Pinkpop is wel een van de minste campings. Het blijft toch een beetje een festival voor festivalnewbies.quote:
De campings van werchter zijn anders ook nogal vaag, afhankelijk van welk campingterrein je neemt en hoe het daar weer georganiseerd is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pinkpop is wel een van de minste campings. Het blijft toch een beetje een festival voor festivalnewbies.
Nja, ik ben op verscheidene festivals geweest waar de douches de hele dag open zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op het PP terrein zelf alleen maar douches bij de backstage voor de artiesten zijn.![]()
En op de campings ik zou het niet weten, wat boeit het eigenlijk gewoon vroeg opstaan dan is het vaak nooit druk bij douche's of ben je de eerste in de rij.
Ik ga met plaatselijke elite naar Pinkpop, die willen daar echt niet vies en nat gezien worden. Het is al heel wat dat ze überhaupt open staan voor de camping ^^quote:
Ik vind de organisatie op PP ook niet eens zo slecht. Het systeem op Groezrock was de voorgaande jaren veel absurder. Staan er een paar Belgen met een lintje die steeds een paar meter opschuiven waarna er weer een rijtje tenten kan worden geplaatst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De campings van werchter zijn anders ook nogal vaag, afhankelijk van welk campingterrein je neemt en hoe het daar weer georganiseerd is.
Qau festivals en camping organisatie heb ik toch nog nooit wat beters als LL mee gemaakt.
Stonden daardoor de tenten wel mooi in het gelidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de organisatie op PP ook niet eens zo slecht. Het systeem op Groezrock was de voorgaande jaren veel absurder. Staan er een paar Belgen met een lintje die steeds een paar meter opschuiven waarna er weer een rijtje tenten kan worden geplaatst.![]()
Dan moeten de campings groot genoeg zijn anders gaat je dat natuurlijk nooit lukken.quote:Doe mij dan toch maar gewoon de methode van Wacken Open Air, lekker met je auto de camping op, tentje + spullen eruit en opzetten maar. Geen 1 à 2 km lopen met je spullen.
Als in? Rijke lui?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik ga met plaatselijke elite naar Pinkpop, die willen daar echt niet vies en nat gezien worden. Het is al heel wat dat ze überhaupt open staan voor de camping ^^
De poffertjes zijn bij ons altijd populair.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef Bad_eendje het volgende:
Hoi,
Ik las al allerlei meningen over het eten. Vooral snacks, etc. Maar is er ook iets lekkers te eten voor vegetariers?
Oooh, Bufkes... Staan die niet op het gewone terrein?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Backstage hebben ze ook een Bufkes-stand staanHandig dus als je iemand kent die bakcstage mag
Bufkesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Backstage hebben ze ook een Bufkes-stand staanHandig dus als je iemand kent die bakcstage mag
Sinds de prijzen zo belachelijk duur zijn, wel ja. De kwaliteit van het vlees is ook verminderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bufkes![]()
Belachelijk duur en matig eten
Echt? Dat zou jammer zijn... Het is alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een broodje van Bufkes op heb maar vroeger (ok, 6 jaar geledenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Sinds de prijzen zo belachelijk duur zijn, wel ja. De kwaliteit van het vlees is ook verminderd.
en ach , t zijn ook vaak alleen de dochters waarom je ermee rondhangtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Rechterbal het volgende:
Ach, rijke mensen zijn ook mensen
Helaas.
Whehe, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij de plaatselijke elite van Landgraaf vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Sí. Ik behoor daar overigens niet toe natuurlijk
De boeren die vier koeien hebben in plaats van drie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij de plaatselijke elite van Landgraaf vindt.
Wij hebben er helemaal geen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
De boeren die vier koeien hebben in plaats van drie?
Elite uit Kerkrade?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef KirkLazarus het volgende:
...elite van Kerkrade, niet Landgraaf.
Er beginnen nu wel wat donkere wolken boven de PP zondag te komenquote:Depeche Mode apologise to all their fans for this inconvenience and wish Dave a speedy recovery.
The following additional shows have been cancelled:
MAY
Sat 23 - Warsaw, Poland, Gwardia Stadium
Mon 25 - Riga, Latvia, Skonto Stadium
Wed 27 - Vilnius, Lithuania, Zalgiris Stadium
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
Er beginnen nu wel wat donkere wolken boven de PP zondag te komen
Die wijk langs het hertenpark zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef KirkLazarus het volgende:
...elite van Kerkrade, niet Landgraaf.
Zaterdag spelen ze nog in Seattle, dus die staan nooit op zondagavond op PP.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
Laat hem dan the Prodigy op het laatste moment van vervangsact regelen..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
Jaaaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef theKiD het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarschijnlijk nog een keer Anouk
Krezip.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel Ilse de Lange of zo worden, Smeets kennende, of Racoon of Voicst ofzo
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef SCH het volgende:
Als Depeche Mode niet komt, wil ik mijn geld terug
Ik denk dat Pinkpop wel veilig is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef SCH het volgende:
Als Depeche Mode niet komt, wil ik mijn geld terug
Ilse DeLange > Depeche Modequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel Ilse de Lange of zo worden, Smeets kennende, of Racoon of Voicst ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |