Ja, hij lijkt nu meer op een junk dan vroeger.quote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef Paul het volgende:
Hugo is ook erg veranderd
"Wat is nu mijn glas?"quote:
nah nie echquote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, het lijkt er op alsof het een leuke uitzending is?
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, het lijkt er op alsof het een leuke uitzending is?
ja hequote:
daar was iequote:Op zondag 5 april 2009 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
asjeblieft niet het tutti frutti moment.²
Niet zo onduidelijk zei 'ie, belangrijk verschil.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Kieft heeft niks met Cruijff..
norse kop: "Ik vind het niet zo duidelijk hoor"
Je hebt geen Sport 1 zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind Kieft het wel op waarde schatten.
Dat sprak hijzelf dus onduidelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo onduidelijk zei 'ie, belangrijk verschil.
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Kieft, een groot voetballer en doelpuntenmaker: rookt????²
Van Halst heeft daarintegen wel een beetje verstand van het voetbal, iets wat je van Jan Mulder nou niet echt kan zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan (Mulder)
Van Halst is inderdaadom naar te luisteren.
Maar hij was niet zo'n grote voetballer als Kieft.quote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).
idd???quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef buddyb het volgende:
leo is volgende week de gast
maar zou er geen interview ofz met cruijff te zien zijn in de uitzending?
Cruijff rookte ook stevig.quote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).
Johan is inderdaad een cliché-analyticus.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu komt Sjek kokketeren weer met zijn goeie band met Johan
Natuurlijk wel. Jan Mulder is gewoon meer een romanticus...quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Halst heeft daarintegen wel een beetje verstand van het voetbal, iets wat je van Jan Mulder nou niet echt kan zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
En Van Hanegem Rijkaard en van Vossen.quote:
idd wat een barby was datquote:
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Volgens mij een combinatie-uitzending (al zou ik niet weten met welk programma), zoals nu 's middags met het journaal.quote:
was dat een meid danquote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar wat Jan van Halst doet vind ik niet echt heel erg knap. Geef een willekeurige user dat apparaat en óók jij kunt dan aanwijzen wie zijn man laat lopen en wie de goal inleidt![]()
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Riberyquote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.²
Met bromsnor Derksen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:quote:
en kroegtijger van der Gijpquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:
[ afbeelding ]²
Het is die rechter, je zit dus fout.quote:
Sjimz, jij vindt haar lelijk? Dan heb je echt hoge standaarden.quote:
bij de start van de Oktoberfeestenquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op welk fout thema-feest is die genomen?
"ja ik zag het later pas en het was erg hilarisch"quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar wat Jan van Halst doet vind ik niet echt heel erg knap. Geef een willekeurige user dat apparaat en óók jij kunt dan aanwijzen wie zijn man laat lopen en wie de goal inleidt![]()
Dominique van Dijk
vind je?quote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:
[ afbeelding ]²
Maak niet uit het is altijd wel ontzettend duidelijk. En van halst kan het gewoon goed brengen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Hij maakt er bijna een onemanshow van, alleen Borst geeft weleens wat tegengas. Steeds wanneer hij een vraag stelt geeft ie er zelf meteen antwoord op.quote:Op maandag 6 april 2009 00:16 schreef Twerk het volgende:
Ligt dat nou aan mij of wat Jack weer bloedirritant vanavond met zijn zelfingenomen gebabbel?
Oh my god, wat een oerlelijke bekerquote:Op maandag 6 april 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
vind je?
[ afbeelding ]
Ik doe liever een Sylvie Meis of de vrouw van Kaka.
No problem, niks gemistquote:
Met een vertaling in het ABN erbij?quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Cruijff komt vanmiddag online.
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Cruijff komt vanmiddag online.
Later vandaag komt een deel twee waarin hij vragen beantwoordt over Van Basten en Ajax.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/
Het was weer niet veel inderdaad. Voetbal International is toch een stuk beter (geworden) dan Studio Voetbal...quote:
Online gezet....quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef FP128 het volgende:
Een mede-fokker heeft al sinds gisteren een compilatie gemaakt van alles; Check 50 jaar Studio Sport
Ja was gewoon studio voetbal met af en toe wat oude beelden. Decor was ook iets anders. Jack had er iig heel veel lol mee.quote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb gisteren niets kunnen zien. Maar was er nou gewoon Studio Voetbal? En waarom staat het niet online?
Gelukkig heeft ie maar 4x gezegd dat hij de beste voetballer van Europa was.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/
Klikquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb gisteren niets kunnen zien. Maar was er nou gewoon Studio Voetbal? En waarom staat het niet online?
Schandalig zelfs. Ze kondigden het zelfs aan.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Veerboot het volgende:
Typisch trouwens dat het interview met Cruijff niet meer in Studio Voetbal aan bod gekomen is, want hij zegt toch wel een aantal opvallende dingen.
quote:23.00-00.06 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
opiniërend programma met
Jack van Gelder,vanavond
met Leo Beenhakker,Youri
Mulder en Ronald Koeman
Geen Hugo ?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef The_Verve het volgende:
Geen Jan, geen Hugo, wel Jack. Overslaan dus...
Kerst?quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
Ah, een judas op eerste kerstdag te gast. De ironie.
quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef The_Verve het volgende:
Geen Jan, geen Hugo, wel Jack. Overslaan dus...
Eerste paasdag bedoel je.quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
Ah, een judas op eerste kerstdag te gast. De ironie.
quote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Klopkoek het volgende:
Hugo Borst is een nitwit. Mooi dat hij is opgezouten
Helaas wel vaak de interessantste man aan tafel.. Kun je nagaan.quote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Klopkoek het volgende:
Hugo Borst is een nitwit. Mooi dat hij is opgezouten
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is ie echt weg ?
De enige die het kijken waarde was
Jan Mulder toch ook wel?quote:Op zondag 12 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is ie echt weg ?
De enige die het kijken waarde was
Tuurlijk.quote:
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.quote:
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.
Youri Mulder is mij egal.
Ze hebben een Jan van Halst type nodig.
Aub zeg. Dat is wel het laatste dat ze nodig hebben, nog een allemans vriend.quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.
Youri Mulder is mij egal.
Ze hebben een Jan van Halst type nodig.
Nog een nietszeggende kwijlebal zonder enige uitstraling?quote:
Niks vervelends tegen ome Joop.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.
Dan praat je anders.
Hugo zit er ongeschoren bij met zijn lange haren.
Maar weet altijd precies de juiste dingen te zeggen.
Johyan Derksen sabelt vaak voetballers neer.
Hugo probeert dat te omzeilen en is veel positiever.
Dat gaat nog lachen worden.quote:Op zondag 12 april 2009 21:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog een nietszeggende kwijlebal zonder enige uitstraling?
Ik wacht op de dag dat Derksen, Van der Gijp, Borst en Genee in 1 voetbalprogramma komen.
Ze moeten iig iemand hebben met voetbalkennis. Jan Mulder ("als je 11 Cruyffs hebt stel je ze allemaal op") is dat in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Aub zeg. Dat is wel het laatste dat ze nodig hebben, nog een allemans vriend.
Ik vind Borst ook een houthakker hoor, maar Derksen is inderdaad nog veel harder en holmaatje van bepaalde ex-voetballers.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.
Dan praat je anders.
Hugo zit er ongeschoren bij met zijn lange haren.
Maar weet altijd precies de juiste dingen te zeggen.
Johyan Derksen sabelt vaak voetballers neer.
Hugo probeert dat te omzeilen en is veel positiever.
True, maar bovendien is Cruyff een megalomane onnavolgbare overschatte hufter.quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze moeten iig iemand hebben met voetbalkennis. Jan Mulder ("als je 11 Cruyffs hebt stel je ze allemaal op") is dat in ieder geval zeker niet.
Het is zo'n nutteloos borrelprogramma, en dat van belastingcenten (Voetbal Insite bestond al toen Studio Voetbal er kwam, de NOS wilde perse een concurrent hebben). Laat dat toch aan RTL. Of maak er iets van een hoogwaardiger, ietwat elitairder, niveau van. De VPRO kon het met Holland Sport, dat moet de NOS op een laagdrempeliger, maar wel hoger dan nu, niveau ook kunnen.
Het is niet voor niets dat Cruyff himself zich doodergerd aan de analisten op TV en daarom nog weigert te werken voor de NOS.
Wat vind je beter aan Voetbal Insite?quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik kijk het vanavond omdat ik morgenavond dan nóg meer geniet van Voetbal International, dat alles heeft wat Studio Voetbal niet heeft.
Trouwens: Vind iemand Jack van Gelder wel geschikt en een toevoeging aan het programma Studio Voetbal of denkt iedereen dat het beter is als hij zich toelegt op notoire volkstelevisie als 'Ter land ter zee en in de lucht'?
Maar heeft wel een voetbalvisie waarover is nagedacht.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
True, maar bovendien is Cruyff een megalomane onnavolgbare overschatte hufter.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik kijk het vanavond omdat ik morgenavond dan nóg meer geniet van Voetbal International, dat alles heeft wat Studio Voetbal niet heeft.
Van Gaal zit bij Sport 1 als er CL is, altijd interessant om te horen iig.quote:Op zondag 12 april 2009 22:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar heeft wel een voetbalvisie waarover is nagedacht.
Zou graag zien als bijv. Van Gaal eens op TV college komt geven. Niet iedere week natuurlijk, maar een keer, of in twee keer.
In ieder geval: probeer geen kopie te zijn van Voetbal Insite.
Ik kijk gewoon alleen naar Voetbal International, dit slaapverwekkende programma sla ik vanaf nu lekker over, tenzij de slaappillen op zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Trouwens: Vind iemand Jack van Gelder wel geschikt en een toevoeging aan het programma Studio Voetbal of denkt iedereen dat het beter is als hij zich toelegt op notoire volkstelevisie als 'Ter land ter zee en in de lucht'?
Dat bedoel ik. De NOS had op dat idee moeten komen. Nu heb je al Van Halst op Eredivisie Live en Van Gaal op Sport 1.quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Gaal zit bij Sport 1 als er CL is, altijd interessant om te horen iig.
Met racing wheelquote:
In mijn ogen is het verschil van Gelder/Genee al immens. Om de haverklap komt Jack niet meer bij na het zien van een koddig spelmoment, een grapje van Hugo, een serenade van Jan Mulder. Wilfred is veel cynischer, neemt zichzelf niet serieus, stelt betere vragen. Al met al heb ik meer sympathie voor Genee dan van Gelder.quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat vind je beter aan Voetbal Insite?
De beste periode was toen Kraaij naast Derksen zat. En met Van Hanegem. Nu met Van der Gijp en Kraay jr. lijkt het wel een circusvoorstelling
Heb je wel een goed punt behalve over Hugoquote:Op zondag 12 april 2009 22:39 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
In mijn ogen is het verschil van Gelder/Genee al immens. Om de haverklap komt Jack niet meer bij na het zien van een koddig spelmoment, een grapje van Hugo, een serenade van Jan Mulder. Wilfred is veel cynischer, neemt zichzelf niet serieus, stelt betere vragen. Al met al heb ik meer sympathie voor Genee dan van Gelder.
Daarnaast duurt VI een half uur langer, dat is toch al de helft van wat Studio Voetbal te vullen heeft, daarbij vind ik het wekelijks arbitrale-dwalingen-kwartier in Studio Voetbal nutteloos en uit de tijd. Een toto zoals Johan die invult neemt meestal nog een giechelbaar momentje met zich mee.
Daarnaast zit er bij Studio Voetbal te vaak één gast te veel waardoor, mijn inziens, de ster van het programma Hugo Borst te weinig aan het woord komt.
Voetbal International heeft sinds kort ook het licht gezien en boekt geen louter clichébrakende, politiek correcte gasten uit zoals trainers en spelers die in 99 van de 100 gevallen niets te melden hebben. In plaats daarvan zetten ze een oppurtunistische Hans Kraay naast Derksen en van der Gijp
Hans Kraaij is een sitting duck voor Johan, die heeft hij nodig, nu hij een zwak voor Wilfred heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
VI is ook niet wat het was met die vreselijke Hans Kraay jr
Dat vind ik juist wel tof dat hij er bij zitquote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Zowat alle voetballiefhebbers hier op Fok! verkiezen VI boven studio voetbal. En terecht.quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Het wordt te veel sbs6 ipv rtl7 jaquote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Topvoetballer, net als De Bies.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Blijven ze nou zeiken over dat Sulejmani "mollig" zou zijn?
Exact, dat is gewoon zijn lichaamsbouw.quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bij Heerenveen had hij gewoon hetzelfde formaat. Slaat nergens op dat gezeur.
Dus hij komt in je draft teamquote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Blijven ze nou zeiken over dat Sulejmani "mollig" zou zijn?
Hoezo, heb je hem in een synagoge gezien?quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef _Mike_ het volgende:
Groenendijk jij ouwe jood.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef Silenus het volgende:
'ze hebben de club geweldig gesteund'.
'HE OPKANKERE JOH. MET JE PAARDEMUIL'
At your service?quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die gladde babbel van Don Leo altijd....... ongeëvenaard.
Hij zou zo een politieke partij kunnen beginnen en zeker minister-president worden.
Iddquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef Silenus het volgende:
'ze hebben de club geweldig gesteund'.
'HE OPKANKERE JOH. MET JE PAARDEMUIL'
15 minutenquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Peter R. is right on time afgelopen.
Nou ja 5 minuten later dan.
De Kaay is een goede speler man.quote:Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord heeft inderdaad goede spelers.
Kaay, Lucius, Greene, Bruins, Timmer.
mij nietquote:Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef belanov het volgende:
Beenhakker doet me denken aan
[ afbeelding ]
Primaquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
Ben er nog niet uit en mijn hoofd staat er niet naar om nu te gaan zoeken, doe het morgen ochtend.
Ow sorry, je hebt gelijk mijn broeder. Zijn 3 doelpunten van vandaag waren stuk voor stuk van grote klasse.quote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Kaay is een goede speler man.²
Blijven toch altijd ongeëvenaarde beeldenquote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zou zo'n volle Coolsingel toch geweldig zijn
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die gladde babbel van Don Leo altijd....... ongeëvenaard.
Hij zou zo een politieke partij kunnen beginnen en zeker minister-president worden.
oke ik heb altijd ontzettend last van overstuurquote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)
Klaar is kees.
Je kunt risicovoller gaan rijden als je dat eerst kan
Ik vind het al pittig met controller.quote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)
Klaar is kees.
Je kunt risicovoller gaan rijden als je dat eerst kan
met triggers kun je wel redelijk goed doseren met gas en remmenquote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind het al pittig met controller.
quote:
Niet Torres, maar Darley.quote:Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Torres
Best veel informatie van beenhakker![]()
Hmmz dat is altijd het lastige omdat je dat op meerdere manieren kunt aanpakken en dat zo moet doen zonder dat het ten koste gaat van bijv. je stabiliteit van je wagen. Ik ben er nooit helemaal uitgekomen wat de vuistregel daarbij was.quote:Op zondag 12 april 2009 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
oke ik heb altijd ontzettend last van overstuur![]()
Meteen de gehele waarde van Feyenoord verdrievoudigd.quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Je mag Suarez wel overnemen Leo.
70 miljoen.
No way, ik wil Suarez nooit in een Feyenoord shirt zienquote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
70 miljoen.
Of niet he.quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeur dat dit een mooie goal is....
Een en al mazzel.
Grapte maar joh.quote:Op zondag 12 april 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
No way, ik wil Suarez nooit in een Feyenoord shirt zien
Geen huzarenstukje? Vind het toch bijzonder knap dat hij boven Ajax eindigt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Louis.
Niets huzarenstukje, het was pas een prestatie om 11de (oid) te worden met die groep dan eerste. En mazzel dat Van Basten nogal faalt.
Wel een compliment voor het feit dat ze duidelijk aan de mentaliteit hebben gewerkt. (Donk en co. eruit)
Ja maar Dembele maakt hem, dan moet het een mooi doelpunt zijnquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeur dat dit een mooie goal is....
Een en al mazzel.
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:20 schreef Palmboom313 het volgende:
3e plaats in champions league moet wel lukken voor az. En dan door naar europa league
"If Luis Suarez is worth 70 million euro's, El Hamdaoui is worth a 100."quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
70 miljoen.
Het is knap, maar ik erger me zo kapot dat dit zo'n geweldige prestatie is. PSV doet niet mee, Heerenveen doet niet mee, Twente begon heel slecht en Van Basten faalt voorlopig heel hard.quote:Op zondag 12 april 2009 23:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen huzarenstukje? Vind het toch bijzonder knap dat hij boven Ajax eindigt.
Hij bedoelt derde in de poulefasequote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?
Dat is van een heel andere klassen dan wat AZ laat zien.
lezen wat ik typ. "Een 3e plaats in poule kunnen ze wel halen"quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?
Dat is van een heel andere klassen dan wat AZ laat zien.
Goed schrijven want je zegt 3e plaats in de CL. Niet in de poule!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lezen wat ik typ. "Een 3e plaats in poule kunnen ze wel halen"
Hij bedoelt 3e plek in de poule...quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is van een heel andere klasse dan wat AZ laat zien.
Luis is hard op weg om Hamlap van de topscorerlijst te onttronen. Dan is die gozer echt compleet overtroffen, voor zover hij dat al niet is.quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"If Luis Suarez is worth 70 million euro's, El Hamdaoui is worth a 100."²
is er een wedstrijd om 3e - 4e plaats danquote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goed schrijven want je zegt 3e plaats in de CL. Niet in de poule!
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.quote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is er een wedstrijd om 3e - 4e plaats dan
hoe kan iemand dan 3e worden in CLquote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.
Dat moet ze zeker lukken als ze dit team intact houden. Misschien zit er wel een stunt in en tweede in de pule fase. ZOu nog beter zijn.quote:
Hij zegt ook dat ze dan naar de Europa League kunnen. Een beetje zelf nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.
Dat is nog niet zo, en El Hamdaoui wordt kampioen met zijn prestaties. Maar in het land der blinden is één oog Koning, Suarez lijkt zo goed door de slechte spitsen om hem heen ofschoon ik Suarez echt een topper vind.quote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luis is hard op weg om Hamlap van de topscorerlijst te onttronen. Dan is die gozer echt compleet overtroffen, voor zover hij dat al niet is.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ze dan naar de Europa League kunnen. Een beetje zelf nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?
Dat hoor ik hem zo vaak zeggen, we kunnen je tegen volgende week wel begraven me dunkt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef belanov het volgende:
elke keer als Jack 'jongens' of 'zeg het maar' zegt, sterf ik een beetje van binnen
Mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef Chadi het volgende:
Suarez is gewoon verschrikkelijk goed..ook al heeft ie het in zich om soms de simpelste kansen om zeep te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |