Gemist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Scooter2002 het volgende:
Trouwens: aanstaande vrijdag @ Nederland 3 (De zomer draait door) van 18:30 - 19:30 met o.a. Charly Lownoise & Mental Theo / Paul Elstak en Darkraver , Flashback naar de 90's!
Drugs, takkeherrie, gelukkig geen vooroordelen hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Komt dit op uitzendinggemist.nl?
Edit:
Al gevonden: http://cgi.omroep.nl/lega(...)9881/bb.20090605.asf
ja want ik had er een gekregen van hun op museumplein laatstquote:
Zijn ouwere tracks zijn veul beter!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:38 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja want ik had er een gekregen van hun op museumplein laatst
trouwens, darkravermaar ik ken hem dan ook alleen van komtie dan he!
quote:Mental Theo betrapt inbreker
van onze redactie
AMSTERDAM - Theo Nabuurs, beter bekend als Mental Theo, heeft zaterdag een inbreker weten te overmeesteren in zijn woning. De artiest heeft er wel een gekneusde pols aan overgehouden.
Theo was spullen van zijn huis in België naar zijn huis in Nederland aan het brengen, meldt Shownieus. De dj schrok toen hij plotseling een man in zijn woning zag staan. Hij kwam onmiddellijk in actie en kreeg hulp van een vriend. Niet veel later werd de inbreker in de boeien geslagen door de politie.
Theo heeft voor de zekerheid een bezoek aan het ziekenhuis gebracht om zijn hand te laten onderzoeken. Zijn zoontje, die alles heeft gezien, is nog steeds diep onder indruk. Hij vindt dat zijn vader een heldendaad heeft verricht.
http://www.telegraaf.nl/p(...)breker__.html?p=16,1
Welke clip?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is toch niet de echte Mental Theo in die nieuwe videoclip op TMF?
wat voor een soort nummer is het dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja op TMF zag ik een mij onbekende clip met een nep Mental Theohet leek wel de echte Lownoise te zijn.
En nee het was geen oude clip uit vroeger tijden, jullie zullen hem ook wel zien deze week....
Juistumquote:
Wel een enorm succes in Duitsland. Dat was dus ook de bedoeling omdat de act op dat land was toegespitst. (te herkennen aan de typische "hands up" stijl)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is best oud... (2001)
Best een fail trouwens... Dat Starspalsh..
Niet mijn ding iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |