ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemistquote:
die wilde ik quotenquote:
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.quote:Op maandag 6 april 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemist
quote:Op maandag 6 april 2009 01:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.![]()
quote:
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteldquote:
Je hebt écht niks te doen of wat?quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
Oh!quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeksquote:
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor Sybjequote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeks
en het zijn er maar 30![]()
Hai krioro.quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination?quote:
Goed hoor. Met jou?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination.
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
(no homo)
Ik ben te lui om een nieuw onderwerp te verzinnen, ideeen?
neh, helaas nietquote:Op maandag 6 april 2009 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 april 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
neh, helaas niet![]()
en de knakker die zo nu en dan oude dance platen spamde is gepermband
Ik ook, what a coincidence.quote:
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)quote:Op maandag 6 april 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?
Ah zo, ja dingen als Dune zou ik me uit mezelf echt niet meer herinneren idd. Die andere wel, maar die vind ik stom.quote:Op maandag 6 april 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)
en punjab? pjanoo van eric prydz bijv (met die clip waar zon cowboy in rondbanjert)
't Is dat ik er nu geen zin in heb, maar op z'n tijd ben ik daar wel voor in.quote:Op maandag 6 april 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie iedereen is hier offline, geen mijnenveger/5 muntjes poker vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |