quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef dagdag het volgende:
Lieve allemaal, aangezien ik vroeger de reclame van abn zag het begint met ambitie
ik had als doel klb modden,
aangezien Emimich postte dat je daar dan niet mag posten heb ik besloten voortaan in het subforum
travel te gaan posten
groeten scheermesss
Ik beoordeel mede-users niet op basis van hun plaats in je schattige kastequote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij staat nota bene in 2, iets meer respect jongedame.
Wij noemen het dossiertoetsen (quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou je maakt in de 5de en 6de vwo (of 4 en 5 havo) allemaal toetsen die voor de helft gaan meetellen voor je eindexamen, dat noemen wij hier de pta's.
ik weet niet hoe dat op jouw school gaat, is dat echt zo anders dan hier?
Wanneer leer je dit toch eens afquote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik kom echt zelden in PTA.
Planes, Trains & Automobiles
Nee, die slechte grappen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Door slotjes heen posten? Het gaat vanzelf.
Loeder.quote:Op maandag 6 april 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik beoordeel mede-users niet op basis van hun plaats in je schattige kastesorry.
nog 4 bijdehante opmerkingen die we nog kunnen maken, wat een goudmijntjequote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik kom echt zelden in PTA.
Planes, Trains & Automobiles
Whehe. *huillach*quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Door slotjes heen posten? Het gaat vanzelf.
Jeetje, wat kan jij vuilbekken zeg.quote:
Bier.quote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
krentenbol mag door slotjes heenposten, want dat houden we achter de schermen bij in een zogenaamd biertopic, elke post door slotje moet gecompenseerd worden met een biertje op de crewmeet
daarom moet je het ook weggevenquote:
True. Voorspelbare factoren in het leven zijn ook belangrijkquote:Op maandag 6 april 2009 00:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt niet zonder, dat weet je.![]()
Van wie?quote:
Toch blijven archaïsche vloeken de beste.quote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wat kan jij vuilbekken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |