En rowen heze ook nog erbij als ik kink fm mag geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef BELASTING het volgende:
Zaterdag stond ook Dr. Lektroluv!
Als je het programma neerzet moet je dat wel helemaal doen.
You Me At Six op zaterdag staat er ook niet tussen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En rowen heze ook nog erbij als ik kink fm mag geloven.
Dat dus, ben echt helemaal niet enthousiast over al die namen. Ongeveer elk ander festival dat ik zie heeft betere namen in mijn ogen, maar toch ga ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar toch wordt het een feestje!
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, ben echt helemaal niet enthousiast over al die namen. Ongeveer elk ander festival dat ik zie heeft betere namen in mijn ogen, maar toch ga ik
Heb je honger?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staan
Euh, nee? De voorbeelden die je noemt zijn dan ook niet heel relevant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staan
Welke voorbeelden zijn beter dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Euh, nee? De voorbeelden die je noemt zijn dan ook niet heel relevant.
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.quote:
Röyksopp!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.
Ik heb dus he-le-maal niets met Bruce Springsteen, misschien kan het best leuk zijn, maar voor de niet-fan is 3 uur gewoon veel teveel. Vooral omdat daardoor andere grote acts niet meer door konden gaan...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet opwegen tegen Bruce en Depeche Mode persoonlijk. NIN had ook niet misstaan op Pinkpop maar Metallica en Coldplay vind ik nou niet echt verrassende namen. Prodigy had 5 jaar geleden al moeten stoppen. Maar het is allemaal een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.
Zowel Bruce als Depeche Mode vind ik beter passen op Pinkpop Classic dan op Pinkpop.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet opwegen tegen Bruce en Depeche Mode persoonlijk. NIN had ook niet misstaan op Pinkpop maar Metallica en Coldplay vind ik nou niet echt verrassende namen. Prodigy had 5 jaar geleden al moeten stoppen. Maar het is allemaal een kwestie van smaak.
Dat een band geen verrassing is om op een festival te staan, maakt nog niet dat ze minder goed zijn. En het is inderdaad een kwestie van smaak, dus ik snap niet waarom je de discussie überhaupt begonnen bent aangezien dat al 20000 keer is gedaan in deze reeks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet opwegen tegen Bruce en Depeche Mode persoonlijk. NIN had ook niet misstaan op Pinkpop maar Metallica en Coldplay vind ik nou niet echt verrassende namen. Prodigy had 5 jaar geleden al moeten stoppen. Maar het is allemaal een kwestie van smaak.
Dat vind ik nou net van Springsteen en Depeche Mode. Langer dan vijf misschien zelfsquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij zijn er Bowie en Springsteen dan heel lang niks. Ik vind het een sterke zet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb dus he-le-maal niets met Bruce Springsteen, misschien kan het best leuk zijn, maar voor de niet-fan is 3 uur gewoon veel teveel. Vooral omdat daardoor andere grote acts niet meer door konden gaan...
Die line-up van Werchter is wel zo geil, maar ik kreeg niemand mee en nu is het uitverkocht.
Ik begon hem niet, ik hap alleen graagquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat een band geen verrassing is om op een festival te staan, maakt nog niet dat ze minder goed zijn. En het is inderdaad een kwestie van smaak, dus ik snap niet waarom je de discussie überhaupt begonnen bent aangezien dat al 20000 keer is gedaan in deze reeks.
Je zou gelijk hebben als ze eerder gestopt waren of geen nieuwe goede cd's meer maakten, maar beide zijn altijd doorgegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zowel Bruce als Depeche Mode vind ik beter passen op Pinkpop Classic dan op Pinkpop.
We moeten de tijd toch doorkomen tot eind meiquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: door jou kwam de discussie op gang.
Vind ik ook en toch ga ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, ben echt helemaal niet enthousiast over al die namen. Ongeveer elk ander festival dat ik zie heeft betere namen in mijn ogen, maar toch ga ik
Hightowerquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jan Smeets is de hoogvandetorenblazer.
Op de camping mag je gewoon eten vanuit de supermarkt halen, maar geen glas.quote:Op maandag 13 april 2009 11:29 schreef BELASTING het volgende:
Weet iemand toevallig over hoe en wat over het eten?
Wil graag weten of ik zelf wat mee moet nemen en of dat mag enzo.
Dank voor de info.quote:Op maandag 13 april 2009 12:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Op de camping mag je gewoon eten vanuit de supermarkt halen, maar geen glas.
Op het festivalterrein mag je niks bij je hebben.
Onbeperkt?quote:Op maandag 13 april 2009 12:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Op de camping mag je gewoon eten vanuit de supermarkt halen, maar geen glas.
Eten wel ja, bier en fris zijn beperkt tot maximaal twaalf blikjes en één petfles.quote:
En daar kun je ook wel wat mee sjoemelen hoor.. Met die blikjes dan.. Als je alles redelijk binnen de perken houd word er door niemand moeilijk gedaan iigquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eten wel ja, bier en fris zijn beperkt tot maximaal twaalf blikjes en één petfles.
Een traytje bier per persoon is over het algemeen geen probleem... En ik had vorig jaar ook gewoon een fles wijn in de tas zittenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eten wel ja, bier en fris zijn beperkt tot maximaal twaalf blikjes en één petfles.
Het zijn de officiële regels, maar in de praktijk is er inderdaad wel een redelijk gedoogbeleid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
En daar kun je ook wel wat mee sjoemelen hoor.. Met die blikjes dan.. Als je alles redelijk binnen de perken houd word er door niemand moeilijk gedaan iig
Blijf weg van Pinkpop top-40 pauperquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb net even de line-up van 2004 gekeken. HET rampjaar dus. Wat een top line-up zeg. Als ze die line-up dit jaar weer zo overnamen zou ik nu een kaartje gaan halen. De line-up van dit jaar is vele male minder.
Ter volledigheid de line up:
Acts: zaterdag 3FM-tent
ADHD, The Sheer, Viva La Fête
zaterdag: noordpodium
37 Stabwoudz, Roy Paci, Hoobastank, HIM
zondag: 3FM-tent
Kaizers Orchestra, T.Raumschmiere & band, Audio Bullys, Dave Clark Live, After Forever
zondag: noordpodium
Seeed, Less Than Jake, The Rasmus, The Pixies, Tiësto
maandag: 3FM-tent
Novastar, The Thrills, Goldfrapp, Ojos de Brujo, Starsailor
maandag: noordpodium
The Datsuns, Franz Ferdinand, Jet, The Roots, Moloko
maandag: zuidpodium
Wealthy Beggar, Sugababes, The Black Eyed Peas, N*E*R*D, Lenny Kravitz, Muse
Ik zie in 2004 toch dertien namen die ik goed vind, tegen 6 nu.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Nee geweldig is het programma dit jaar niet, maar wel nog beter dan 2004 en 2005 hoor...
Nee, nu heb je een lekkere underground line-upquote:
Als je naar alternatieve muziek kijkt, waarvoor ik naar een festival ga, dan winnen Bruce en Depeche Mode het natuurlijk wel van Tiesto, the Sugababes en the Black Eyed Peas. Underground is wat mij betreft een non-term in deze context, als het onbekend is, komt het niet op zo'n groot festival.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, nu heb je een lekkere underground line-up
Dan zeg je dus dat alternatief en commercieel nooit samen kunnen voorkomen, ik zie dat toch anders. Springsteen en Depeche Mode zijn klein begonnen met hun eigen muziek, dat kun je van geproduceerde acts als sugababes en black eyed peas niet zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bruce Springsteen alternatief? Depeche Mode alternatief? Springsteen heeft meer hits dan de Sugababes en Black Eyed Peas en misschien ook wel meer dan Tiesto. Kom op zeg.
Black Eyed Peas zijn ook klein begonnen met hun eigen muziek. Ik snap dat je je niet wil verdiepen in wat jij als almachtige ziet als populaire pulp, maar misschien zou je toch eens verder moeten kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Dan zeg je dus dat alternatief en commercieel nooit samen kunnen voorkomen, ik zie dat toch anders. Springsteen en Depeche Mode zijn klein begonnen met hun eigen muziek, dat kun je van geproduceerde acts als sugababes en black eyed peas niet zeggen.
De scheiding tussen 'alternatief' en 'commercieel' wordt nou eenmaal vaak gedefinieerd aan de hand van de mate waarin oppervlakkige 14 jarige huppelkutjes er naar luisteren en dan zijn Springsteen en Depeche Mode een stuk alternatiever dan de Sugababes en Black Eyed Peas.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bruce Springsteen alternatief? Depeche Mode alternatief? Springsteen heeft meer hits dan de Sugababes en Black Eyed Peas en misschien ook wel meer dan Tiesto. Kom op zeg.
Omdat ik niet alle details weet van een band waar ik niets mee heb, hoef je nog niet zo te reageren. Als jij de Black Eyed Peas alternatief vindt, dan mag dat, ik vind het niets voor een festival.quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Black Eyed Peas zijn ook klein begonnen met hun eigen muziek. Ik snap dat je je niet wil verdiepen in wat jij als almachtige ziet als populaire pulp, maar misschien zou je toch eens verder moeten kijken dan je neus lang is.
Sorry, ik was even in een bokkige bui.quote:Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Omdat ik niet alle details weet van een band waar ik niets mee heb, hoef je nog niet zo te reageren. Als jij de Black Eyed Peas alternatief vindt, dan mag dat, ik vind het niets voor een festival.
Ahh die naam kwam me al wel bekend voor maar nu weet ik dus ook waar van!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef Noortje. het volgende:
The NoisettesZij waren het voorprogramma bij Muse in 2006, mijn allereerste concert
En ik vond ze niet zo tof maar ze had wel een mooie broek aan.
Maar ooohhh da's wel tof want ik ga o.a. met mijn allerbeste vriendinnetje en tevens concertmaatje, waarmee ik dus ook naar dat concert ben geweest.
De nostalgie.
Mja ik vond ze ook een beetje... apart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ahh die naam kwam me al wel bekend voor maar nu weet ik dus ook waar van!
Ik vond ze zoooo kut daar
Maar Muse.. WAUW!!![]()
![]()
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'quote:Op woensdag 29 april 2009 06:03 schreef chansadres het volgende:
Ohja volgens frontpage gaat Pinkpop niet door...
Geen petje dit jaar maar allemaal met roze mondkapjes en handschoenen rondlopenquote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef M4a1 het volgende:
[..]
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Fok frontpage is de enige die hierover bericht verder... ik zie geen andere nieuwssites het hebben over aflassen.
gaat je denkelijk niet lukken om dan weer het voorvak te komen iig.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Waarom duurt de set van Springsteen maar twee uur en een kwartier?! En denken jullie dat het nog mogelijk is om tussen The Killers en Bruce naar Elbow te kijken, en dan niet helemaal achteraan aan te hoeven sluiten?
dan gooi ik ze tijdens Rowwen Hèze wel naar je toequote:Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik ga gewoon vooraan bij Bruce wachten en laat Joesse mijn biertjes halen
Dat had ik vorig jaar, nou ja een vriendin moest per se zondagavond thuis zijn ofzo dus ging iedereen met haar mee en ik dus ook maar, toen had ik RATM gemist.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Mss het volgende:
Kut, ik ga waarschijnlijk de afsluiter missen omdat ik dinsdag om 8 uur moet werken en maandag de laatste bus in Maastricht moet hebben
Mooie herinneringen aan RATM vorig jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nou ja een vriendin moest per se zondagavond thuis zijn ofzo dus ging iedereen met haar mee en ik dus ook maar, toen had ik RATM gemist.
Gewoon ziekmelden vanaf het campingterreinquote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Mss het volgende:
Kut, ik ga waarschijnlijk de afsluiter missen omdat ik dinsdag om 8 uur moet werken en maandag de laatste bus in Maastricht moet hebben
Edit:quote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden vanaf het campingterrein
In het Pinkpop Magazine stond dat er al 80.000 kaarten verkocht waren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop? Alles al (bijna) weg?
Hehe, en Pinkpop heeft de line-up al bekendgemaakt en Lowlands heeft nog geen 20% bekendgemaakt.quote:
Niet erg onverwachts toch?quote:
Zaterdagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Blokkenschema' Pinkpop:
[ afbeelding ]
Bron: Graz
Of gewoon in festivaloutift een paar uur te laat binnen komen wandelenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden vanaf het campingterrein
Neuh, Lowlands gaat men heen omdat het hip is om er heen te gaan. Maar de echte hippe mensen zijn natuurlijk bij Pinkpopquote:
Ik heb al een veel mooier blokkenschema gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Blokkenschema' Pinkpop:
[ afbeelding ]
Bron: Graz
quote:Op woensdag 29 april 2009 03:40 schreef ScottTracy het volgende:
Zaterdag:
[ afbeelding ]
Zondag:
[ afbeelding ]
Maandag:
[ afbeelding ]
Juj, een nog saaiere camping...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef PearlySpencer het volgende:
..en ik lees net dat er nog een 4e Camping komt
Nee, ik denk eerder dat mensen naar Lowlands gaan voor de sfeer en de totale beleving, naar Pinkpop ga je meer voor de bands en die vallen dit jaar gewoon gruwelijk tegen, zeker als je het vergelijkt tegenover Werchter bijvoorbeeld, ook een festival dat het toch echt moet hebben van het programma.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Dus Lowlands is een commercieler festival dan Pinkpop?
Ow ja, wacht, die hebben we eerder ook al eens gevoerdquote:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41923229quote:Pinkpop gaat voor verkooprecord
Smeets: ‘Ik hoop op meer mensen op zaterdag, dan op maandag vorig jaar’
Met nog een kleine maand te gaan staat de veertigste verjaardag van Pinkpop voor de deur. “Alles verloopt volgens plan en we blijven nog steeds kaarten verkopen. We streven er naar het record van vorig jaar te verbreken, toen waren er ruim 60.000 bezoekers op de maandag. Dat gaan we dit jaar op zaterdag met Bruce Springsteen ook halen.”
De kaarten voor die dag zijn al lang en breed uitverkocht, al 60.000 kaarten waren al snel verkocht. Dat is niet de maximale capaciteit van de locatie. “We hebben een vergunning voor 70.000 bezoekers maar zoveel mensen willen we niet meer. In 1994, met het 25 jarig bestaan van Pinkpop, hadden we wel het maximale aantal mensen op het terrein. Dit zorgde voor dubbele rijen bij de biertenten. Dat willen we onze bezoekers niet nog een keer aandoen.”Om deze extreme drukte te voorkomen heeft Smeets vanaf toen het aantal kaarten in de reguliere verkoop op 60.000 gezet. Wanneer buitenlandse bezoekers tijdens het festival aan de deur kloppen maakt de organisatie wel een uitzondering, zelfs als het uitverkocht is. “Op vertoon van zijn ID krijgt iemand dan één kaartje, voor zichzelf.”
Aan het aantal toegangskaarten valt dus niet te tornen. Wat wel tot de mogelijkheden behoort, is dat het festival mogelijk nog een keer niet tijdens het Pinksterweekend zal worden gehouden. “We willen met ons festival maximaal een week van Rock am Ring af zitten. Na het kaartverkoop debacle van 2005 hebben we onderzoek gedaan naar de link tussen pop en Pinksteren. Die bleek bij 70% van de mensen niet te bestaan. En we willen ons niet als ezels gedragen en ons nogmaals aan dezelfde steen stoten.”
Over de festivallocatie wordt nog met de gemeente Landgraaf gesproken. “Ik wil dolgraag in Landgraaf blijven, wat mij betreft is de locatie heilig. Er is zoveel in geïnvesteerd en de campings liggen midden in het Limburgse land, dat is geweldig. Maar er is in de loop der jaren veel veranderd. We hebben bijvoorbeeld buren gekregen en het kan zijn dat we ooit qua ruimte met elkaar gaan botsen. Wij werken in een cirkel en niet met eilanden. Dus de ruimte voor je bier- en friettenten en toiletten is beperkt. Maar voorlopig is dat niet aan de hand, het contract tot 2020 ligt klaar en wordt binnenkort getekend.”
Binnen de organsatie is er nog wel wat gesteggel over de consumptieprijzen. “We hanteren al zes jaar dezelfde prijs terwijl de inkoopprijs blijft stijgen. Bovendien spreken collega’s mij er op aan dat ik niet roomser dan de Paus moet zijn. Ik vind het wel terecht dat mensen van bijvoorbeeld Rock Werchter en Lowlands druk op mij uitoefenen. Wanneer iemand in Scheveningen aan het strand een biertje haalt betalen ze ook een godsvermogen. Maar niemand hoeft dorst te hebben, want we delen in ieder geval weer gratis Limburgs water uit dit jaar.”
Smeets verwacht dat de contracten met de gemeente over de locatie snel rond komen en dat hij er zelf in 2020 ook nog wel bij betrokken zal zijn, dat zou dan de 51ste Pinkpop worden. “Ik ben dan pas 75, tegen die tijd zal dat de pensioenleeftijd wel ongeveer zijn.” Hij hoopt niet dat er tegen die tijd een standbeeld voor hem is neergezet. “Hoe ouder ik word, hoe vaker ik me afvraag wie ik nou eigenlijk ben. Ik werk met zoveel mensen aan het festival, zonder hen zou ik het niet kunnen doen. Ik zou het liefst ook alle onderscheidingen die ik heb gehad met ze delen.”
We mogen hem ook nog niet feliciteren met het veertig jarig bestaan. “Alles gaat goed, maar je moet nooit je verjaardag vieren voor je echte verjaardag. Dus nog vier weken wachten.”
Uit loyaliteit. Hoe veel buitenlandse bezoekers zouden op de bonnefooi naar Landgraaf afreizen met hoop op een ticket? Vast geen aantal wat voor capaciteitsproblemen gaat zorgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Toad het volgende:
Weet iemand waarom buitenlandse bezoekers op vertoon van hun ID een kaartje mogen kopen als het uitverkocht is?
dat is waar.. aan de andere kant is het tegenwoordig heel makkelijk om via internet een kaartje te halen tijdens de voorverkoop, dus tja.. maar goed, het zullen er geen duizenden zijn nee dus het maakt ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Hythloth het volgende:
Beetje sneu als die gasten van verre landen voor niets naar Limburg gaan, nietwaar?
Ik heb toch dit jaar voor pinkpop boven werchter gekozen, omdat er op werchter alweer metallica kwam en ik die genoeg gezien heb in de laatste jaren op werchter. De enigste die op werchter staat en wat mij betreft ook op pinkpop mag had mogen komen is nick cave. En beide hebben ze niet faith no more staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat mensen naar Lowlands gaan voor de sfeer en de totale beleving, naar Pinkpop ga je meer voor de bands en die vallen dit jaar gewoon gruwelijk tegen, zeker als je het vergelijkt tegenover Werchter bijvoorbeeld, ook een festival dat het toch echt moet hebben van het programma.
2e podiumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef electronique het volgende:
is de 3fm stage de tent of het tweede podium?
Ah, das kut.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Byte_Me het volgende:
iemand interesse in 2 kaartjes? ik zou eigenlijk met een goede vriend gaan, maar die is vrijdag geopereerd aan een hersentumor dus het feestje gaat niet door
gewoon tegen kostprijs, rekening zit erbij. verzenden alleen verzekerd + aangetekend, maar afhalen in eindhoven lijkt me het makkelijkst.
Tsja er is geen nieuws hè?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dit topic rustig zeg
niemand interesse in de kaartjes? balen, dat gaat me nog geld kosten.
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....quote:Roze Pinkpophoedje in de voorverkoop
Uitgegeven: 12 mei 2009 17:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 17:17
UTRECHT - Het bekende roze Pinkpophoedje gaat dit jaar voor het eerst in de voorverkoop. Het model vissershoedje kleurt al jaren het festivalterrein in Landgraaf roze.
Het hoofddeksel is vanaf dinsdag via de website van Pinkpop te koop, aldus een woordvoerder van de organisatie.
Amnesty International verkoopt de roze hoedjes. Dit jaar gaat de opbrengst van de 15.000 stuks naar de campagne 'Stop geweld tegen vrouwen'.
Als het populaire hoedje niet vooraf uitverkocht raakt is het zoals gebruikelijk ook op het terein te koop.
Hij is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
Wat dit dan nou voor een actie is?
[..]
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....
Voor mijn neefje en nichtje aangezien die van vorig jaar gewoon van mijn kop af zijn geklauwd, nog geprobeerd achterna te rennen met 2 man, maar de beginreactie was toch wat te laat...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Het is een tyfuslelijk hoedje, dus waarom zou je hem kopen?
Oh da's lullig ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Voor mijn neefje en nichtje aangezien die van vorig jaar gewoon van mijn kop af zijn geklauwd, nog geprobeerd achterna te rennen met 2 man, maar de beginreactie was toch wat te laat...
tyfuslijer wat het is die het heeft gedaan...
buikgriep volgens nu.nlquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Dan komen ze op LLquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Oh dear.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezipquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
Volgens mij valt de ziekte wel mee, want de verwachting is dat het concert vanavond al ingehaald kan worden. Staat nog nergens iets over het afzeggen van meerdere concerten, dus PP lijkt mij voorlopig niet in gevaar te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezip
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de campings echt pas om 12:00 uur open op zaterdag?
Grrr, dat hebben we een keer gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Achteraf bleek dat iedereen rustig was en dat er daardoor geen reden was om de camping eerder open te gooien... Maar gezellig was het wel
Flink rellen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?
Ach, ik ben er toch niet om die tijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rellen is geen goed beginGewoon hard dronkenmans liederen zingen/ kwéken
Just like me, i thinkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, ik ben er toch niet om die tijdKom zaterdagmorgen wel eens aanhobbelen op camping B
Timmy Turner!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
Raad eens wie zijn kaartje voor de maandag binnen heeft?
Skylark?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect.
The Kooks.![]()
Franz Ferdinand.![]()
![]()
Uhuh. Met een póint op het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makkelijke keuze, Ting Tings dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Depeche Mode cancelt ook shows op 16, 18, 20 en 21 mei.
Nee, en er zijn ook nog 5000 kaarten voor de zondag over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
WtfIk zou willen zeggen, als ze niet komen ga ik ook niet, maar ik raak mijn kaartje tegen die tijd natuurlijk aan de straatstenen niet meer kwijt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Ja, dat hoorde ik straks op StuBru ook al, dus nogmaals mijn vraag: Stel, ze komen niet op Pinkpop, wat blijft er dan nog over van het toch al niet zo indrukwekkende programma???quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Krezip natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef KirkLazarus het volgende:
Stel dat Smeets snel te horen krijgt dat Depeche Mode niet komt, is het dan nog mogelijk daar iets voor in de plaats te halen... een relatief grote naam dan?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41975588quote:Volgens de karmatische Jan Smeets is het aan de Oostblok landen zelf te wijten dat Depeche Mode hun shows daar heeft gecanceld. “Zij hebben verzuimd om op de Toppers te stemmen, dan krijg je dit. Het is hun eigen schuld. Op Pinkpop zullen ze zeker spelen.”
Rowwen Hezequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik straks op StuBru ook al, dus nogmaals mijn vraag: Stel, ze komen niet op Pinkpop, wat blijft er dan nog over van het toch al niet zo indrukwekkende programma???
Inderdaad, beetje stom. Zo'n hoedje is toch voor mensen die er echt geweest zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
Wat dit dan nou voor een actie is?
[..]
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....
Ik heb ook niets met Depeche Mode, doet u mij dan Krezip maar iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoewel ik persoonlijk meer op heb met Krezip dan Depeche Mode is het met alle respect geen grote naam.
je wordt gefouilleerd en zo bij de ingang, maar daarna is er niets aan de hand. ik blow altijd op pinkpop, nooit problemen mee gehad. alleen zwaar belachelijk dat het verboden is, hypocriet gedoe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Micson het volgende:
Dit wordt mijn eerste jaar Pinkpop, en ik was eigelijk van plan om wat jointjes mee te nemen. Jullie kennen het vast wel, dat ideaal beeld: in een stralend zonnetje met een biertje in het gras liggen, een jointje roken en op de achtergrond van de klanken van James Morrison oid genieten..![]()
Nu las ik echter dat er een zero tolerance beleid gehanteerd wordt op Pinkpop. Betekent dit dus dat ik echt niets mee kan nemen en strenge controles e.d., of is het slechts een regel 'op papier' , en zit iedereen daar gewoon gezellig te blowen??
Zero Tolerance is zo kansloos, maarja gewoon beetje normaal doen als je smoked en ze maken er geen probleem van. Je moet natuurlijk niet met 10 gram aan komen kakkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Micson het volgende:
Dit wordt mijn eerste jaar Pinkpop, en ik was eigelijk van plan om wat jointjes mee te nemen. Jullie kennen het vast wel, dat ideaal beeld: in een stralend zonnetje met een biertje in het gras liggen, een jointje roken en op de achtergrond van de klanken van James Morrison oid genieten..![]()
Nu las ik echter dat er een zero tolerance beleid gehanteerd wordt op Pinkpop. Betekent dit dus dat ik echt niets mee kan nemen en strenge controles e.d., of is het slechts een regel 'op papier' , en zit iedereen daar gewoon gezellig te blowen??
dat zijn geruchten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb geruchten gehoord dat de campings vrijdagavond open gaan. weet iemand hier meer van?
Serieus? Dat zal wel even duren voordat iedereen binnen is dan..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je wordt gefouilleerd en zo bij de ingang..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog maar even een weekendkaart gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Rechterbal het volgende:
ik denk als je het zo aanpakt, dat je dan best een leuk PP hebt: [ afbeelding ]
is iig iets wta ik ga doen.
Ik heb hoge verwachtingen van White Lies, Billy talent, en The Ting Tings
En?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ook nog maar even een weekendkaart gehaald
Je quote me, dus ik neem aan dat het gedeeltelijk op mij gericht was.quote:
Zo gaat mijn lijstje er ook ongeveer uitzien, alleen dan nog:quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Rechterbal het volgende:
ik denk als je het zo aanpakt, dat je dan best een leuk PP hebt: [ afbeelding ]
is iig iets wta ik ga doen.
Dit wordt mijn schema ook, alleen Kyteman ipv Rowwen Hèze en Elbow ipv Dr. Lektroluv. En ik ga De Staat wel zien en Milow niet. En The Gaslight Anthem ga ik op dat tijdstip waarschijnlijk niet reddenquote:
Kan inderdaad lang duren ja...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Serieus? Dat zal wel even duren voordat iedereen binnen is dan..Zoiets heb ik op Lowlands nog nooit meegemaakt, terwijl de 'vangst' daar waarschijnlijk een stuk groter zou zijn
ik heb altijd het idee dat het alleen maar gaat om omzet draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan inderdaad lang duren ja...
Ik heb het idee dat het fouilleren bij de ingang niet eens echt op drugs is gericht. Ze zijn wel streng met eten en drinken want je mag helemaal niks meenemen het terrein op, dus als je dat bij je hebt en ze vinden het, dan gooien ze het weg.
Oh nee denk dat ik je per ongeluk gequot hebquote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je quote me, dus ik neem aan dat het gedeeltelijk op mij gericht was.
Volgens mij gewoon zo als elk groot festival tegenwoordig van alles en nog wat. Dus van junkfood tot vegetarisch tot Thais, etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:49 schreef Skylark. het volgende:
Eum, piepels..
Kan iemand mij vertellen wat voor soort eten er op PinkPop is? En niet zeggen 'fastfood', want dat snapt mijn Buis van Eustachius ook nog.
Verschillen in tentprogramma of andere verschillen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand de verschillen tussen de campings?
Ik meende dat er een soort schema was.
Met wc's, dj's, gezelligheid, eten etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Verschillen in tentprogramma of andere verschillen?
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zo als elk groot festival tegenwoordig van alles en nog wat. Dus van junkfood tot vegetarisch tot Thais, etc.
De veel te dure maar wel redelijk smakelijke pizza'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:49 schreef Skylark. het volgende:
Eum, piepels..
Kan iemand mij vertellen wat voor soort eten er op PinkPop is? En niet zeggen 'fastfood', want dat snapt mijn Buis van Eustachius ook nog.
10 mei Tel Avivquote:Op maandag 18 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Is er nog twijfel of Depeche Mode wel komt? Ze hebben toch een reeks concerten afgezegd?
Nog steeds een kans dat het niet doorgaat dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
10 mei Tel Aviv
12 mei Athene - cancelled op 12 mei
14 mei Istanbul - cancelled op 13 mei
16 mei Boekarest - cancelled op 14 mei
18 mei Sofia - cancelled op 14 mei
20 mei Belgrado - cancelled op 14 mei
21 mei Zagreb - cancelled op 14 mei
23 mei Warschau
25 mei Riga
27 mei Vilnius
30 mei Londen
31 mei Landgraaf
Ze hebben wel steeds meer verschillende dingen hoor, het is allang niet meer alleen friet en pizza. Er is in elk geval wel wat Oosters/Chinees/Indisch spul, en belegde broodjes. Er is ook altijd fruit, verse sapjes en zuivel. Als je echt wilt kun je wel wat gezonds vinden, maar misschien niet drie dagen lang.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga sowieso iedere dag voor aanvang een uurtje naar huis om me te douchen en fatsoenlijk te eten
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Maar we gaan pas daags voor Pinkpop besluiten of we op de camping gaan, dat ligt helemaal van de weersvoorspellingen af.
Of bevroren chickenburgersquote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze hebben wel steeds meer verschillende dingen hoor, het is allang niet meer alleen friet en pizza. Er is in elk geval wel wat Oosters/Chinees/Indisch spul, en belegde broodjes. Er is ook altijd fruit, verse sapjes en zuivel. Als je echt wilt kun je wel wat gezonds vinden, maar misschien niet drie dagen lang.
Ik bezoek iets te veel festivals om me precies te herinneren wat ze nou waar aan etenswaren hebben, maar ik geloof dat Pinkpop vorig jaar toch vrij uitgebreide keuzemogelijkheden had. Wat mij betreft nemen alle festivals de befaamde wiki burgers van Wacken Open Air over.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.
Pff, ik ga ook lekker thuis slapen hoor. Als je ouders in Landgraaf wonen is dat toch iets te verleidelijk. Bovendien moet ik nog terug naar Utrecht en dinsdagochtend weer aan het werk dus dan is het wel fijn als je in het weekend enigszins normaal geslapen hebt. Je mag me een watje vinden.quote:
Ik de pinkpop camping vaak nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vind campings toch eigenlijk altijd wel een elementair onderdeel van de beleving van een meerdaags festival.
Ik ben nog nooit op de camping geweest en ik vind Pinkpop toch altijd leuk. De camping is vast ook heel gezellig, maar misschien vooral ook als je met een grote groep bent en ik ga meestal alleen met m'n zusje. Om dan met z'n tweeën 5 kilometer van huis in een tentje te gaan liggen, mwah, laat maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vind campings toch eigenlijk altijd wel een elementair onderdeel van de beleving van een meerdaags festival.
Je hoeft niet per sé zelf met een grote groep te zijn hoor, er staan nog wel meer mensen op de camping waar je gezellig mee kunt ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de camping geweest en ik vind Pinkpop toch altijd leuk. De camping is vast ook heel gezellig, maar misschien vooral ook als je met een grote groep bent en ik ga meestal alleen met m'n zusje. Om dan met z'n tweeën 5 kilometer van huis in een tentje te gaan liggen, mwah, laat maar.
Sinds ik niet meer studeer maak ik me daar toch iets minder druk om.quote:Thuis eten scheelt trouwens ook behoorlijk in de kosten. We kopen op het terrein ook wel vanalles, maar het scheelt toch dat je niet al je maaltijden daar hoeft te kopen want het is vaak wel erg duur.
Wij studeren wel nog, dus we hebben het allebei niet erg breed. (Ik studeer en loop stage, dus ik werk 40 uur maar ik heb het budget van een student, worst of both worlds.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft niet per sé zelf met een grote groep te zijn hoor, er staan nog wel meer mensen op de camping waar je gezellig mee kunt ouwehoeren.
[..]
Sinds ik niet meer studeer maak ik me daar toch iets minder druk om.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik neem aan dat op het PP terrein zelf alleen maar douches bij de backstage voor de artiesten zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe zit het nu met de douches op Pinkpop? Welke tijden zijn die open?
Pinkpop is wel een van de minste campings. Het blijft toch een beetje een festival voor festivalnewbies.quote:
De campings van werchter zijn anders ook nogal vaag, afhankelijk van welk campingterrein je neemt en hoe het daar weer georganiseerd is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pinkpop is wel een van de minste campings. Het blijft toch een beetje een festival voor festivalnewbies.
Nja, ik ben op verscheidene festivals geweest waar de douches de hele dag open zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op het PP terrein zelf alleen maar douches bij de backstage voor de artiesten zijn.![]()
En op de campings ik zou het niet weten, wat boeit het eigenlijk gewoon vroeg opstaan dan is het vaak nooit druk bij douche's of ben je de eerste in de rij.
Ik ga met plaatselijke elite naar Pinkpop, die willen daar echt niet vies en nat gezien worden. Het is al heel wat dat ze überhaupt open staan voor de camping ^^quote:
Ik vind de organisatie op PP ook niet eens zo slecht. Het systeem op Groezrock was de voorgaande jaren veel absurder. Staan er een paar Belgen met een lintje die steeds een paar meter opschuiven waarna er weer een rijtje tenten kan worden geplaatst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De campings van werchter zijn anders ook nogal vaag, afhankelijk van welk campingterrein je neemt en hoe het daar weer georganiseerd is.
Qau festivals en camping organisatie heb ik toch nog nooit wat beters als LL mee gemaakt.
Stonden daardoor de tenten wel mooi in het gelidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de organisatie op PP ook niet eens zo slecht. Het systeem op Groezrock was de voorgaande jaren veel absurder. Staan er een paar Belgen met een lintje die steeds een paar meter opschuiven waarna er weer een rijtje tenten kan worden geplaatst.![]()
Dan moeten de campings groot genoeg zijn anders gaat je dat natuurlijk nooit lukken.quote:Doe mij dan toch maar gewoon de methode van Wacken Open Air, lekker met je auto de camping op, tentje + spullen eruit en opzetten maar. Geen 1 à 2 km lopen met je spullen.
Als in? Rijke lui?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik ga met plaatselijke elite naar Pinkpop, die willen daar echt niet vies en nat gezien worden. Het is al heel wat dat ze überhaupt open staan voor de camping ^^
De poffertjes zijn bij ons altijd populair.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef Bad_eendje het volgende:
Hoi,
Ik las al allerlei meningen over het eten. Vooral snacks, etc. Maar is er ook iets lekkers te eten voor vegetariers?
Oooh, Bufkes... Staan die niet op het gewone terrein?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Backstage hebben ze ook een Bufkes-stand staanHandig dus als je iemand kent die bakcstage mag
Bufkesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Backstage hebben ze ook een Bufkes-stand staanHandig dus als je iemand kent die bakcstage mag
Sinds de prijzen zo belachelijk duur zijn, wel ja. De kwaliteit van het vlees is ook verminderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bufkes![]()
Belachelijk duur en matig eten
Echt? Dat zou jammer zijn... Het is alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een broodje van Bufkes op heb maar vroeger (ok, 6 jaar geledenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Sinds de prijzen zo belachelijk duur zijn, wel ja. De kwaliteit van het vlees is ook verminderd.
en ach , t zijn ook vaak alleen de dochters waarom je ermee rondhangtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Rechterbal het volgende:
Ach, rijke mensen zijn ook mensen
Helaas.
Whehe, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij de plaatselijke elite van Landgraaf vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Sí. Ik behoor daar overigens niet toe natuurlijk
De boeren die vier koeien hebben in plaats van drie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij de plaatselijke elite van Landgraaf vindt.
Wij hebben er helemaal geen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
De boeren die vier koeien hebben in plaats van drie?
Elite uit Kerkrade?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef KirkLazarus het volgende:
...elite van Kerkrade, niet Landgraaf.
Er beginnen nu wel wat donkere wolken boven de PP zondag te komenquote:Depeche Mode apologise to all their fans for this inconvenience and wish Dave a speedy recovery.
The following additional shows have been cancelled:
MAY
Sat 23 - Warsaw, Poland, Gwardia Stadium
Mon 25 - Riga, Latvia, Skonto Stadium
Wed 27 - Vilnius, Lithuania, Zalgiris Stadium
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
Er beginnen nu wel wat donkere wolken boven de PP zondag te komen
Die wijk langs het hertenpark zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef KirkLazarus het volgende:
...elite van Kerkrade, niet Landgraaf.
Zaterdag spelen ze nog in Seattle, dus die staan nooit op zondagavond op PP.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
Laat hem dan the Prodigy op het laatste moment van vervangsact regelen..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
Jaaaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarschijnlijk nog een keer Anouk
Krezip.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel Ilse de Lange of zo worden, Smeets kennende, of Racoon of Voicst ofzo
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef SCH het volgende:
Als Depeche Mode niet komt, wil ik mijn geld terug
Ik denk dat Pinkpop wel veilig is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef SCH het volgende:
Als Depeche Mode niet komt, wil ik mijn geld terug
Ilse DeLange > Depeche Modequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel Ilse de Lange of zo worden, Smeets kennende, of Racoon of Voicst ofzo
Ik moest lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |