Je gewoon van de domme houdenquote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Anders had ik ruzie met de leasemaatschappij omdat de banden van een 3 weken oude auto al versleten zijn
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.quote:
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal welquote:Maar goed, van een beetje arbeid is niemand dood gegaan.
Eigenlijk wel.
Jitzzzze is geen goede leugenaarquote:Op maandag 6 april 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vrees dat die lui iets te vaak dat soort meldingen krijgen en daar zo doorheen prikken.
[..]
Ja, inderdaad wel. Maar ja, het zal wel
Ik ben ook veel te eerlijk. En vaak werkt dat in mn voordeel, maar af en toe nietquote:Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jitzzzze is geen goede leugenaar![]()
*Weer naar bed gaat.
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 seriequote:Op maandag 6 april 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die van mij is metallic zwart. Verder exact hetzelfde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk mij ik ben Jitzzzze en rij een BMW 1 serie
In het zwart is hij nog sjiekerquote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is wel een mooie auto, dat mot ik toegeven
In plaats van?quote:Op maandag 6 april 2009 09:00 schreef dagdag het volgende:
wut over een tijdje zijn alleen user icoons nog mogelijk
webicoons gaat verdwijnenquote:
ja maar user icoons zijn zo kleinquote:
Zeker zodat je een abo aan gaat schaffen. Nog even en je mag geen geen topics meer openen tenzij je een abo hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |