Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kopquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadvandaar!
Tegelen is toch een stratenmakersdorp?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Mwah. Tegelenaren zijn Pannenkletsersquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegelen is toch een stratenmakersdorp?
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, de arme jongen heeft een plank voor de kop.
Maar Venlo is wel tof ja.
Tegelen rijd ik altijd heel hard voorbij, als ik naar mn werk in Klonkiedorp (belfeld) ga.
Hij woont er, ik nietquote:
Dat hangt van een aantal zaken afquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
Iets voor mijn werk te over levensloopregelingen, las ik het woord ineens verkeerd. Gaat het nou over de loop van het leven, of over de sloop ervan?.
Ja, klopt! Ik was net even buitenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaagquote:
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
vanuit de tuin
In bikini
zo warm is het
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach er is niets mis met Tegelen. Als je ergens bent opgegroeid en je familie en vrienden daar hebt, is het allemaal best gezellig (heb ik gemerkt)
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit in T-shirt op balkon met de laptop.
Wat een straf is thuiswerken op dagen als deze.
Ruilen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik vrij had vandaag
Ach, mij heb je er niet meequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Wij Venlonaren mogen de Tegelenaren alleen érg graag plagen.
Vooral als het daar weer eens kaad, naat en sjuuverig is.
doe maar nietquote:
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegevenquote:
Ik neem het risico welquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahw tooeee.. Lekker op een kantoor zitten (waar de meeste werknemers zichzelf vanmiddag ook vrij hebben gegeven) lekker productief, geen last van de zon en geen risico om te verbranden
quote:
Geloof het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |