Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezipquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Christiaan het volgende:
problemen:Zanger deprche mode met spoed in ziekenhuis. Reden onbekend, wellicht dus niet op pp
Volgens mij valt de ziekte wel mee, want de verwachting is dat het concert vanavond al ingehaald kan worden. Staat nog nergens iets over het afzeggen van meerdere concerten, dus PP lijkt mij voorlopig niet in gevaar te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn, als Depeche Mode weg zou vallen blijft er helemaal niets meer over van het programma... Niet dat ik zo'n fan ben van Depeche Mode, maar het is de enige wat interessantere grote act. Stel, ze zouden uitvallen, heeft Jan Smeets nog iets achter de hand dat een headliner zou kunnen vervangen en dan niet Krezip
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de campings echt pas om 12:00 uur open op zaterdag?
Grrr, dat hebben we een keer gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon stug om 20u op Vrijdag voor de deur gaan staan, dan ben je zeker op tijd..
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Achteraf bleek dat iedereen rustig was en dat er daardoor geen reden was om de camping eerder open te gooien... Maar gezellig was het wel
Flink rellen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Dus, wat hebben wij geleerd? WAT gaan we dit jaar doen rond 0.00?
Ach, ik ben er toch niet om die tijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rellen is geen goed beginGewoon hard dronkenmans liederen zingen/ kwéken
Just like me, i thinkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, ik ben er toch niet om die tijdKom zaterdagmorgen wel eens aanhobbelen op camping B
Timmy Turner!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
Raad eens wie zijn kaartje voor de maandag binnen heeft?
Skylark?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect.
The Kooks.![]()
Franz Ferdinand.![]()
![]()
Uhuh. Met een póint op het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makkelijke keuze, Ting Tings dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Skylark?
The Kooks spelen tegelijk met The Ting Tings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()