Dat doe ik dus elke dag. Maar die kutten uit Driebergen hebben daar wel een hele bijzondere interpretatie aangegeven. Kan ik op de A27 tussen Utrecht en Hilversum 's morgens in deze crisis tijd eindelijk eens zonder gevaar met een rustig gangetje van 150 - 160 km over deze SNELweg rijden omdat alle Brabo bouwvakkers thuiszitten, Nee gaan ze intensief controleren. Twee op een motor en dan ook nog zo'n geblindeerde petjes BMW.quote:Rij met je hart
quote:Op maandag 6 april 2009 08:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je klachten lijst is onoverzichtelijk.
Niet alweer, nog steeds.quote:Op maandag 6 april 2009 09:09 schreef Fosfolipide het volgende:
Ah nee niet weer he, was vorig jaar ook al
Als je de regels van de Nederlandse taal bedoelt: Inderdaad.quote:
Ben jij zo'n randstadmongool met een lease-Volvo?quote:Op maandag 6 april 2009 08:31 schreef Buzz129 het volgende:
..met een rustig gangetje van 150 - 160 km over deze SNELweg rijden omdat alle Brabo bouwvakkers thuiszitten,
Volgens TS wel. Ik heb geen idee, ben gewoon aan het werk hoor (ben geen bouwvakker).quote:Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef existenz het volgende:
Is het vakantie in het zuiden dan?
Subklacht: TS weet helemaal niet wanneer zuid nederland vakantie heeftquote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgens TS wel. Ik heb geen idee, ben gewoon aan het werk hoor (ben geen bouwvakker).
Conclusie: TS is een bekrompen boer die niet verder komt dan zijn eigen dorp.quote:Op maandag 6 april 2009 09:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Subklacht: TS weet helemaal niet wanneer zuid nederland vakantie heeft
Ik weet niet wat je hier probeert uit te beelden maar volgens mij ben jij een klein beetje gefrustreerd omdat je al jaren ook een leasebak zou willen hebben maar al een aantal keren bij een promotie gepasseerd bent en er derhalve de functie nog niet voor hebt. Blijven volhouden hoor!quote:Op maandag 6 april 2009 09:49 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n randstadmongool met een lease-Volvo?
Zoals je uit eerdere posts van mij in andere topics kan opmaken rij ik al een aantal jaren in een fatsoenlijke leaseauto (geen patserwagen).quote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier probeert uit te beelden maar volgens mij ben jij een klein beetje gefrustreerd omdat je al jaren ook een leasebak zou willen hebben maar al een aantal keren bij een promotie gepasseerd bent en er derhalve de functie nog niet voor hebt. Blijven volhouden hoor!![]()
Mensen die op de snelweg alleen maar zo hard mogelijk willen kunnen rijden en zich gehinderd voelen door andere weggebruikers ZIJN boeren.quote:En als je niet begrijpt waarom die Brabo bouwvakkers (bijna) allemaal thuis zitten.... neuh das niet omdat ze vaakansie hebben, maar beunen doe WIL je als brabo nu eenmaal niet in de Randstad.
Overigens weet ik niet waar de Randstad precies begint en eindigt, en NEE ik rij niet in een lease Volvo! En als je een ander als boer kwalificeert, zegt dat heel veel over jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |