Johan is inderdaad een cliché-analyticus.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu komt Sjek kokketeren weer met zijn goeie band met Johan
Natuurlijk wel. Jan Mulder is gewoon meer een romanticus...quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Halst heeft daarintegen wel een beetje verstand van het voetbal, iets wat je van Jan Mulder nou niet echt kan zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
En Van Hanegem Rijkaard en van Vossen.quote:
idd wat een barby was datquote:
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Volgens mij een combinatie-uitzending (al zou ik niet weten met welk programma), zoals nu 's middags met het journaal.quote:
was dat een meid danquote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Babbatuur het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar wat Jan van Halst doet vind ik niet echt heel erg knap. Geef een willekeurige user dat apparaat en óók jij kunt dan aanwijzen wie zijn man laat lopen en wie de goal inleidt![]()
Dominique van Dijk ontkracht ook het gerucht dat ie op jongens valt
Riberyquote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij had daar een goed stuk vlees aan zijn zijde. Je ziet echt nooit een voetballer met een lelijke vrouw.²
Met bromsnor Derksen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het echte werk is morgen: 21:30 op Rtl7.²
Met alle respect, maar zij is toch echt wel van het kaliber topmodel:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |