Hij bedoelt 3e plek in de poule...quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?
Dat is van een heel andere klasse dan wat AZ laat zien.
Luis is hard op weg om Hamlap van de topscorerlijst te onttronen. Dan is die gozer echt compleet overtroffen, voor zover hij dat al niet is.quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"If Luis Suarez is worth 70 million euro's, El Hamdaoui is worth a 100."²
is er een wedstrijd om 3e - 4e plaats danquote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goed schrijven want je zegt 3e plaats in de CL. Niet in de poule!
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.quote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is er een wedstrijd om 3e - 4e plaats dan
hoe kan iemand dan 3e worden in CLquote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.
Dat moet ze zeker lukken als ze dit team intact houden. Misschien zit er wel een stunt in en tweede in de pule fase. ZOu nog beter zijn.quote:
Hij zegt ook dat ze dan naar de Europa League kunnen. Een beetje zelf nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat boeit niet . Jij zegt 3e in de CL. En niet in de Poule.
Dat is nog niet zo, en El Hamdaoui wordt kampioen met zijn prestaties. Maar in het land der blinden is één oog Koning, Suarez lijkt zo goed door de slechte spitsen om hem heen ofschoon ik Suarez echt een topper vind.quote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luis is hard op weg om Hamlap van de topscorerlijst te onttronen. Dan is die gozer echt compleet overtroffen, voor zover hij dat al niet is.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ze dan naar de Europa League kunnen. Een beetje zelf nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?
Dat hoor ik hem zo vaak zeggen, we kunnen je tegen volgende week wel begraven me dunkt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef belanov het volgende:
elke keer als Jack 'jongens' of 'zeg het maar' zegt, sterf ik een beetje van binnen
Mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef Chadi het volgende:
Suarez is gewoon verschrikkelijk goed..ook al heeft ie het in zich om soms de simpelste kansen om zeep te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |