Nee, over een kwartiertje ga ik hier een meeting in, die duurt tot half 6 en dan lekker weekend!!quote:
Zweet zequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Hou toch eens op over die balkonnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Nog 10 minuten, dan sporten en daarna maar weer op balkon zitten.
Ik ga nu maar eensquote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
fijn weekend allemaal en in ieder geval tot maanddag!
Vooruit dan. Ik ga straks op het terras zitten. Das nog beter dan een bakon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind van welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van sporten. Zometeen maar even met een emmer water naar beneden... de nieuwe bewoners hier schuin onder hebben besloten dat een barbecue op balkon een goed idee is... ik vind van niet.
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je gaat nu die emmer water door de brievenbus gieten?
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben geen brievenbussen in de deuren... dus dan zouden ze me eerst naar binnen moeten laten en zo... iets zegt me dat dat niet gaat werken.
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mikken vanaf jouw balkon naar beneden? Bij voorkeur alleen het water en niet de emmer, dan kan je indien nodig het proces herhalen
hoe durven zequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem zelf al uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |