quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef dagdag het volgende:
Lieve allemaal, aangezien ik vroeger de reclame van abn zag het begint met ambitie
ik had als doel klb modden,
aangezien Emimich postte dat je daar dan niet mag posten heb ik besloten voortaan in het subforum
travel te gaan posten
groeten scheermesss
Ik beoordeel mede-users niet op basis van hun plaats in je schattige kastequote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij staat nota bene in 2, iets meer respect jongedame.
Wij noemen het dossiertoetsen (quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou je maakt in de 5de en 6de vwo (of 4 en 5 havo) allemaal toetsen die voor de helft gaan meetellen voor je eindexamen, dat noemen wij hier de pta's.
ik weet niet hoe dat op jouw school gaat, is dat echt zo anders dan hier?
Wanneer leer je dit toch eens afquote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik kom echt zelden in PTA.
Planes, Trains & Automobiles
Nee, die slechte grappen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Door slotjes heen posten? Het gaat vanzelf.
Loeder.quote:Op maandag 6 april 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik beoordeel mede-users niet op basis van hun plaats in je schattige kastesorry.
nog 4 bijdehante opmerkingen die we nog kunnen maken, wat een goudmijntjequote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik kom echt zelden in PTA.
Planes, Trains & Automobiles
Whehe. *huillach*quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Door slotjes heen posten? Het gaat vanzelf.
Jeetje, wat kan jij vuilbekken zeg.quote:
Bier.quote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
krentenbol mag door slotjes heenposten, want dat houden we achter de schermen bij in een zogenaamd biertopic, elke post door slotje moet gecompenseerd worden met een biertje op de crewmeet
daarom moet je het ook weggevenquote:
True. Voorspelbare factoren in het leven zijn ook belangrijkquote:Op maandag 6 april 2009 00:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt niet zonder, dat weet je.![]()
Van wie?quote:
Toch blijven archaïsche vloeken de beste.quote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wat kan jij vuilbekken zeg.
Complimenten, complimenten.quote:Op maandag 6 april 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
Wie geeft Emimich een note omdat 'ie me loeder noemde?
Tip: ze is pot.quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef krioro het volgende:
Van zo'n leuk meisje.
Ban van 3 maanden lijkt me trouwens meer op zijn plaats.quote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
Complimenten, complimenten.
Weer een nieuw woordje geleerd. Archaïsch, vanuit het begin.quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch blijven archaïsche vloeken de beste.
Neh, dan is mn vermaak weer weg.quote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ban van 3 maanden lijkt me trouwens meer op zijn plaats.
Vraag je nou een ban aan?quote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ban van 3 maanden lijkt me trouwens meer op zijn plaats.
Ik wist het.quote:Op maandag 6 april 2009 01:00 schreef krioro het volgende:
Dat zegt ze tegen jou ja.
Nah, ik stelde me meer in een adviserende functie op. Alhoewel de wens, vader, gedachte me van je tegenvalt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Vraag je nou een ban aan?
En dat is niet eens sesamzaad, dat zijn van die ranzige havervlokken of zo!quote:
en met heul veel granenquote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat is niet eens sesamzaad, dat zijn van die ranzige havervlokken of zo!
Ik jaag iedereen weg.quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en met heul veel granen
waar is de rest? normaal zijn ze niet zo verlegen hoor![]()
Ik geloof je niet. En daarom ga ik wegquote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja 't is niet mijn schuld, ik ben eigenlijk keiaardig hoor!
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.quote:
ik vind ze wel vetjes, is weer wat anders dan spijkerbroekenquote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. En daarom ga ik weg![]()
!
Your loss!quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Met die grote zakken? Nette pantalons.quote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind ze wel vetjes, is weer wat anders dan spijkerbroeken
Ik heb er nooit één gehad, maar in het kort vind ik ze wel kek soms.quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
euh.. denk hetquote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die grote zakken? Nette pantalons.
ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemistquote:
die wilde ik quotenquote:
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.quote:Op maandag 6 april 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemist
quote:Op maandag 6 april 2009 01:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.![]()
quote:
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteldquote:
Je hebt écht niks te doen of wat?quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
Oh!quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeksquote:
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor Sybjequote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeks
en het zijn er maar 30![]()
Hai krioro.quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination?quote:
Goed hoor. Met jou?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination.
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
(no homo)
Ik ben te lui om een nieuw onderwerp te verzinnen, ideeen?
neh, helaas nietquote:Op maandag 6 april 2009 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 april 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
neh, helaas niet![]()
en de knakker die zo nu en dan oude dance platen spamde is gepermband
Ik ook, what a coincidence.quote:
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)quote:Op maandag 6 april 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?
Ah zo, ja dingen als Dune zou ik me uit mezelf echt niet meer herinneren idd. Die andere wel, maar die vind ik stom.quote:Op maandag 6 april 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)
en punjab? pjanoo van eric prydz bijv (met die clip waar zon cowboy in rondbanjert)
't Is dat ik er nu geen zin in heb, maar op z'n tijd ben ik daar wel voor in.quote:Op maandag 6 april 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie iedereen is hier offline, geen mijnenveger/5 muntjes poker vannacht
quote:
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe wordquote:
Weekje vrij.quote:
Gecondoleerd.quote:
Ik haat magere productenquote:Op maandag 6 april 2009 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe word
Die eet mijn moeder. Just so you know.quote:Op maandag 6 april 2009 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe word
het is vervelend, dan komt er toevallig weer zo'n bekend melodietje langs, helemaal blij dat je hem hoort, en dan weet je daarna nog steeds niet wie het is en wordt je frustiquote:Op maandag 6 april 2009 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah zo, ja dingen als Dune zou ik me uit mezelf echt niet meer herinneren idd. Die andere wel, maar die vind ik stom.
kijk maar uit, ik ben keigoed in dat pokerenquote:Op maandag 6 april 2009 02:05 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is dat ik er nu geen zin in heb, maar op z'n tijd ben ik daar wel voor in.
mijne dus ook, maar ik nak soms een bakkiequote:Op maandag 6 april 2009 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Die eet mijn moeder. Just so you know.
anijsmelk ?quote:Op maandag 6 april 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat magere producten![]()
Overigens: anijsmelk is ook lekker.
[oma-modus uit /]
Wacht maar, i'll show you how it's done!quote:Op maandag 6 april 2009 02:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is vervelend, dan komt er toevallig weer zo'n bekend melodietje langs, helemaal blij dat je hem hoort, en dan weet je daarna nog steeds niet wie het is en wordt je frusti![]()
[..]
kijk maar uit, ik ben keigoed in dat pokeren
Whehehe wat toevalligquote:Op maandag 6 april 2009 02:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijne dus ook, maar ik nak soms een bakkie
Ja, ken je dat niet?quote:
oooh zo, heb die dingen in een ver verleden moeten vullen iddquote:Op maandag 6 april 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?![]()
Dat is gewoon melk opwarmen en dan anijsklontjes erbij doen.
Soort suikerklontjes.
Ook al hoef je niet vroeg op, als je moe bent kun je toch wel gaan slapen johquote:Op maandag 6 april 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weekje vrij.
Maar ik ga zometeen wel lekker slapen, ja.
''zaansehoevegangster44@live.com'' heeft je toegevoegdquote:Op maandag 6 april 2009 02:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Wacht maar, i'll show you how it's done!
[..]
Whehehe wat toevallig
Ik ben ook vakkenvuller geweest, wat een tijden johquote:Op maandag 6 april 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oooh zo, heb die dingen in een ver verleden moeten vullen idd
Ja klopt, maar nu kan ik laat naar bed, omdat ik er toch niet vroeg uit hoef.quote:Op maandag 6 april 2009 02:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook al hoef je niet vroeg op, als je moe bent kun je toch wel gaan slapen joh
Maar alvast welterusten ook
quote:Op maandag 6 april 2009 02:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''zaansehoevegangster44@live.com'' heeft je toegevoegd
nos vemos!quote:Op maandag 6 april 2009 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]!
Maar ik ga ook maar eens naar bed yo.
ikdeelmijnmagereyoghurtmetjou@gmail.com has signed off
same! de nacht is gaafquote:Op maandag 6 april 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu kan ik laat naar bed, omdat ik er toch niet vroeg uit hoef.
Nachtmens enzo
Allemaal struiken uitgegraven van de vorige bewoner. Was een bejaarde vrouw, en dan weet je wel wat voor tuin erbij hoortquote:
Wortels verspreid door de hele tuin zekerquote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal struiken uitgegraven van de vorige bewoner. Was een bejaarde vrouw, en dan weet je wel wat voor tuin erbij hoort![]()
Alleen een gele narcis (ofzo) heeft t slagveld overleefd, omdat het een lief bloemetje zou zijn
Ja, inderdaad. Echt moeilijk staan hakken en zagenquote:Op maandag 6 april 2009 08:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wortels verspreid door de hele tuin zeker![]()
Ken het probleem, ouders wilden een boom uit tuin laten verwijderen. De halve weg voor ons uit kon open gebroken worden
Stapel in je auto en dump ergens in bos, groen bij groen zeg ik altijdquote:Op maandag 6 april 2009 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Echt moeilijk staan hakken en zagenEn de alle buren (mijn tuin zit aan een binnenhof, de flat is een een rechthoek zeg maar, waarvan de binnenkant dus tuinen zijn voor de mensen op de begane grond
) zaten lekker toe te kijken hoe ik dat even oploste
En nu kan ik dus al die takken niet zomaar in de container douwen of bij het grofvuil leggen, want iedereen heeft gezien dat dat uit mijn tuin komt
In mijn mooie, nieuwe, BMW? Ben je wel goed bij je harsens?quote:Op maandag 6 april 2009 08:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stapel in je auto en dump ergens in bos, groen bij groen zeg ik altijd
geen karretje in de buurt?quote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In mijn mooie, nieuwe, BMW? Ben je wel goed bij je harsens?
Rare mensen zijn er ookquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe ze in Woudenberg bomen uit de tuin halen.![]()
Dit is tevens niet representatief hoe de rest van het dorp eruit ziet.
Correct.quote:
Dat heb ik gisteren toch iets subtieler aangepaktquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe ze in Woudenberg bomen uit de tuin halen.![]()
Dit is tevens niet representatief hoe de rest van het dorp eruit ziet.
En ik maar betalenquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet![]()
Dan laat je het ophalen door de gemeente
En nu heb je pijn.quote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren toch iets subtieler aangepakt
Is dat niet te veel werk danquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar betalen
Wilde alles klein knippen en zagen en dan in vuilniszakken proppen en die in de container. Amsterdam doet niet aan gescheiden afval
Ja. Anders had ik ruzie met de leasemaatschappij omdat de banden van een 3 weken oude auto al versleten zijnquote:
Succes vanaf hier danquote:Op maandag 6 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar een andere oplossing is er niet
Je gewoon van de domme houdenquote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Anders had ik ruzie met de leasemaatschappij omdat de banden van een 3 weken oude auto al versleten zijn
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.quote:
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal welquote:Maar goed, van een beetje arbeid is niemand dood gegaan.
Eigenlijk wel.
Jitzzzze is geen goede leugenaarquote:Op maandag 6 april 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.
[..]
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal wel
Ik ben ook veel te eerlijk. En vaak werkt dat in mn voordeel, maar af en toe nietquote:Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jitzzzze is geen goede leugenaar![]()
*Weer naar bed gaat.
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 seriequote:Op maandag 6 april 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die van mij is metallic zwart. Verder exact hetzelfde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 serie
In het zwart is hij nog sjiekerquote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is wel een mooie auto, dat mot ik toegeven
In plaats van?quote:Op maandag 6 april 2009 09:00 schreef dagdag het volgende:
wut over een tijdje zijn alleen user icoons nog mogelijk
webicoons gaat verdwijnenquote:
ja maar user icoons zijn zo kleinquote:
Zeker zodat je een abo aan gaat schaffen. Nog even en je mag geen geen topics meer openen tenzij je een abo hebt.quote:
Ohja?quote:
Nee, ze is afgelopen zaterdag thuis gekomen.quote:
Al geneuktquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze is afgelopen zaterdag thuis gekomen.Maar ja, zaterdag heeft ze bijna de hele dag geslapen vanwege de jetlag.
Uiteraard.quote:
Trap haar doodquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Een collega van me (vrouw) zit hier te schelden, echt niet normaalZe lijkt wel een bootwerker
Onder zijn werk is hij er gewoonquote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kom je nu ook minder op FOK? Nu je vriendin weer thuis is
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
kan ze Nederlands? Of komt ze gewoon uit Nederland
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kom je nu ook minder op FOK? Nu je vriendin weer thuis is
Heb je geen fotoquote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.
[..]
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.
Ik ga echt niet zitten FOK!ken als m'n vriendin er is, tenzij ze weer die wijven series gaat kijken.
Dus je bent er 's avonds ook gewoon.quote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.
[..]
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.
Ik ga echt niet zitten FOK!ken als m'n vriendin er is, tenzij ze weer die wijven series gaat kijken.
Jawel, maar die ga ik niet postenquote:
Misschienquote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je bent er 's avonds ook gewoon.
PMquote:Op maandag 6 april 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar die ga ik niet posten
[..]
Misschien
HOE WEET JIJ DAT!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 09:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitnodiging als jij met NG op stap gaat![]()
![]()
Ook niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
diep terleurgesteld in NG
hihi, volgende keer mag je mee hoor
Nee TOP Oss wint vaak.quote:
nee dat was helemaal kutquote:
Hoe bedoel je gelijk je weekend verpestquote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef Gupje het volgende:
Urk 1 heeft ook flink verloren dit weekend![]()
4-1 verloren anders waren we kampioen geweest en naar de hoofdklasse gepromoveerd
Nee het boeit me eigenlijk niksquote:Op maandag 6 april 2009 10:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gelijk je weekend verpest
Klopt, ik werd meegesleurd naar de normale wereldquote:
INTER MERDAquote:
Dat betekent voor mij uitslapen, laptoppen, van het weer genieten, fappen en chillenquote:
Je werkt in de weekenden?quote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat betekent voor mij uitslapen, laptoppen, van het weer genieten, fappen en chillen
I love my mondays
Goed nieuws Jitzquote:Op maandag 6 april 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg bobby en florian, doe een in DEF kijken.
VBL?quote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Klopt, ik werd meegesleurd naar de normale wereld![]()
VBL is heel erg verslavend, maar ik denk ik kom weer eens buurten
Afschaffen, die maandagen.quote:
Dan ga je toch gewoon lekker verder met kantoordingen doen en BMW rijdenquote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als die lui "Nee" zeggen dan is het voor dit jaar afgelopen
Mensen die te lui zijn om wat uit te typenquote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
VBL (voetbal) en Defensie (DEF), drol
Alsof jij geen KLB in je ondertitel hebt staanquote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om wat uit te typen
Nou, en anders sterf je door een torpedo van een stel Jappen. Ik zou voor de saaie kantoorbaan kiezen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als die lui "Nee" zeggen dan is het voor dit jaar afgelopen
Ik post altijd heul veulquote:
Stomme kut-newbiequote:
Ja, dat zal wel moeten. Maar liever niet.quote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker verder met kantoordingen doen en BMW rijden
Nee, stuk addergebroed. Dat is de algemene Fok! schrijfwijze.quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
If you can`t take it, don`t playquote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja heb het gevoel dat ik 2 dode natte otters heb gebeft
Omdat klaagbaak niet pastquote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Alsof jij geen KLB in je ondertitel hebt staan
Inderdaad:quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
De Jappen die kunnen niet eens NS spellen, daar maak ik me niet zo'n zorgen omquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, en anders sterf je door een torpedo van een stel Jappen. Ik zou voor de saaie kantoorbaan kiezen.
Inderdaad. Kun je 's avonds tenminste gewoon je chick palen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, en anders sterf je door een torpedo van een stel Jappen. Ik zou voor de saaie kantoorbaan kiezen.
Zijn gewoon je berichten van het afgelopen uurquote:
Wel als je dat andere op leugen beruste zinnetje weg haaltquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn gewoon je berichten van het afgelopen uur [ afbeelding ]
They call me God!quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel als je dat andere op leugen beruste zinnetje weg haalt
Stop nu gewoonquote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil morgen niet in de dagcijfers staan, dus ik moet even rustig aan doen met posten
En ik sta niet in de kastes. Wat een ongekende faler die emmimichquote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
Emimich heeft trouwens ook weer eens lekker lopen falen met de telling.
Eens, ik ga ook weer aan het werk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil morgen niet in de dagcijfers staan, dus ik moet even rustig aan doen met posten
quote:
Je hebt zeker geen foto van een sultanapop die je haar op eet in je fobo staan, hmm?quote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ik sta niet in de kastes. Wat een ongekende faler die emmimich
quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen foto van een sultanapop die je haar op eet in je fobo staan, hmm?
quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen foto van een sultanapop die je haar op eet in je fobo staan, hmm?
quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Jitz. Als je nou echte marinier bent, en straaljagers aan het neerknallen bent met zo'n grote gun, moet je wel een keer roepen: 'VOOR KLAAGBAAK SC, MOTHERFUCKER". Dat zou ik wel tof vinden, namelijk.
Jij wel?quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
;')quote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
stash after quotefail, today your runnin` up for 'Mondays favorite n00b'
Dat is de enige reden waarom wolvendagen in kaste 2 staat. Heb alleen geen zin om die quote op te zoeken.quote:
Nee. Daarom sta ik ook in kaste 4.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
WD Wolvendagen wel
Edit: geen afkortingen
Ik ben van mening dat we de kaste moeten negeren, op deze manier geven we hem alleen maar de aandacht waar hij op uit is.quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom wolvendagen in kaste 2 staat. Heb alleen geen zin om die quote op te zoeken.
Heb jij je geld van die "lutsers" al terug gehad?quote:
Zalig zijn de onwetende.quote:
Van GS? Neenquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij je geld van die "lutsers" al terug gehad?
Ach, het is toch maar de mening van Emimmongool...dus die kastes zullen ook vast wel een kwaliteitstekort hebbenquote:
Dat hij zichzelf in kaste 1 zet zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ach, het is toch maar de mening van Emimmongool...dus die kastes zullen ook vast wel een kwaliteitstekort hebben
Wat?quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
;')
Leuk die poll betreffende Emimisch en mij.
kamperboyquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allebei hopenlijk morgen met post
ja want anders stond ik wel in 1quote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ach, het is toch maar de mening van Emimmongool...dus die kastes zullen ook vast wel een kwaliteitstekort hebben
quote:
Ik ook niet. Als het er volgende week nog niet opstaat ga ik even juridisch advies inwinnen bij m'n opa.quote:
Vest is wel vetquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof mij die kastes ook maar iets boeit. Vind het alleen leuk om Emi het idee te geven dat ik er wel iets om geefquote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
WD Wolvendagen wel
Edit: geen afkortingen
Dat was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als het er volgende week nog niet opstaat ga ik even juridisch advies inwinnen bij m'n opa.
Inderdaad. Vooral omdat het vaker in de bankantine zit dan op het forum.quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat hij zichzelf in kaste 1 zet zegt al genoeg eigenlijk.
Daar hoopten ze dus ook op. Ik ben met hun een overeenkomst aangegaan en dan mag ik ook verwachten dat deze van beide kant nageleefd wordt.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[KLB SC # 1134] Met snoezige (LEVENDE!!!!!!!) beestjes
quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Ey ZH. Ik heb bij de Bijenkorf voor een schijntje een prima pak gekocht. ¤219,- !
Door de brievenbus?quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die kortingsdagen? Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een nieuw pak.quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Ey ZH. Ik heb bij de Bijenkorf voor een scheintje een prima pak gekocht. ¤219,- !
Dit word waarschijnlijk mijn nieuwe zomerjas, ben er nog niet helemaal uit omdat ie zo fel blauw is en ik dat over een jaar wel zat ben denk ik...quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pakketquote:
Ik wist helemaal niet dat ik zoveel populairder was.quote:
Welke layout?quote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Kut layout die nieuwe, die knopjes falen
http://www.debijenkorf.nl ---> Zoeken: Alveare ---> rechtsonderquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met die kortingsdagen? Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een nieuw pak.
OMG!quote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dit word waarschijnlijk mijn nieuwe zomerjas, ben er nog niet helemaal uit omdat ie zo fel blauw is en ik dat over een jaar wel zat ben denk ik...
[ afbeelding ]
Dilemma
stone islandquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dit word waarschijnlijk mijn nieuwe zomerjas, ben er nog niet helemaal uit omdat ie zo fel blauw is en ik dat over een jaar wel zat ben denk ik...
[ afbeelding ]
Dilemma
quote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dilemma
Dilemma tussen zelfmoord en het aanschaffen van die jas? Ik zou voor zelfmoord gaanquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dilemma
Mooi! Die heb je ook via internet gekocht of ben je naar de winkel geweest?quote:Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf.nl ---> Zoeken: Alveare ---> rechtsonder
Vette jasquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dilemma
Zeg, ben jij niet van dat filmpje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |