote:
Die zijn ook heel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja![]()
Beetje de tijd van de Rave the City feesten (toffe feesten waren dat altijd).
Ook oude platen (geen happy) van hen:
Hmm niet echt goed vind ik die van party animalsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
Hier MOET ik gereageerd hebben....
De Party Animals hebben ook een nieuwe single met Scooter!
Komt Happy Hardcore terug of krijgt het nostalgie waarde?
Hmm Party Animals van 2009, Scooter.. Ik weet niet of ik wel moet klikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
té kansloos. Maar Scooterquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
2 Komen er van de mini-animals en de andere zijn er gewoon bij gekomen. Die gasten van vroeger zijn er al lang niet meer, op 1 na geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat ik nooit heb gesnapt heb over die "Party Animals":
Zo'n 2 jaar geleden zag ik een clipje van die gasten, ik schatte ze op ongeveer 17/18 jaar oud.
Maar de Party Animals van rond 1995 waren destijds een jaar of 18 oud. Dan zullen ze twee jaar geleden toch 30 geweest moeten zijn in de clip?
Once Againquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef Steffie het volgende:
Album in de stijl van Old School Hardcore zou ik wel kunnen waarderen. Die CD heb ik letterlijk kapot gedraaid.
Waarom niet, op decibel etc staat ie er altijd?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef KusMaris het volgende:
Oh, en Charly Lownoise is wel 'zenmeester' geworden, maar werkt wel mee aan het album. Hij zal alleen niet meedoen aan de live-optredens.
Dit is ook een van zijn nieuwere werkjes:quote:Op donderdag 9 april 2009 09:27 schreef Jape het volgende:
Denk dat het qua stijl meer iets in de richting van jump-/hardstyle, "moderne" harde housemuziek zal zijn. Net als hun laatste plaat "All I Wanna Do Is F**K Wtih The DJ"
Rainbow Rave, Happy Hardcore in outland.. die 2 draaien nog erg vaak samen. Heb ze ook 2x zien optreden, wist niet wat ik mee maakte.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom niet, op decibel etc staat ie er altijd?
Ik wil zo'n shirtquote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Once Again![]()
Ben stiekem ook wel benieuwd, mijn jeugdhelden... Heb nog ergens een CLMT t-shirt, en het Charlottenburg cd-boekje met handtekeningen whehe.
En ze mogen Fabienne wel weer uitnodigen om een videoclip op te leuken
Vroeger hield je dat beter bijquote:Op donderdag 9 april 2009 08:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2 Komen er van de mini-animals en de andere zijn er gewoon bij gekomen. Die gasten van vroeger zijn er al lang niet meer, op 1 na geloof ik.
En deze was niet mét Scooter hoor, haha.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
Haha dat kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Vroeger hield je dat beter bij
Hahaha, nee, die ligt inmiddels ergens in de hoek bij de helden van vroegaaahquote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha dat kloptVind de muziek van PA niet zo heel erg boeiend meer. Hey Martijn, is Kezman nog je favo voetballer?
Dat gaat over een nieuwe SINGLE niet nieuw ALBUMquote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef Scooter2002 het volgende:
Het gaat dan echt gebeuren, maandag a.s. gaan we de studio in , Happy hardcore 2009 wie had dat gedacht, voor diegene die denken dat we het voor het geld doen, sorry, zoals je weet levert muziek geen drol meer op, we doen het voor de fun en voor al die fans die hopen op een return van Happy Hardcore top de radio ipv die kut R&B!
De basics zijn al klaar en de fijn tunning zal komende week plaatsvinden, de primeur zal bij 538 op het museumplein zijn , misschien !!!! ha ha we houden het spannend. Wie niet kan wachten moet goed naar de creepshow luisteren, wie weet komt de plaat daar voorbij.
aldus: www.mentaltheo.nl![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een tijden waren dat, die eerste paar jarenIk denk er nog vaak aan terug. Was de beste (en ongezondste
) tijd van mijn leven.
Waarschijnlijk zullen ze een single en album uitbrengen!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:44 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Dat gaat over een nieuwe SINGLE niet nieuw ALBUM
Zwaar relaxte track in dat 'Thunderdome III' filmpjequote:
Zou zeer relaxed zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 21:02 schreef Scooter2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze een single en album uitbrengen!, die nieuwe single zal gewoon de eerste track zijn van het nieuwe album
Dat shirt heb ik ook sinds happy hardcore afgelopen maand in rotterdamquote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Hoop dat het een album in de stijl van Charlottenburg en On Air gaat worden. Ik had het 'Kiss Your Fucking Ears Goodbye' shirt...
Die heb ik in ieder geval besteld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik ook sinds happy hardcore afgelopen maand in rotterdam
Hehe lekker fout ook al die hoesjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die heb ik in ieder geval besteld.![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik deze nog heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |