ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemistquote:
die wilde ik quotenquote:
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.quote:Op maandag 6 april 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik probeer mijn 30 000 e een beetje in de gaten te houden, maar de afgelopen noemenswaardige duizendtallen heb ik ook al gemist
quote:Op maandag 6 april 2009 01:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook in de gaten te houden, maar het ging zo snel hier vanavond.![]()
quote:
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteldquote:
Je hebt écht niks te doen of wat?quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
Oh!quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke 10000ste, heb net even teruggeteld
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeksquote:
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor Sybjequote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet echt nee, daarom zit ik ook in deze slowchat reeks
en het zijn er maar 30![]()
Hai krioro.quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik ben wel blij dat je er bent hoor SybjeIs er tenminste iemand die tegen me praat
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination?quote:
Goed hoor. Met jou?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi Fascination! Hoe is het met mijn favoriete eh, ja, mijn favoriete Fascination.
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
(no homo)
Ik ben te lui om een nieuw onderwerp te verzinnen, ideeen?
neh, helaas nietquote:Op maandag 6 april 2009 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee waar de klb scers in geïnteresseerd zijn. Roberto Cacciapaglia zal het hier waarschijnlijk niet zo goed doen hè?
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 april 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
neh, helaas niet![]()
en de knakker die zo nu en dan oude dance platen spamde is gepermband
Ik ook, what a coincidence.quote:
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)quote:Op maandag 6 april 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie was dat dan? En wat voor platen bijvoorbeeld?
Ah zo, ja dingen als Dune zou ik me uit mezelf echt niet meer herinneren idd. Die andere wel, maar die vind ik stom.quote:Op maandag 6 april 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jordeeeeeh, nouja gewoon de bekende dance dingetjes die je vaak hoorde op de radio stations, maar waar ik nooit de namen van heb kunnen achterhalen. (tot een paar weken geleden dus)
en punjab? pjanoo van eric prydz bijv (met die clip waar zon cowboy in rondbanjert)
't Is dat ik er nu geen zin in heb, maar op z'n tijd ben ik daar wel voor in.quote:Op maandag 6 april 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie iedereen is hier offline, geen mijnenveger/5 muntjes poker vannacht
quote:
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe wordquote:
Weekje vrij.quote:
Gecondoleerd.quote:
Ik haat magere productenquote:Op maandag 6 april 2009 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe word
Die eet mijn moeder. Just so you know.quote:Op maandag 6 april 2009 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
tip, zaanse hoeve magere kwark uit zon bakkie opeten, daar zit zoveel zuiker in dat je vanzelf moe word
het is vervelend, dan komt er toevallig weer zo'n bekend melodietje langs, helemaal blij dat je hem hoort, en dan weet je daarna nog steeds niet wie het is en wordt je frustiquote:Op maandag 6 april 2009 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah zo, ja dingen als Dune zou ik me uit mezelf echt niet meer herinneren idd. Die andere wel, maar die vind ik stom.
kijk maar uit, ik ben keigoed in dat pokerenquote:Op maandag 6 april 2009 02:05 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is dat ik er nu geen zin in heb, maar op z'n tijd ben ik daar wel voor in.
mijne dus ook, maar ik nak soms een bakkiequote:Op maandag 6 april 2009 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Die eet mijn moeder. Just so you know.
anijsmelk ?quote:Op maandag 6 april 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat magere producten![]()
Overigens: anijsmelk is ook lekker.
[oma-modus uit /]
Wacht maar, i'll show you how it's done!quote:Op maandag 6 april 2009 02:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is vervelend, dan komt er toevallig weer zo'n bekend melodietje langs, helemaal blij dat je hem hoort, en dan weet je daarna nog steeds niet wie het is en wordt je frusti![]()
[..]
kijk maar uit, ik ben keigoed in dat pokeren
Whehehe wat toevalligquote:Op maandag 6 april 2009 02:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijne dus ook, maar ik nak soms een bakkie
Ja, ken je dat niet?quote:
oooh zo, heb die dingen in een ver verleden moeten vullen iddquote:Op maandag 6 april 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?![]()
Dat is gewoon melk opwarmen en dan anijsklontjes erbij doen.
Soort suikerklontjes.
Ook al hoef je niet vroeg op, als je moe bent kun je toch wel gaan slapen johquote:Op maandag 6 april 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weekje vrij.
Maar ik ga zometeen wel lekker slapen, ja.
''zaansehoevegangster44@live.com'' heeft je toegevoegdquote:Op maandag 6 april 2009 02:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Wacht maar, i'll show you how it's done!
[..]
Whehehe wat toevallig
Ik ben ook vakkenvuller geweest, wat een tijden johquote:Op maandag 6 april 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oooh zo, heb die dingen in een ver verleden moeten vullen idd
Ja klopt, maar nu kan ik laat naar bed, omdat ik er toch niet vroeg uit hoef.quote:Op maandag 6 april 2009 02:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook al hoef je niet vroeg op, als je moe bent kun je toch wel gaan slapen joh
Maar alvast welterusten ook
quote:Op maandag 6 april 2009 02:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''zaansehoevegangster44@live.com'' heeft je toegevoegd
nos vemos!quote:Op maandag 6 april 2009 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]!
Maar ik ga ook maar eens naar bed yo.
ikdeelmijnmagereyoghurtmetjou@gmail.com has signed off
same! de nacht is gaafquote:Op maandag 6 april 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu kan ik laat naar bed, omdat ik er toch niet vroeg uit hoef.
Nachtmens enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |