Mja ik vond ze ook een beetje... apart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ahh die naam kwam me al wel bekend voor maar nu weet ik dus ook waar van!
Ik vond ze zoooo kut daar
Maar Muse.. WAUW!!![]()
![]()
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'quote:Op woensdag 29 april 2009 06:03 schreef chansadres het volgende:
Ohja volgens frontpage gaat Pinkpop niet door...
Geen petje dit jaar maar allemaal met roze mondkapjes en handschoenen rondlopenquote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef M4a1 het volgende:
[..]
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Fok frontpage is de enige die hierover bericht verder... ik zie geen andere nieuwssites het hebben over aflassen.
gaat je denkelijk niet lukken om dan weer het voorvak te komen iig.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Waarom duurt de set van Springsteen maar twee uur en een kwartier?! En denken jullie dat het nog mogelijk is om tussen The Killers en Bruce naar Elbow te kijken, en dan niet helemaal achteraan aan te hoeven sluiten?
dan gooi ik ze tijdens Rowwen Hèze wel naar je toequote:Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik ga gewoon vooraan bij Bruce wachten en laat Joesse mijn biertjes halen
Dat had ik vorig jaar, nou ja een vriendin moest per se zondagavond thuis zijn ofzo dus ging iedereen met haar mee en ik dus ook maar, toen had ik RATM gemist.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Mss het volgende:
Kut, ik ga waarschijnlijk de afsluiter missen omdat ik dinsdag om 8 uur moet werken en maandag de laatste bus in Maastricht moet hebben
Mooie herinneringen aan RATM vorig jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nou ja een vriendin moest per se zondagavond thuis zijn ofzo dus ging iedereen met haar mee en ik dus ook maar, toen had ik RATM gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |