abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67749590
De Kutjes van de Landelijke Politiediensten, dat graaiende hobbyisten clubje van voiormalig verkeer(d)sgoeroe Koos Spee heeft weer eens wat bedacht: We gaan een campagne voeren met de slogan:
quote:
Rij met je hart
Dat doe ik dus elke dag. Maar die kutten uit Driebergen hebben daar wel een hele bijzondere interpretatie aangegeven. Kan ik op de A27 tussen Utrecht en Hilversum 's morgens in deze crisis tijd eindelijk eens zonder gevaar met een rustig gangetje van 150 - 160 km over deze SNELweg rijden omdat alle Brabo bouwvakkers thuiszitten, Nee gaan ze intensief controleren. Twee op een motor en dan ook nog zo'n geblindeerde petjes BMW.

Maar goed ik heb lekker naar ze gezwaaid en uitgelachen terwijl ik op een bijna lege snelweg met een slakkengang van precies 124KM op de cruisecontrol bijna in slaap viel.

Klachten:
Hoe kun je zo'n aktie bedenken in de tijd dat files door de krediet crisis alleen maar afnemen.
Files nemen door dit soort akties alleen maar toe.
Met deze snelheden val ik bijna in slaap met het gevaar voor andere weggebruikers.
pi_67749600
Je klachten lijst is onoverzichtelijk.
Roken is lekker
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 08:33:58 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_67749624
En je klacht is?

Mijn anti-klacht is: Deze slogan (+ bijbehorende campagne) bestaat al jaren. Dus TS heeft geen recht van spreken en moet weer terug naar zijn steen verhuizen.
  maandag 6 april 2009 @ 08:37:49 #4
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_67749687
Je moet je gewoon aan de regels houden
Blub
pi_67749710
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je klachten lijst is onoverzichtelijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67749756
Is het niet praktischer om met je handen + voeten te rijden? Of is dit weer een nieuwe initiatief voor een vervolg op de donorshow?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  maandag 6 april 2009 @ 09:02:41 #7
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67750098
De volgende stoere 'ik kan in Nederland overal met gemak 170 rijden' is opgestaan.

Laat me raden, Duitse automobiel?

Lekker gassen op de Germaanse Autobahnen is dan vast je hobby, want daar rijden ze tenminste door en Nederlanders die met een slakkegang van 120 rijden zijn daar een gevaar op de weg, enz:.....
pi_67750191
Ach, ze zeggen altijd dat ik een wegpiraat in hart en nieren ben. Ik vind het wel een mooie slogan dus.... rijden met je hart .
pi_67750227
Ah nee niet weer he, was vorig jaar ook al
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 09:10:23 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_67751111
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
Je moet je gewoon aan de regels houden
Als je de regels van de Nederlandse taal bedoelt: Inderdaad.
Als je de verkeersregels bedoelt: Ook inderdaad.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_67751138
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:31 schreef Buzz129 het volgende:
..met een rustig gangetje van 150 - 160 km over deze SNELweg rijden omdat alle Brabo bouwvakkers thuiszitten,
Ben jij zo'n randstadmongool met een lease-Volvo?
[ afbeelding ]
pi_67751181
Ik rij altijd gewoon met een harde
Thirteen!
pi_67751189
Is het vakantie in het zuiden dan?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67751214
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef existenz het volgende:
Is het vakantie in het zuiden dan?
Volgens TS wel. Ik heb geen idee, ben gewoon aan het werk hoor (ben geen bouwvakker).
[ afbeelding ]
pi_67751338
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Volgens TS wel. Ik heb geen idee, ben gewoon aan het werk hoor (ben geen bouwvakker).
Subklacht: TS weet helemaal niet wanneer zuid nederland vakantie heeft
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67751434
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:57 schreef existenz het volgende:

[..]

Subklacht: TS weet helemaal niet wanneer zuid nederland vakantie heeft
Conclusie: TS is een bekrompen boer die niet verder komt dan zijn eigen dorp.
(okee, van het ene dorp naar het andere gaat dan)
[ afbeelding ]
  maandag 6 april 2009 @ 10:05:02 #18
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_67751483
Die op de motor ga je gewoon met 140 voorbij, dan komen ze nog niet achter je aan. Zo gauw ze uit zicht zijn weer doorkarren .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_67755329
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:49 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ben jij zo'n randstadmongool met een lease-Volvo?
Ik weet niet wat je hier probeert uit te beelden maar volgens mij ben jij een klein beetje gefrustreerd omdat je al jaren ook een leasebak zou willen hebben maar al een aantal keren bij een promotie gepasseerd bent en er derhalve de functie nog niet voor hebt. Blijven volhouden hoor!

En als je niet begrijpt waarom die Brabo bouwvakkers (bijna) allemaal thuis zitten.... neuh das niet omdat ze vaakansie hebben, maar beunen doe je als brabo nu eenmaal niet in de Randstad.

Overigens weet ik niet waar de Randstad precies begint en eindigt, en NEE ik rij niet in een lease Volvo! En als je een ander als boer kwalificeert, zegt dat heel veel over jezelf.
pi_67756344
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hier probeert uit te beelden maar volgens mij ben jij een klein beetje gefrustreerd omdat je al jaren ook een leasebak zou willen hebben maar al een aantal keren bij een promotie gepasseerd bent en er derhalve de functie nog niet voor hebt. Blijven volhouden hoor!
Zoals je uit eerdere posts van mij in andere topics kan opmaken rij ik al een aantal jaren in een fatsoenlijke leaseauto (geen patserwagen).
quote:
En als je niet begrijpt waarom die Brabo bouwvakkers (bijna) allemaal thuis zitten.... neuh das niet omdat ze vaakansie hebben, maar beunen doe WIL je als brabo nu eenmaal niet in de Randstad.

Overigens weet ik niet waar de Randstad precies begint en eindigt, en NEE ik rij niet in een lease Volvo! En als je een ander als boer kwalificeert, zegt dat heel veel over jezelf.
Mensen die op de snelweg alleen maar zo hard mogelijk willen kunnen rijden en zich gehinderd voelen door andere weggebruikers ZIJN boeren.

(niet bedoeld als belediging van landbouwers en veeteelthouders hoor)
[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')