is van mijquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Zondag.
Zondag, geen lol. Zonder bakkers geen krentenbol.
Wat doe je erop, vragen ze zich af.
Dat weet alleen ik, al is de lol eraf.
Wordt het suiker, boter of enkel kaas.
De krentenbol is voor mij de nummer één..
Onder de bollen de baas.
Ik heb een documentaire over de clitoris.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
However, the ideal figure is not completely dependent on social influence, but rather derived from a numerical ratio, namely the waist-to-hip ratio (WHR). If does not matter whether a person is fat or slender, the ideal relation should approximate 0.7. This value is calculated by dividing the waist circumference by the hip circumference. Example: 63 cm of waist circumference by 90 cm of hip circumference whiche makes 0.7.
Ik heb 0.73net niet.
Ik kom uit 88, teh toeval!quote:
Idd, meer baby caafjesquote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
Shit, ik vond die dieren nog wel cool om te zien op mn vrije zaterdag avond. Alleen daarna komen mensen die het weer verpesten met pathologie en shit.
Tieten waren wel nice, maar daarvoor kan ik ook naar andere sites. Meer schattige dierenfoto's, ik ben pro.
Ik was niet in een park.quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wandelen door het park.
Met een meisje.
Nee, maar zij mij wel!
quote:Op zondag 5 april 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die zou maken.
Niks mis met pathologie en (functionele) anatomie!quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
Shit, ik vond die dieren nog wel cool om te zien op mn vrije zaterdag avond. Alleen daarna komen mensen die het weer verpesten met pathologie en shit.
Tieten waren wel nice, maar daarvoor kan ik ook naar andere sites. Meer schattige dierenfoto's, ik ben pro.
Achja, niet iedereen kan zo goed zijn als ik he.quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
heupen!quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Mn tieten zijn te klein en mn taille te breedooh noes.
Ooh en, naaktpics?
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn tieten zijn te klein
Ik heb altijd nog grotere tieten dan de mannen in kaste 1, dus tsja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?
Jouw heupen zijn een 89, mijne zijn 88.quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Ooh en, naaktpics?
Waarom weten jullie dat?quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Ooh en, naaktpics?
Flikker toch een keer op met dat gezeik van je.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?
Wat doe je?quote:Op zondag 5 april 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH houdt niet van seks.![]()
Ja, dan wordt het nooit wat he.
Zelfs met een geintje kan je jezelf hier niet meer uit redden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb altijd nog grotere tieten dan de mannen in kaste 1, dus tsja.
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
Flikker toch een keer op met dat gezeik van je.
heul niet, dat ben ik!quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ik hoef mezelf ook nergens uit te redden want ik ben heel blij met mn borsten!quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs met een geintje kan je jezelf hier niet meer uit redden.
jij denkt, laat ik uit het niets een pic postenquote:
Met jouw manboobs?quote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
omtrek swarma, bij borsten, taille en heupenquote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
Niet goed?quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij denkt, laat ik uit het niets een pic posten
en die daarna attent je zakken leegt i.v.m waardevolle spullenquote:
scherp +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |