ik sta er ook in zie ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijns in ondertekstdingetje gezet
En nu ga ik weg. Ben er weer bij een fatsoenlijke TT
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
ben vrolijk, voor het eerst in dagen, zoniet weken weer eens
Wat een eerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijns in ondertekstdingetje gezet
En nu ga ik weg. Ben er weer bij een fatsoenlijke TT
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:ben vrolijk, voor het eerst in dagen, zoniet weken weer eens
Ik wil wittequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit paaseitjes de KSC in.
Alleen melk en puur, de witte vind ik zelf veel te lekker.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
ik heb een werkende laptopbel de kranten en verspreid het nieuws
http://frontpage.fok.nl/submit/formquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
ik heb een werkende laptopbel de kranten en verspreid het nieuws
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevretenquote:
Auw joh!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit paaseitjes de KSC in.
Alleen melk en puur, de witte vind ik zelf veel te lekker.
Bolle?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevreten![]()
[..]
Dan moet je maar leren vangen!quote:Auw joh!
Die dingen komen verdomd hard aan.
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!.
HP is eindelijk wakker geworden?.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/submit/form
[..]
Die heeft die bolle al allemaal zelf opgevreten![]()
quote:[..]
Auw joh!
Die dingen komen verdomd hard aan.
Beter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkdaar heb ik 5 maanden voor gestreden
nieuwe 'moederkaart' erin en works like a charm! alles is bewaard gebleven, ze hebben de harde schijf niet terug gezet op fabrieksstand
Nieuw moederbord. precies wat wij toen al zeidenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nou..mams had dus gebelt hier in NL en had gezegd dat ze m dinsdag maar op moesten komen halen.... dinsdag opgehaald, gister (!) terug gebracht..... 2 dagen werkdaar heb ik 5 maanden voor gestreden
nieuwe 'moederkaart' erin en works like a charm! alles is bewaard gebleven, ze hebben de harde schijf niet terug gezet op fabrieksstand
klopt.... dat wist iedereen EN de HP ook.....quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuw moederbord. precies wat wij toen al zeiden.
Misselijk vanwege teveel paaseitjes gevreten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Nijns het volgende:
Wat is een uitstekende smoes om nu lekker naar huis te kunnen? Ben het zat!
*pakt een paaseitje*
Netjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zit zo lang achter het raam in de zon, dat je echt naar huis moet om zonnebrandcreme te gaan smeren, want anders verbrand je. En ach, als je dan een half uur later thuis bent, en je een uur later hebt ingesmeerd, dan loont het oon niet meer om nog voor een uurtje terug te gaan naar werk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Nijns het volgende:
Wat is een uitstekende smoes om nu lekker naar huis te kunnen? Ben het zat!
*pakt een paaseitje*
ik gok van nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes.
Dus dat worden minder uren op de uni vanaf nu?.
Hmm, sterk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit zo lang achter het raam in de zon, dat je echt naar huis moet om zonnebrandcreme te gaan smeren, want anders verbrand je. En ach, als je dan een half uur later thuis bent, en je een uur later hebt ingesmeerd, dan loont het oon niet meer om nog voor een uurtje terug te gaan naar werk.
Nee, wil ook in de zon!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Misselijk vanwege teveel paaseitjes gevreten?
Ik woon in Venlo jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, wil ook in de zon!
(jij woont in Venlo)
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon in Venlo ja.
Mag ik vragen waarom jij Venlo "" vindt?
Arme jijquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Mijn vriend woont in Tegelen, zodoende ben ik wel eens in Venlo, vind het wel een leuke stadvandaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |