Ik hield het al in de gaten, maar ik heb toch echt meer informatie nodig.quote:
Volgens mij is er nog niets bekend verderquote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hield het al in de gaten, maar ik heb toch echt meer informatie nodig.
Tevens moet ik straks weg, maar ik dump hem even achter.
Daarom wou ik sowieso even wachten met naar buiten brengen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niets bekend verder
Doe gewoon jeweets fok moet de eerste zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daarom wou ik sowieso even wachten met naar buiten brengen.
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw albumquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe gewoon jeweets fok moet de eerste zijn
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw album
Je blijft een ouwe zeikers he..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is af en toe lachen om de oude nummers nog eens op te zetten maar voor de rest zijn we van deze kwalitatief uitermate teleurstellende wel af... toch?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef ukga het volgende:
de muziek zak gok ik nooit zo goed worden als vroeger. toch kijk ik er zekerrr naar uit
wanneer is de release??
Ik ben tenminste in real life net zoals op Fok! i.t.t. ...quote:
Idd, als ik die muziek weer opzet komt echt alles weer boven: voetbalkampen, schoolfeesten, uitwisselingen met schoolquote:Op woensdag 8 april 2009 18:59 schreef MrHayo het volgende:
Muziek uit mijn jeugd, blijf ik van houdenben benieuwd waarmee ze komen
Dat was echt niet de oude stijl. Dat was recyclen van oude hits en samples met als resultaat een cd vol met ongeïnspireerde bagger gericht op snel cashen, helaas.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In 2005 hebben ze (of alleen Mental Theo) al een album uitgebracht in de oude stijl: Back Once Again.
Edit:
En een recensie: CD: DJ Mental Theo - Back Once Again
Zoiets?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Happy hardcore![]()
![]()
Jammer dat ze toendertijd happy zijn geworden. Dáárvoor waren de beide heren snoeihard (begin jaren '90).
Echte hardcore
quote:Nieuwe cd Mental Theo Charly Lownoise
Mental Theo Charly Lownoise willen weer een cd uitbrengen. Dat zei Mental Theo tegen NOS Headlines. Het duo werd in de jaren 90 bekend met hun happy hardcore-platen en verkocht wereldwijd miljoenen platen." Happy hardcore komt weer helemaal terug", aldus Mental Theo. Hij zegt ook dat ze nooit uit elkaar zijn geweest. Wanneer de nieuwe cd moet verschijnen, is niet bekend
quote:
Happyquote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou weer dat happy gebeuren??
Ben jij daarvanquote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef KusMaris het volgende:
Ik zou zeggen, kijk morgen dus op de nosheadlines site
quote:
Happy is voor heroesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |