*Facepalm....quote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die moet ik opnieuw downloaden na het debakel met m'n harde schijf.
Ja vroeger dacht ik dat de kantonrechter iets met karton te maken had.quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat die ene dinosaurisfilm echt was.
Maar toen was ik nog heul klein!
Nee. Ik zoek het filmpje.quote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bedoelt die onthoofding waar zo'n gast word onthoofd met een mes en tegelijkertijd stiekem sluikreclame zit te maken voor listerine?
Met jou samen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Facepalm....
En je gaat hem nu wel kijken he?
quote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vroeger dacht ik dat de kantonrechter iets met karton te maken had.
Mijn taille is 60cmquote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
Zou je evt je omtrek kunnen mailen, dan kan ik alvast touw maken
Goed topic.quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Hertog Jan!quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja bedankt , evt mag je alvast je gegevens mailenquote:
Hoe was je dag?quote:
Hoi!quote:
Helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu nog 90 tieten en 90 heupen en je bent barbie
hoiiiiiiiiiiiiiiquote:
Woensdag.quote:
Holadijeee.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Woensdag moet ik naar Tiel.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Woensdag.
Morgen ben ik met dat andere bezig!
halloquote:
i'm on a boatquote:
dan kan ik je niet helpen, die van de roemenen ken ik waarschijnlijk niet eensquote:
ja, oooookquote:
Nee, die zit op stage!quote:Op zondag 5 april 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woensdag moet ik naar Tiel.![]()
En wat is dat andere?
Je andere project?
inter 0-1quote:
Wat hedde gij gedoan dan?quote:
Wat ik zei.quote:
However, the ideal figure is not completely dependent on social influence, but rather derived from a numerical ratio, namely the waist-to-hip ratio (WHR). If does not matter whether a person is fat or slender, the ideal relation should approximate 0.7. This value is calculated by dividing the waist circumference by the hip circumference. Example: 63 cm of waist circumference by 90 cm of hip circumference whiche makes 0.7.quote:
Barbie heeft toch maar 2 tieten?quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wandelen door het park.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed, lekker weer, wandelen.
En jij? 4EBE al ontmoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |