Succesquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen loop ik de hele dag op slippers en in een joggingsbroek.
juistquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.
quote:
hoidoeiMPGquote:
Bleeeeedjequote:
pienquote:
Lekker!quote:
Oh, laat maar zitten danquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker!Wat voor sap heb je? Ik drink geen oranje dingen
Oh das oranjaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan
Het is mango/sinaasappel/carambola-sap
lekker fris
MPG moet het ook al niet
Wat voor sap?quote:
hmm, nog wel cola, dubbelfrisss en euh, ijstheequote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh das oranjaHeb je niks anders? Ranja?
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
lekker fris
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan
lekker fris
MPG moet het ook al niet
Schuift een van haar ubertoffe retro Suske en wiskeglazen vol met sap naar bleeeed toequote:
Dubbelfrisquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, nog wel cola, dubbelfrisss en euh, ijsthee
ja, vind ik ookquote:
hallo, luister nou eensquote:
ik steek je crocs in brandquote:
Nee, niet m'n crocs in brand steken!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik steek je crocs in brand![]()
pecan-caramel-ijs uit de vriezer trekt
okee, okee, het is dat ik in een goede bui benquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet m'n crocs in brand steken!!
Pecan caramel!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, okee, het is dat ik in een goede bui ben
Combo lijkt me nou echt nietsquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
hallo, luister nou eens![]()
DubbelFrisss en chocoladeijs!
Ik wilde vanavond eens geen bier. Daarom wijntje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben aan een Corona begonnen.
lekker juistquote:
niet alleen jouw sport he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee dat zou mijn sport weer in discrediet brengen
lekker!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een lekkere, met slagroom geel spul ( advocaat?) en rozijnen
quote:
Een Saxoquote:
whehehe.. iets minder opzichtig :quote:
mwhoah zie het verschil nietquote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. iets minder opzichtig :
[ afbeelding ]
zoiets dus
Nee, ik heb ook brede bandjes en sportvelgenquote:Op zondag 5 april 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah zie het verschil niet
Maar mooie wagen eentje die ik van je zou afjattenals ik een rijbewijs en crimineel bewijs had
![]()
leuk autootjequote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. iets minder opzichtig :
[ afbeelding ]
zoiets dus
trustequote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx beiden. En nu ga ik slapen. Vermoeiende dag gehad
quote:
quote:
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independerquote:Op zondag 5 april 2009 10:10 schreef Nijns het volgende:
Goeiemorgen
Mooie auto, mag ik vragen wat ie heeft gekost? (ben ook op zoek naar een nieuwe)
da's nog een heel recent karretje. En dan 4400 euro betaald, da's niets volgens mijquote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independer
( Hij is van 2003, 44k op de teller maar).
Was dit niks geworden was ik naar deze gaan kijken:
http://www.autotrack.nl/o(...)details?o_id=5968320
Wauw, goeie deal! Bijna net zoveel op de teller als de mijnequote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
TNX. Ik heb er 4400 voor betaald, 400 minder dan de dagwaarde is volgens de independer
( Hij is van 2003, 44k op de teller maar).
Was dit niks geworden was ik naar deze gaan kijken:
http://www.autotrack.nl/o(...)details?o_id=5968320
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?quote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik kwam er gistermiddag achter dat ik al 141.000 km op dezelfde plek had gezeten
DaMart!quote:
Ja, ik ging uit van het KNMI... en gisteren viel dat ineens ook al tegenquote:Op zondag 5 april 2009 10:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart!
Ja, daar wou ik het eens even met je over hebben: jij had mooi weer beloofd!
Waar is 'hier'? Hier ziet het er namelijk nog niet naar uit dat het goed komt..quote:
hier is Den Haag. De zon doet verwoede pogingen en het lukt aardigquote:Op zondag 5 april 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar is 'hier'? Hier ziet het er namelijk nog niet naar uit dat het goed komt..
@DaMart: het KNMI heeft ons idd teleurgesteld..
Waarschijnlijk heeft hij al 141000km naar zijn werkgever gereden oidquote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Was ik maar in Haarlem gebleven dan, dan had ik nu meer kans op zonquote:Op zondag 5 april 2009 10:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier is Den Haag. De zon doet verwoede pogingen en het lukt aardig
waar zit je nu dan?quote:Op zondag 5 april 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was ik maar in Haarlem gebleven dan, dan had ik nu meer kans op zon
Great minds think alikequote:Op zondag 5 april 2009 11:06 schreef BrandX het volgende:
Als ik op buienradar kijk trouwens, zie ik over heel nederland nauwelijks bewolking.
nou ik heb mijn huidige auto 9 jaar geleden nieuw gekocht en nu staat de tellen op 141.000 km en ik ben de enige die in die tijd de auto heeft bestuurd, dus zit ik al 141.000 km op dezelfde plekquote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh? Ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Hier hangt sluierbewolking, maar de zon begint er doorheen te prikken!quote:Op zondag 5 april 2009 11:06 schreef BrandX het volgende:
Als ik op buienradar kijk trouwens, zie ik over heel nederland nauwelijks bewolking.
Idem hier.quote:Op zondag 5 april 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hangt sluierbewolking, maar de zon begint er doorheen te prikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |