Tegelen is toch een stratenmakersdorp?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Mwah. Tegelenaren zijn Pannenkletsersquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegelen is toch een stratenmakersdorp?
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Hij woont er, ik nietquote:
Dat hangt van een aantal zaken afquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
Iets voor mijn werk te over levensloopregelingen, las ik het woord ineens verkeerd. Gaat het nou over de loop van het leven, of over de sloop ervan?.
Ja, klopt! Ik was net even buitenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaagquote:
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.
Wat een straf is thuiswerken op dagen als deze.
Ruilen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaag
Ach, mij heb je er niet meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Wij Venlonaren mogen de Tegelenaren alleen érg graag plagen.
Vooral als het daar weer eens kaad, naat en sjuuverig is.
doe maar nietquote:
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegevenquote:
Ik neem het risico welquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegeven) lekker productief, geen last van de zon en geen risico om te verbranden
quote:
Geloof het welquote:
Nee, over een kwartiertje ga ik hier een meeting in, die duurt tot half 6 en dan lekker weekend!!quote:
Zweet zequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Hou toch eens op over die balkonnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Ik ga nu maar eensquote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
fijn weekend allemaal en in ieder geval tot maanddag!
Vooruit dan. Ik ga straks op het terras zitten. Das nog beter dan een bakon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind van welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werken.
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalen
hoe durven zequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaakt.
quote:
Zeg ik nu dat ík het te koud vind?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
Wat koelt het akelig snel af buiten... het is ineens gewoon niet lekker meer op balkon.
Gisteren was het veel langer nog aangenaam warm.
Mits raam op tijd dichtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is nog steeds lekker warm binnen
Te koud is voor koukleumenquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef OA het volgende:
Vanavond even op het strand geweest bij HvH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog veel meer!quote:
quote:
LEUGENSquote:
Ik wist het wel.quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu weer naar bedmn innocent mage boekje uitlezen
quote:
Jij bent coach van een junior sportteam?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Weer terug. De kleintjes hebben gewonnen met 4-1, strafworpen deden ze wat beter, dat werd 7-2
.
Hoiquote:
Neh, hou maar, ik heb zelf alquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
Iemand interesse in mijn hoofdpijn? Je mag hem gratis en voor niets hebben.
in de badkamer, misschien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
helemaal niet, slippers zijn echt heel koning.
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
in de badkamer, misschien.
Joggingbroekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?
Prima als pyjamaquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, altijd. Wat is er mis mee? Je hebt zeker ook al een afkeer tegen joggingsbroeken?
quote:
Succesquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |