Ah, daar hebben we de opperproleet weer.quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
Flikker toch een keer op met dat gezeik van je.
heul niet, dat ben ik!quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ik hoef mezelf ook nergens uit te redden want ik ben heel blij met mn borsten!quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs met een geintje kan je jezelf hier niet meer uit redden.
jij denkt, laat ik uit het niets een pic postenquote:
Met jouw manboobs?quote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
omtrek swarma, bij borsten, taille en heupenquote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
Niet goed?quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij denkt, laat ik uit het niets een pic posten
en die daarna attent je zakken leegt i.v.m waardevolle spullenquote:
scherp +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |