Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezipquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Volgens mij valt de ziekte wel mee, want de verwachting is dat het concert vanavond al ingehaald kan worden. Staat nog nergens iets over het afzeggen van meerdere concerten, dus PP lijkt mij voorlopig niet in gevaar te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezip
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de campings echt pas om 12:00 uur open op zaterdag?
Grrr, dat hebben we een keer gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Achteraf bleek dat iedereen rustig was en dat er daardoor geen reden was om de camping eerder open te gooien... Maar gezellig was het wel
Flink rellen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?
Ach, ik ben er toch niet om die tijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rellen is geen goed beginGewoon hard dronkenmans liederen zingen/ kwéken
Just like me, i thinkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, ik ben er toch niet om die tijdKom zaterdagmorgen wel eens aanhobbelen op camping B
Timmy Turner!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
Raad eens wie zijn kaartje voor de maandag binnen heeft?
Skylark?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect.
The Kooks.![]()
Franz Ferdinand.![]()
![]()
Uhuh. Met een póint op het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makkelijke keuze, Ting Tings dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Depeche Mode cancelt ook shows op 16, 18, 20 en 21 mei.
Nee, en er zijn ook nog 5000 kaarten voor de zondag over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
WtfIk zou willen zeggen, als ze niet komen ga ik ook niet, maar ik raak mijn kaartje tegen die tijd natuurlijk aan de straatstenen niet meer kwijt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Ja, dat hoorde ik straks op StuBru ook al, dus nogmaals mijn vraag: Stel, ze komen niet op Pinkpop, wat blijft er dan nog over van het toch al niet zo indrukwekkende programma???quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
Krezip natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef KirkLazarus het volgende:
Stel dat Smeets snel te horen krijgt dat Depeche Mode niet komt, is het dan nog mogelijk daar iets voor in de plaats te halen... een relatief grote naam dan?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41975588quote:Volgens de karmatische Jan Smeets is het aan de Oostblok landen zelf te wijten dat Depeche Mode hun shows daar heeft gecanceld. “Zij hebben verzuimd om op de Toppers te stemmen, dan krijg je dit. Het is hun eigen schuld. Op Pinkpop zullen ze zeker spelen.”
Rowwen Hezequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik straks op StuBru ook al, dus nogmaals mijn vraag: Stel, ze komen niet op Pinkpop, wat blijft er dan nog over van het toch al niet zo indrukwekkende programma???
Inderdaad, beetje stom. Zo'n hoedje is toch voor mensen die er echt geweest zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
Wat dit dan nou voor een actie is?
[..]
Op het terrein raakt het toch ook altijd uitverkocht? Waarom dan zo'n actie....
Ik heb ook niets met Depeche Mode, doet u mij dan Krezip maar iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoewel ik persoonlijk meer op heb met Krezip dan Depeche Mode is het met alle respect geen grote naam.
je wordt gefouilleerd en zo bij de ingang, maar daarna is er niets aan de hand. ik blow altijd op pinkpop, nooit problemen mee gehad. alleen zwaar belachelijk dat het verboden is, hypocriet gedoe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Micson het volgende:
Dit wordt mijn eerste jaar Pinkpop, en ik was eigelijk van plan om wat jointjes mee te nemen. Jullie kennen het vast wel, dat ideaal beeld: in een stralend zonnetje met een biertje in het gras liggen, een jointje roken en op de achtergrond van de klanken van James Morrison oid genieten..![]()
Nu las ik echter dat er een zero tolerance beleid gehanteerd wordt op Pinkpop. Betekent dit dus dat ik echt niets mee kan nemen en strenge controles e.d., of is het slechts een regel 'op papier' , en zit iedereen daar gewoon gezellig te blowen??
Zero Tolerance is zo kansloos, maarja gewoon beetje normaal doen als je smoked en ze maken er geen probleem van. Je moet natuurlijk niet met 10 gram aan komen kakkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Micson het volgende:
Dit wordt mijn eerste jaar Pinkpop, en ik was eigelijk van plan om wat jointjes mee te nemen. Jullie kennen het vast wel, dat ideaal beeld: in een stralend zonnetje met een biertje in het gras liggen, een jointje roken en op de achtergrond van de klanken van James Morrison oid genieten..![]()
Nu las ik echter dat er een zero tolerance beleid gehanteerd wordt op Pinkpop. Betekent dit dus dat ik echt niets mee kan nemen en strenge controles e.d., of is het slechts een regel 'op papier' , en zit iedereen daar gewoon gezellig te blowen??
dat zijn geruchten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb geruchten gehoord dat de campings vrijdagavond open gaan. weet iemand hier meer van?
Serieus? Dat zal wel even duren voordat iedereen binnen is dan..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je wordt gefouilleerd en zo bij de ingang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |