Ja, hij lijkt nu meer op een junk dan vroeger.quote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef Paul het volgende:
Hugo is ook erg veranderd
"Wat is nu mijn glas?"quote:
nah nie echquote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, het lijkt er op alsof het een leuke uitzending is?
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, het lijkt er op alsof het een leuke uitzending is?
ja hequote:
daar was iequote:Op zondag 5 april 2009 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
asjeblieft niet het tutti frutti moment.²
Niet zo onduidelijk zei 'ie, belangrijk verschil.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Kieft heeft niks met Cruijff..
norse kop: "Ik vind het niet zo duidelijk hoor"
Je hebt geen Sport 1 zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind Kieft het wel op waarde schatten.
Dat sprak hijzelf dus onduidelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo onduidelijk zei 'ie, belangrijk verschil.
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Kieft, een groot voetballer en doelpuntenmaker: rookt????²
Van Halst heeft daarintegen wel een beetje verstand van het voetbal, iets wat je van Jan Mulder nou niet echt kan zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan (Mulder)
Van Halst is inderdaadom naar te luisteren.
Maar hij was niet zo'n grote voetballer als Kieft.quote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).
idd???quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef buddyb het volgende:
leo is volgende week de gast
maar zou er geen interview ofz met cruijff te zien zijn in de uitzending?
Cruijff rookte ook stevig.quote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Maradona spuit, snuift (en drinkt en rookt vast ook).
Johan is inderdaad een cliché-analyticus.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu komt Sjek kokketeren weer met zijn goeie band met Johan
Natuurlijk wel. Jan Mulder is gewoon meer een romanticus...quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Halst heeft daarintegen wel een beetje verstand van het voetbal, iets wat je van Jan Mulder nou niet echt kan zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
En Van Hanegem Rijkaard en van Vossen.quote:
idd wat een barby was datquote:
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Volgens mij een combinatie-uitzending (al zou ik niet weten met welk programma), zoals nu 's middags met het journaal.quote:
was dat een meid danquote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar wat Jan van Halst doet vind ik niet echt heel erg knap. Geef een willekeurige user dat apparaat en óók jij kunt dan aanwijzen wie zijn man laat lopen en wie de goal inleidt![]()
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Riberyquote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.²
Met bromsnor Derksen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:quote:
en kroegtijger van der Gijpquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:
[ afbeelding ]²
Het is die rechter, je zit dus fout.quote:
Sjimz, jij vindt haar lelijk? Dan heb je echt hoge standaarden.quote:
bij de start van de Oktoberfeestenquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op welk fout thema-feest is die genomen?
"ja ik zag het later pas en het was erg hilarisch"quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar wat Jan van Halst doet vind ik niet echt heel erg knap. Geef een willekeurige user dat apparaat en óók jij kunt dan aanwijzen wie zijn man laat lopen en wie de goal inleidt![]()
Dominique van Dijk
vind je?quote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:
[ afbeelding ]²
Maak niet uit het is altijd wel ontzettend duidelijk. En van halst kan het gewoon goed brengen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Hij maakt er bijna een onemanshow van, alleen Borst geeft weleens wat tegengas. Steeds wanneer hij een vraag stelt geeft ie er zelf meteen antwoord op.quote:Op maandag 6 april 2009 00:16 schreef Twerk het volgende:
Ligt dat nou aan mij of wat Jack weer bloedirritant vanavond met zijn zelfingenomen gebabbel?
Oh my god, wat een oerlelijke bekerquote:Op maandag 6 april 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
vind je?
[ afbeelding ]
Ik doe liever een Sylvie Meis of de vrouw van Kaka.
No problem, niks gemistquote:
Met een vertaling in het ABN erbij?quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Cruijff komt vanmiddag online.
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Cruijff komt vanmiddag online.
Later vandaag komt een deel twee waarin hij vragen beantwoordt over Van Basten en Ajax.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/
Het was weer niet veel inderdaad. Voetbal International is toch een stuk beter (geworden) dan Studio Voetbal...quote:
Online gezet....quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef FP128 het volgende:
Een mede-fokker heeft al sinds gisteren een compilatie gemaakt van alles; Check 50 jaar Studio Sport
Ja was gewoon studio voetbal met af en toe wat oude beelden. Decor was ook iets anders. Jack had er iig heel veel lol mee.quote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb gisteren niets kunnen zien. Maar was er nou gewoon Studio Voetbal? En waarom staat het niet online?
Gelukkig heeft ie maar 4x gezegd dat hij de beste voetballer van Europa was.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Staat al online hoor: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-501067/
Klikquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb gisteren niets kunnen zien. Maar was er nou gewoon Studio Voetbal? En waarom staat het niet online?
Schandalig zelfs. Ze kondigden het zelfs aan.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Veerboot het volgende:
Typisch trouwens dat het interview met Cruijff niet meer in Studio Voetbal aan bod gekomen is, want hij zegt toch wel een aantal opvallende dingen.
quote:23.00-00.06 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
opiniërend programma met
Jack van Gelder,vanavond
met Leo Beenhakker,Youri
Mulder en Ronald Koeman
Geen Hugo ?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef The_Verve het volgende:
Geen Jan, geen Hugo, wel Jack. Overslaan dus...
Kerst?quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
Ah, een judas op eerste kerstdag te gast. De ironie.
quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef The_Verve het volgende:
Geen Jan, geen Hugo, wel Jack. Overslaan dus...
Eerste paasdag bedoel je.quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
Ah, een judas op eerste kerstdag te gast. De ironie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |