Meteen de gehele waarde van Feyenoord verdrievoudigd.quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Je mag Suarez wel overnemen Leo.
70 miljoen.
No way, ik wil Suarez nooit in een Feyenoord shirt zienquote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
70 miljoen.
Of niet he.quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeur dat dit een mooie goal is....
Een en al mazzel.
Grapte maar joh.quote:Op zondag 12 april 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
No way, ik wil Suarez nooit in een Feyenoord shirt zien
Geen huzarenstukje? Vind het toch bijzonder knap dat hij boven Ajax eindigt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Louis.
Niets huzarenstukje, het was pas een prestatie om 11de (oid) te worden met die groep dan eerste. En mazzel dat Van Basten nogal faalt.
Wel een compliment voor het feit dat ze duidelijk aan de mentaliteit hebben gewerkt. (Donk en co. eruit)
Ja maar Dembele maakt hem, dan moet het een mooi doelpunt zijnquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeur dat dit een mooie goal is....
Een en al mazzel.
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:20 schreef Palmboom313 het volgende:
3e plaats in champions league moet wel lukken voor az. En dan door naar europa league
"If Luis Suarez is worth 70 million euro's, El Hamdaoui is worth a 100."quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
70 miljoen.
Het is knap, maar ik erger me zo kapot dat dit zo'n geweldige prestatie is. PSV doet niet mee, Heerenveen doet niet mee, Twente begon heel slecht en Van Basten faalt voorlopig heel hard.quote:Op zondag 12 april 2009 23:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen huzarenstukje? Vind het toch bijzonder knap dat hij boven Ajax eindigt.
Hij bedoelt derde in de poulefasequote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?
Dat is van een heel andere klassen dan wat AZ laat zien.
lezen wat ik typ. "Een 3e plaats in poule kunnen ze wel halen"quote:Op zondag 12 april 2009 23:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ haalt echt niet de kwartfinale of zo .. Heb je die teams wel eens zien voetballen?
Dat is van een heel andere klassen dan wat AZ laat zien.
Goed schrijven want je zegt 3e plaats in de CL. Niet in de poule!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lezen wat ik typ. "Een 3e plaats in poule kunnen ze wel halen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |