Allemaal struiken uitgegraven van de vorige bewoner. Was een bejaarde vrouw, en dan weet je wel wat voor tuin erbij hoortquote:
Wortels verspreid door de hele tuin zekerquote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal struiken uitgegraven van de vorige bewoner. Was een bejaarde vrouw, en dan weet je wel wat voor tuin erbij hoort![]()
Alleen een gele narcis (ofzo) heeft t slagveld overleefd, omdat het een lief bloemetje zou zijn
Ja, inderdaad. Echt moeilijk staan hakken en zagenquote:Op maandag 6 april 2009 08:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wortels verspreid door de hele tuin zeker![]()
Ken het probleem, ouders wilden een boom uit tuin laten verwijderen. De halve weg voor ons uit kon open gebroken worden
Stapel in je auto en dump ergens in bos, groen bij groen zeg ik altijdquote:Op maandag 6 april 2009 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Echt moeilijk staan hakken en zagenEn de alle buren (mijn tuin zit aan een binnenhof, de flat is een een rechthoek zeg maar, waarvan de binnenkant dus tuinen zijn voor de mensen op de begane grond
) zaten lekker toe te kijken hoe ik dat even oploste
En nu kan ik dus al die takken niet zomaar in de container douwen of bij het grofvuil leggen, want iedereen heeft gezien dat dat uit mijn tuin komt
In mijn mooie, nieuwe, BMW? Ben je wel goed bij je harsens?quote:Op maandag 6 april 2009 08:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stapel in je auto en dump ergens in bos, groen bij groen zeg ik altijd
geen karretje in de buurt?quote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In mijn mooie, nieuwe, BMW? Ben je wel goed bij je harsens?
Rare mensen zijn er ookquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe ze in Woudenberg bomen uit de tuin halen.![]()
Dit is tevens niet representatief hoe de rest van het dorp eruit ziet.
Correct.quote:
Dat heb ik gisteren toch iets subtieler aangepaktquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe ze in Woudenberg bomen uit de tuin halen.![]()
Dit is tevens niet representatief hoe de rest van het dorp eruit ziet.
En ik maar betalenquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet![]()
Dan laat je het ophalen door de gemeente
En nu heb je pijn.quote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren toch iets subtieler aangepakt
Is dat niet te veel werk danquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar betalen
Wilde alles klein knippen en zagen en dan in vuilniszakken proppen en die in de container. Amsterdam doet niet aan gescheiden afval
Ja. Anders had ik ruzie met de leasemaatschappij omdat de banden van een 3 weken oude auto al versleten zijnquote:
Succes vanaf hier danquote:Op maandag 6 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar een andere oplossing is er niet
Je gewoon van de domme houdenquote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Anders had ik ruzie met de leasemaatschappij omdat de banden van een 3 weken oude auto al versleten zijn
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.quote:
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal welquote:Maar goed, van een beetje arbeid is niemand dood gegaan.
Eigenlijk wel.
Jitzzzze is geen goede leugenaarquote:Op maandag 6 april 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.
[..]
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal wel
Ik ben ook veel te eerlijk. En vaak werkt dat in mn voordeel, maar af en toe nietquote:Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jitzzzze is geen goede leugenaar![]()
*Weer naar bed gaat.
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 seriequote:Op maandag 6 april 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die van mij is metallic zwart. Verder exact hetzelfde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 serie
In het zwart is hij nog sjiekerquote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is wel een mooie auto, dat mot ik toegeven
In plaats van?quote:Op maandag 6 april 2009 09:00 schreef dagdag het volgende:
wut over een tijdje zijn alleen user icoons nog mogelijk
webicoons gaat verdwijnenquote:
ja maar user icoons zijn zo kleinquote:
Zeker zodat je een abo aan gaat schaffen. Nog even en je mag geen geen topics meer openen tenzij je een abo hebt.quote:
Ohja?quote:
Nee, ze is afgelopen zaterdag thuis gekomen.quote:
Al geneuktquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze is afgelopen zaterdag thuis gekomen.Maar ja, zaterdag heeft ze bijna de hele dag geslapen vanwege de jetlag.
Uiteraard.quote:
Trap haar doodquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Een collega van me (vrouw) zit hier te schelden, echt niet normaalZe lijkt wel een bootwerker
Onder zijn werk is hij er gewoonquote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kom je nu ook minder op FOK? Nu je vriendin weer thuis is
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
kan ze Nederlands? Of komt ze gewoon uit Nederland
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kom je nu ook minder op FOK? Nu je vriendin weer thuis is
Heb je geen fotoquote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.
[..]
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.
Ik ga echt niet zitten FOK!ken als m'n vriendin er is, tenzij ze weer die wijven series gaat kijken.
Dus je bent er 's avonds ook gewoon.quote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ja, ze is gewoon Nederlands. We hadden al een jaar relatie voordat ze naar USA ging en voor de relatie kende ik haar ook al.
[..]
Ja, dat gaat nu beperkt worden tot kantooruren. Onder voorbehoud want ik ga het wel druk krijgen binnenkort.
Ik ga echt niet zitten FOK!ken als m'n vriendin er is, tenzij ze weer die wijven series gaat kijken.
Jawel, maar die ga ik niet postenquote:
Misschienquote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je bent er 's avonds ook gewoon.
PMquote:Op maandag 6 april 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar die ga ik niet posten
[..]
Misschien
HOE WEET JIJ DAT!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 09:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitnodiging als jij met NG op stap gaat![]()
![]()
Ook niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
diep terleurgesteld in NG
hihi, volgende keer mag je mee hoor
Nee TOP Oss wint vaak.quote:
nee dat was helemaal kutquote:
Hoe bedoel je gelijk je weekend verpestquote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef Gupje het volgende:
Urk 1 heeft ook flink verloren dit weekend![]()
4-1 verloren anders waren we kampioen geweest en naar de hoofdklasse gepromoveerd
Nee het boeit me eigenlijk niksquote:Op maandag 6 april 2009 10:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gelijk je weekend verpest
Klopt, ik werd meegesleurd naar de normale wereldquote:
INTER MERDAquote:
Dat betekent voor mij uitslapen, laptoppen, van het weer genieten, fappen en chillenquote:
Je werkt in de weekenden?quote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat betekent voor mij uitslapen, laptoppen, van het weer genieten, fappen en chillen
I love my mondays
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |