quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog maar even een weekendkaart gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Rechterbal het volgende:
ik denk als je het zo aanpakt, dat je dan best een leuk PP hebt: [ afbeelding ]
is iig iets wta ik ga doen.
Ik heb hoge verwachtingen van White Lies, Billy talent, en The Ting Tings
En?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ook nog maar even een weekendkaart gehaald
Je quote me, dus ik neem aan dat het gedeeltelijk op mij gericht was.quote:
Zo gaat mijn lijstje er ook ongeveer uitzien, alleen dan nog:quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Rechterbal het volgende:
ik denk als je het zo aanpakt, dat je dan best een leuk PP hebt: [ afbeelding ]
is iig iets wta ik ga doen.
Dit wordt mijn schema ook, alleen Kyteman ipv Rowwen Hèze en Elbow ipv Dr. Lektroluv. En ik ga De Staat wel zien en Milow niet. En The Gaslight Anthem ga ik op dat tijdstip waarschijnlijk niet reddenquote:
Kan inderdaad lang duren ja...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Serieus? Dat zal wel even duren voordat iedereen binnen is dan..Zoiets heb ik op Lowlands nog nooit meegemaakt, terwijl de 'vangst' daar waarschijnlijk een stuk groter zou zijn
ik heb altijd het idee dat het alleen maar gaat om omzet draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan inderdaad lang duren ja...
Ik heb het idee dat het fouilleren bij de ingang niet eens echt op drugs is gericht. Ze zijn wel streng met eten en drinken want je mag helemaal niks meenemen het terrein op, dus als je dat bij je hebt en ze vinden het, dan gooien ze het weg.
Oh nee denk dat ik je per ongeluk gequot hebquote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je quote me, dus ik neem aan dat het gedeeltelijk op mij gericht was.
Volgens mij gewoon zo als elk groot festival tegenwoordig van alles en nog wat. Dus van junkfood tot vegetarisch tot Thais, etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:49 schreef Skylark. het volgende:
Eum, piepels..
Kan iemand mij vertellen wat voor soort eten er op PinkPop is? En niet zeggen 'fastfood', want dat snapt mijn Buis van Eustachius ook nog.
Verschillen in tentprogramma of andere verschillen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand de verschillen tussen de campings?
Ik meende dat er een soort schema was.
Met wc's, dj's, gezelligheid, eten etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Verschillen in tentprogramma of andere verschillen?
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zo als elk groot festival tegenwoordig van alles en nog wat. Dus van junkfood tot vegetarisch tot Thais, etc.
De veel te dure maar wel redelijk smakelijke pizza'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:49 schreef Skylark. het volgende:
Eum, piepels..
Kan iemand mij vertellen wat voor soort eten er op PinkPop is? En niet zeggen 'fastfood', want dat snapt mijn Buis van Eustachius ook nog.
10 mei Tel Avivquote:Op maandag 18 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Is er nog twijfel of Depeche Mode wel komt? Ze hebben toch een reeks concerten afgezegd?
Nog steeds een kans dat het niet doorgaat dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
10 mei Tel Aviv
12 mei Athene - cancelled op 12 mei
14 mei Istanbul - cancelled op 13 mei
16 mei Boekarest - cancelled op 14 mei
18 mei Sofia - cancelled op 14 mei
20 mei Belgrado - cancelled op 14 mei
21 mei Zagreb - cancelled op 14 mei
23 mei Warschau
25 mei Riga
27 mei Vilnius
30 mei Londen
31 mei Landgraaf
Ze hebben wel steeds meer verschillende dingen hoor, het is allang niet meer alleen friet en pizza. Er is in elk geval wel wat Oosters/Chinees/Indisch spul, en belegde broodjes. Er is ook altijd fruit, verse sapjes en zuivel. Als je echt wilt kun je wel wat gezonds vinden, maar misschien niet drie dagen lang.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga sowieso iedere dag voor aanvang een uurtje naar huis om me te douchen en fatsoenlijk te eten
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Maar we gaan pas daags voor Pinkpop besluiten of we op de camping gaan, dat ligt helemaal van de weersvoorspellingen af.
Of bevroren chickenburgersquote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze hebben wel steeds meer verschillende dingen hoor, het is allang niet meer alleen friet en pizza. Er is in elk geval wel wat Oosters/Chinees/Indisch spul, en belegde broodjes. Er is ook altijd fruit, verse sapjes en zuivel. Als je echt wilt kun je wel wat gezonds vinden, maar misschien niet drie dagen lang.
Ik bezoek iets te veel festivals om me precies te herinneren wat ze nou waar aan etenswaren hebben, maar ik geloof dat Pinkpop vorig jaar toch vrij uitgebreide keuzemogelijkheden had. Wat mij betreft nemen alle festivals de befaamde wiki burgers van Wacken Open Air over.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
thais op pinkpop??? dat zou dan voor het eerst zijn, normaal komen ze niet veel verder dan friet en pizza.
Pff, ik ga ook lekker thuis slapen hoor. Als je ouders in Landgraaf wonen is dat toch iets te verleidelijk. Bovendien moet ik nog terug naar Utrecht en dinsdagochtend weer aan het werk dus dan is het wel fijn als je in het weekend enigszins normaal geslapen hebt. Je mag me een watje vinden.quote:
Ik de pinkpop camping vaak nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vind campings toch eigenlijk altijd wel een elementair onderdeel van de beleving van een meerdaags festival.
Ik ben nog nooit op de camping geweest en ik vind Pinkpop toch altijd leuk. De camping is vast ook heel gezellig, maar misschien vooral ook als je met een grote groep bent en ik ga meestal alleen met m'n zusje. Om dan met z'n tweeën 5 kilometer van huis in een tentje te gaan liggen, mwah, laat maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vind campings toch eigenlijk altijd wel een elementair onderdeel van de beleving van een meerdaags festival.
Je hoeft niet per sé zelf met een grote groep te zijn hoor, er staan nog wel meer mensen op de camping waar je gezellig mee kunt ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de camping geweest en ik vind Pinkpop toch altijd leuk. De camping is vast ook heel gezellig, maar misschien vooral ook als je met een grote groep bent en ik ga meestal alleen met m'n zusje. Om dan met z'n tweeën 5 kilometer van huis in een tentje te gaan liggen, mwah, laat maar.
Sinds ik niet meer studeer maak ik me daar toch iets minder druk om.quote:Thuis eten scheelt trouwens ook behoorlijk in de kosten. We kopen op het terrein ook wel vanalles, maar het scheelt toch dat je niet al je maaltijden daar hoeft te kopen want het is vaak wel erg duur.
Wij studeren wel nog, dus we hebben het allebei niet erg breed. (Ik studeer en loop stage, dus ik werk 40 uur maar ik heb het budget van een student, worst of both worlds.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft niet per sé zelf met een grote groep te zijn hoor, er staan nog wel meer mensen op de camping waar je gezellig mee kunt ouwehoeren.
[..]
Sinds ik niet meer studeer maak ik me daar toch iets minder druk om.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Monolith het volgende:
Ik neem aan dat op het PP terrein zelf alleen maar douches bij de backstage voor de artiesten zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe zit het nu met de douches op Pinkpop? Welke tijden zijn die open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |