Uit loyaliteit. Hoe veel buitenlandse bezoekers zouden op de bonnefooi naar Landgraaf afreizen met hoop op een ticket? Vast geen aantal wat voor capaciteitsproblemen gaat zorgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Toad het volgende:
Weet iemand waarom buitenlandse bezoekers op vertoon van hun ID een kaartje mogen kopen als het uitverkocht is?
dat is waar.. aan de andere kant is het tegenwoordig heel makkelijk om via internet een kaartje te halen tijdens de voorverkoop, dus tja.. maar goed, het zullen er geen duizenden zijn nee dus het maakt ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Hythloth het volgende:
Beetje sneu als die gasten van verre landen voor niets naar Limburg gaan, nietwaar?
Ik heb toch dit jaar voor pinkpop boven werchter gekozen, omdat er op werchter alweer metallica kwam en ik die genoeg gezien heb in de laatste jaren op werchter. De enigste die op werchter staat en wat mij betreft ook op pinkpop mag had mogen komen is nick cave. En beide hebben ze niet faith no more staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat mensen naar Lowlands gaan voor de sfeer en de totale beleving, naar Pinkpop ga je meer voor de bands en die vallen dit jaar gewoon gruwelijk tegen, zeker als je het vergelijkt tegenover Werchter bijvoorbeeld, ook een festival dat het toch echt moet hebben van het programma.
2e podiumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef electronique het volgende:
is de 3fm stage de tent of het tweede podium?
Ah, das kut.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Byte_Me het volgende:
iemand interesse in 2 kaartjes? ik zou eigenlijk met een goede vriend gaan, maar die is vrijdag geopereerd aan een hersentumor dus het feestje gaat niet door
gewoon tegen kostprijs, rekening zit erbij. verzenden alleen verzekerd + aangetekend, maar afhalen in eindhoven lijkt me het makkelijkst.
Tsja er is geen nieuws hè?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dit topic rustig zeg
niemand interesse in de kaartjes? balen, dat gaat me nog geld kosten.
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....quote:Roze Pinkpophoedje in de voorverkoop
Uitgegeven: 12 mei 2009 17:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 17:17
UTRECHT - Het bekende roze Pinkpophoedje gaat dit jaar voor het eerst in de voorverkoop. Het model vissershoedje kleurt al jaren het festivalterrein in Landgraaf roze.
Het hoofddeksel is vanaf dinsdag via de website van Pinkpop te koop, aldus een woordvoerder van de organisatie.
Amnesty International verkoopt de roze hoedjes. Dit jaar gaat de opbrengst van de 15.000 stuks naar de campagne 'Stop geweld tegen vrouwen'.
Als het populaire hoedje niet vooraf uitverkocht raakt is het zoals gebruikelijk ook op het terein te koop.
Hij is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
Wat dit dan nou voor een actie is?
[..]
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....
Voor mijn neefje en nichtje aangezien die van vorig jaar gewoon van mijn kop af zijn geklauwd, nog geprobeerd achterna te rennen met 2 man, maar de beginreactie was toch wat te laat...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Het is een tyfuslelijk hoedje, dus waarom zou je hem kopen?
Oh da's lullig ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Voor mijn neefje en nichtje aangezien die van vorig jaar gewoon van mijn kop af zijn geklauwd, nog geprobeerd achterna te rennen met 2 man, maar de beginreactie was toch wat te laat...
tyfuslijer wat het is die het heeft gedaan...
buikgriep volgens nu.nlquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Dan komen ze op LLquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Oh dear.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |