ik draag in de zomer in mijn vrije tijd ook bijna alleen maar slippers, en thuis draag ik sowieso slippers ipv pantoffelsquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat niemand mijn slipperfetish begrijpt
Maar jij bent dan ook geen man, dus dan mag dat!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik draag in de zomer in mijn vrije tijd ook bijna alleen maar slippers, en thuis draag ik sowieso slippers ipv pantoffels
momenteel ben ik gek op deze: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen man, dus dan mag dat!
Ik heb die anderequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik draag in de zomer in mijn vrije tijd ook bijna alleen maar slippers, en thuis draag ik sowieso slippers ipv pantoffels
momenteel ben ik gek op deze: [ afbeelding ]
lopen echt briljant lekkerOh dit is ook de kleur die ik heb
Heb er maanden op gelopen in de bergen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
HBO bedrijfskunde
wat voor opleiding doe jij?
Ik ook hoorquote:
Kijk boven u en het antwoord zal u toekomen!quote:
Allebei niet, in Leeuwarden zat ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef BrandX het volgende:je was me net voor met antwoorden
Hoge hotelschool, ook heel gaaf! Waar, den haag of maastricht?
voor wat betreft mijn opleiding: die mocht je ook alleen maar doen wanneer je er in je dagelijks werk ook mee bezig wasTis een driejarige HBO met een keer in de twee weken een dag naar school.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrouwen krijgen sowieso koffie!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb sokken aan, krijg ik nou ook koffie?
Ik ga ook maar 's richting balkonquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef OA het volgende:
Ik ga op balkon zitten, dus de schoenen gaan uit en de slippers aan.![]()
Ik neem wel ijsthee, of cola, of appelsap, of...
Ik breng je wel watquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef OA het volgende:
Ik ga op balkon zitten, dus de schoenen gaan uit en de slippers aan.![]()
Ik neem wel ijsthee, of cola, of appelsap, of...
Ik wil liever theequote:
Kan ook, maar als je koffie wilt als vrouw, doet het schoeisel er niet toe.quote:
Fijn dat je even 1200 km wilt lopen!quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kan ook, maar als je koffie wilt als vrouw, doet het schoeisel er niet toe.
Teenslippersquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt het.
En op balkon mag jij ook koffie als je slippers aan hebt hoor, mits het geen teenslippers zijn.
Op slippersquote:
quote:
Bij voorkeurquote:
ik ben:quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Allebei niet, in Leeuwarden zat ik
Ja, zoiets had mijn vader ook. Wat doe je in het dagelijks leven dan? Nog steeds respect hoor, het vergt ontzettende discipline, iets wat ik in dit geval naast een fulltime baan heel erg lastig vind..
Dat kan ik ook...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben:
- projectmanager
- verandermanager
- teammanager
- sparringspartner MT
- proces-/kwaliteitmanagerall round organisatiemanager dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan ik ook...
Ik ben: inkoper, inkoopcördinator, inkoopmanager, inkoophulpje en veiligheidsadviseur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lolwut
Heel tof! Bij welk/wat voor bedrijf..? En hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben:
- projectmanager
- verandermanager
- teammanager
- sparringspartner MT
- proces-/kwaliteitmanagerall round organisatiemanager dus
ik werk bij De Geschillencommisse en ben 37 jaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heel tof! Bij welk/wat voor bedrijf..? En hoe oud ben jij als ik vragen mag?
En nog een geod tpoic ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat spammen jullie weer hard ineens... ik kan niet eens even rustig werken of er is weer een nieuw topic.
Zegt een van de opperKSC-spammersquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat spammen jullie weer hard ineens... ik kan niet eens even rustig werken of er is weer een nieuw topic.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan ik ook...
Ik ben: inkoper, inkoopcördinator, inkoopmanager, inkoophulpje en veiligheidsadviseur.Mehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als schoonOA met VUT gaat ook nog officemanager?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh, wat leuk allemaal..! Spannend zeg, op dit moment solliciteren.. ING? Weet je het zeker..?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik werk bij De Geschillencommisse en ben 37 jaar
Ben momenteel aan het solliciteren, ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Heb drie solli's lopen, als projectmanager (ING/NN), bedrijfsadviseur (Defensie) en Groepsmanager (duinwaterbedrijf)
Hou daar eens mee opquote:
Ja..?quote:
vriend van mij heeft een werving/selectiebureau, die is daar bezig en ze zoeken momenteel projectmanagers. Zo doendequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, wat leuk allemaal..! Spannend zeg, op dit moment solliciteren.. ING? Weet je het zeker..?
Daar kan alleen hij op antwoordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehe.
Als schoonOA met VUT gaat ook nog officemanager?
Wat leuk! Wat een voordeel dat die vriend dat heeft, kan je de leuke dingen eruit zoekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
vriend van mij heeft een werving/selectiebureau, die is daar bezig en ze zoeken momenteel projectmanagers. Zo doende
Wat doe jij op 17 mei?quote:
thanks, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat een voordeel dat die vriend dat heeft, kan je de leuke dingen eruit zoekenal die vacatures klinken tof (voor zover het wat over de inhoud zegt
) ik hoop dat het wat wordt met een van die vacatures!
Euuh, dat is nogal ver vooruitquote:
ik moest ervanaf om een mooi teenslippermotiefje op mn voetjes te laten brandenquote:
*blaast wolkjes weg voor DaMartquote:
Zal ik je helpen met plannen? Ben ik goed inquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Euuh, dat is nogal ver vooruitdus kan er nog niet echt goed over oordelen..
Je hebt zeker hard je best gedaan om die lapo te pakken, om mij uit je buurt te houden!quote:
Spammen? Ik?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zegt een van de opperKSC-spammers
je wordt ouder he, kan je het niet meer bij houden
* DaMart stuurt wolken terug naar Oostenrijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik moest ervanaf om een mooi teenslippermotiefje op mn voetjes te laten branden
Haha! Wat wil je plannen dan? (wat het ook is, het is onder voorbehoudquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik moest ervanaf om een mooi teenslippermotiefje op mn voetjes te laten branden
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stuurt wolken terug naar Oostenrijk.
Kun je meteen die belachelijke jezussloffen uittrekken.
[..]
[..]
Kopje koffie doen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Wat wil je plannen dan? (wat het ook is, het is onder voorbehoud)
Het ging per ongeluk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zeker hard je best gedaan om die lapo te pakken, om mij uit je buurt te houden!.
Ja.quote:[..]
Spammen? Ik?![]()
.
Mannen met teenslippersquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jezussloffen doe ik niet aan, ik heb stijlvolle leren Reef teenslippers
![]()
Leren sloffen... heb je ook nog leren pijpen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jezussloffen doe ik niet aan, ik heb stijlvolle leren Reef teenslippers
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leren sloffen... heb je ook nog leren pijpen?.
Onder voorbehoud: thee graagquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
ben vrolijk, voor het eerst in dagen, zoniet weken weer eens
ik sta er ook in zie ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijns in ondertekstdingetje gezet
En nu ga ik weg. Ben er weer bij een fatsoenlijke TT
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
ben vrolijk, voor het eerst in dagen, zoniet weken weer eens
Wat een eerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijns in ondertekstdingetje gezet
En nu ga ik weg. Ben er weer bij een fatsoenlijke TT
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:ben vrolijk, voor het eerst in dagen, zoniet weken weer eens
Ik wil wittequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit paaseitjes de KSC in.
Alleen melk en puur, de witte vind ik zelf veel te lekker.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
ik heb een werkende laptopbel de kranten en verspreid het nieuws
http://frontpage.fok.nl/submit/formquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
ik heb een werkende laptopbel de kranten en verspreid het nieuws
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevretenquote:
Auw joh!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit paaseitjes de KSC in.
Alleen melk en puur, de witte vind ik zelf veel te lekker.
Bolle?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevreten![]()
[..]
Dan moet je maar leren vangen!quote:Auw joh!
Die dingen komen verdomd hard aan.
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!.
HP is eindelijk wakker geworden?.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/submit/form
[..]
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevreten![]()
quote:[..]
Auw joh!
Die dingen komen verdomd hard aan.
Beter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkdaar heb ik 5 maanden voor gestreden
nieuwe 'moederkaart' erin en works like a charm! alles is bewaard gebleven, ze hebben de harde schijf niet terug gezet op fabrieksstand
Nieuw moederbord. precies wat wij toen al zeidenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkdaar heb ik 5 maanden voor gestreden
nieuwe 'moederkaart' erin en works like a charm! alles is bewaard gebleven, ze hebben de harde schijf niet terug gezet op fabrieksstand
klopt.... dat wist iedereen EN de HP ook.....quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuw moederbord. precies wat wij toen al zeiden.
Misselijk vanwege teveel paaseitjes gevreten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Nijns het volgende:
Wat is een uitstekende smoes om nu lekker naar huis te kunnen? Ben het zat!
*pakt een paaseitje*
Netjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zit zo lang achter het raam in de zon, dat je echt naar huis moet om zonnebrandcreme te gaan smeren, want anders verbrand je. En ach, als je dan een half uur later thuis bent, en je een uur later hebt ingesmeerd, dan loont het oon niet meer om nog voor een uurtje terug te gaan naar werk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Nijns het volgende:
Wat is een uitstekende smoes om nu lekker naar huis te kunnen? Ben het zat!
*pakt een paaseitje*
ik gok van nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes.
Dus dat worden minder uren op de uni vanaf nu?.
Hmm, sterk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit zo lang achter het raam in de zon, dat je echt naar huis moet om zonnebrandcreme te gaan smeren, want anders verbrand je. En ach, als je dan een half uur later thuis bent, en je een uur later hebt ingesmeerd, dan loont het oon niet meer om nog voor een uurtje terug te gaan naar werk.
Nee, wil ook in de zon!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Misselijk vanwege teveel paaseitjes gevreten?
Ik woon in Venlo jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, wil ook in de zon!
(jij woont in Venlo)
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon in Venlo ja.
Mag ik vragen waarom jij Venlo "" vindt?
Arme jijquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadvandaar!
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kopquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadvandaar!
Tegelen is toch een stratenmakersdorp?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Mwah. Tegelenaren zijn Pannenkletsersquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegelen is toch een stratenmakersdorp?
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Hij woont er, ik nietquote:
Dat hangt van een aantal zaken afquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
Iets voor mijn werk te over levensloopregelingen, las ik het woord ineens verkeerd. Gaat het nou over de loop van het leven, of over de sloop ervan?.
Ja, klopt! Ik was net even buitenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaagquote:
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.
Wat een straf is thuiswerken op dagen als deze.
Ruilen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaag
Ach, mij heb je er niet meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Wij Venlonaren mogen de Tegelenaren alleen érg graag plagen.
Vooral als het daar weer eens kaad, naat en sjuuverig is.
doe maar nietquote:
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegevenquote:
Ik neem het risico welquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegeven) lekker productief, geen last van de zon en geen risico om te verbranden
quote:
Geloof het welquote:
Nee, over een kwartiertje ga ik hier een meeting in, die duurt tot half 6 en dan lekker weekend!!quote:
Zweet zequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Hou toch eens op over die balkonnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Ik ga nu maar eensquote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
fijn weekend allemaal en in ieder geval tot maanddag!
Vooruit dan. Ik ga straks op het terras zitten. Das nog beter dan een bakon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind van welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werken.
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalen
hoe durven zequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaakt.
quote:
Zeg ik nu dat ík het te koud vind?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
Wat koelt het akelig snel af buiten... het is ineens gewoon niet lekker meer op balkon.
Gisteren was het veel langer nog aangenaam warm.
Mits raam op tijd dichtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is nog steeds lekker warm binnen
Te koud is voor koukleumenquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef OA het volgende:
Vanavond even op het strand geweest bij HvH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog veel meer!quote:
quote:
LEUGENSquote:
Ik wist het wel.quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu weer naar bedmn innocent mage boekje uitlezen
quote:
Jij bent coach van een junior sportteam?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Weer terug. De kleintjes hebben gewonnen met 4-1, strafworpen deden ze wat beter, dat werd 7-2
.
Hoiquote:
Neh, hou maar, ik heb zelf alquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
Iemand interesse in mijn hoofdpijn? Je mag hem gratis en voor niets hebben.
in de badkamer, misschien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
helemaal niet, slippers zijn echt heel koning.
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
in de badkamer, misschien.
Joggingbroekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?
Prima als pyjamaquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?
quote:
Succesquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
juistquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.
quote:
hoidoeiMPGquote:
Bleeeeedjequote:
pienquote:
Lekker!quote:
Oh, laat maar zitten danquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker!Wat voor sap heb je? Ik drink geen oranje dingen
Oh das oranjaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan
Het is mango/sinaasappel/carambola-sap
lekker fris
MPG moet het ook al niet
Wat voor sap?quote:
hmm, nog wel cola, dubbelfrisss en euh, ijstheequote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh das oranjaHeb je niks anders? Ranja?
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
lekker fris
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan
lekker fris
MPG moet het ook al niet
Schuift een van haar ubertoffe retro Suske en wiskeglazen vol met sap naar bleeeed toequote:
Dubbelfrisquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, nog wel cola, dubbelfrisss en euh, ijsthee
ja, vind ik ookquote:
hallo, luister nou eensquote:
ik steek je crocs in brandquote:
Nee, niet m'n crocs in brand steken!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik steek je crocs in brand![]()
pecan-caramel-ijs uit de vriezer trekt
okee, okee, het is dat ik in een goede bui benquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet m'n crocs in brand steken!!
Pecan caramel!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, okee, het is dat ik in een goede bui ben
Combo lijkt me nou echt nietsquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
hallo, luister nou eens![]()
DubbelFrisss en chocoladeijs!
Ik wilde vanavond eens geen bier. Daarom wijntje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben aan een Corona begonnen.
lekker juistquote:
niet alleen jouw sport he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee dat zou mijn sport weer in discrediet brengen
lekker!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een lekkere, met slagroom geel spul ( advocaat?) en rozijnen
quote:
Een Saxoquote:
whehehe.. iets minder opzichtig :quote:
mwhoah zie het verschil nietquote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. iets minder opzichtig :
[ afbeelding ]
zoiets dus
Nee, ik heb ook brede bandjes en sportvelgenquote:Op zondag 5 april 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah zie het verschil niet
Maar mooie wagen eentje die ik van je zou afjattenals ik een rijbewijs en crimineel bewijs had
![]()
leuk autootjequote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. iets minder opzichtig :
[ afbeelding ]
zoiets dus
trustequote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx beiden. En nu ga ik slapen. Vermoeiende dag gehad
quote:
quote:
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independerquote:Op zondag 5 april 2009 10:10 schreef Nijns het volgende:
Goeiemorgen
Mooie auto, mag ik vragen wat ie heeft gekost? (ben ook op zoek naar een nieuwe)
da's nog een heel recent karretje. En dan 4400 euro betaald, da's niets volgens mijquote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independer
( Hij is van 2003, 44k op de teller maar).
Was dit niks geworden was ik naar deze gaan kijken:
http://www.autotrack.nl/o(...)details?o_id=5968320
Wauw, goeie deal! Bijna net zoveel op de teller als de mijnequote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independer
( Hij is van 2003, 44k op de teller maar).
Was dit niks geworden was ik naar deze gaan kijken:
http://www.autotrack.nl/o(...)details?o_id=5968320
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?quote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik kwam er gistermiddag achter dat ik al 141.000 km op dezelfde plek had gezeten
DaMart!quote:
Ja, ik ging uit van het KNMI... en gisteren viel dat ineens ook al tegenquote:Op zondag 5 april 2009 10:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart!
Ja, daar wou ik het eens even met je over hebben: jij had mooi weer beloofd!
Waar is 'hier'? Hier ziet het er namelijk nog niet naar uit dat het goed komt..quote:
hier is Den Haag. De zon doet verwoede pogingen en het lukt aardigquote:Op zondag 5 april 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar is 'hier'? Hier ziet het er namelijk nog niet naar uit dat het goed komt..
@DaMart: het KNMI heeft ons idd teleurgesteld..
Waarschijnlijk heeft hij al 141000km naar zijn werkgever gereden oidquote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Was ik maar in Haarlem gebleven dan, dan had ik nu meer kans op zonquote:Op zondag 5 april 2009 10:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier is Den Haag. De zon doet verwoede pogingen en het lukt aardig
waar zit je nu dan?quote:Op zondag 5 april 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was ik maar in Haarlem gebleven dan, dan had ik nu meer kans op zon
Great minds think alikequote:Op zondag 5 april 2009 11:06 schreef BrandX het volgende:
Als ik op buienradar kijk trouwens, zie ik over heel nederland nauwelijks bewolking.
nou ik heb mijn huidige auto 9 jaar geleden nieuw gekocht en nu staat de tellen op 141.000 km en ik ben de enige die in die tijd de auto heeft bestuurd, dus zit ik al 141.000 km op dezelfde plekquote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Hier hangt sluierbewolking, maar de zon begint er doorheen te prikken!quote:Op zondag 5 april 2009 11:06 schreef BrandX het volgende:
Als ik op buienradar kijk trouwens, zie ik over heel nederland nauwelijks bewolking.
Idem hier.quote:Op zondag 5 april 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hangt sluierbewolking, maar de zon begint er doorheen te prikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |