Dat doen we ook niet, maar dat heb ik pas 340938 keer verteld. Lees eens een keer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze hier niet gaan liegen over het feit dat een PM ook echt een PM is.
Sorry, ik werk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Raymania weet niet meer wat hij moet zeggen over het PM verhaald en is uitgeluld?
quote:Natuurlijk is PM niet persoonlijk; ga er maar van uit dat elke VBL-mod en FA de PM's leest die door ons naar de users worden gestuurd. Dat is niet meer dan logisch, want wij modden samen en hebben één beleid.
Wat zou ik nu graag dat stukje uit je PM hier willen posten....quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat doen we ook niet, maar dat heb ik pas 340938 keer verteld. Lees eens een keer.
Ik stel voor dat we stoppen. Alles is gewoon vorige week uitgelegd via PM. We gaan niet nog een keer precies dezelfde discussie overdoen, alleen dan voor de schermen. Voor andere vragen ben je welkom.
Dat stukje hierboven uit mijn eigen verstuurde PM?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou ik nu graag dat stukje uit je PM hier willen posten....
Neequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat stukje hierboven uit mijn eigen verstuurde PM?.
PM maar welk stukje je bedoelt, dan antwoord ik wel.quote:
Is weg. Hij leert er ook helemaal niets van hèquote:
Bij nader inzien gaat het over een PM van Sjimz. Mag ik je die ook PMen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
PM maar welk stukje je bedoelt, dan antwoord ik wel.
Hoe lang mag hij nog doorgaan dan? Die gast plaatst serieus 10 trolls per dag en hij heeft nog niet eens een ban. Ik wordt een week gebanned om een troll van 4 maanden terug.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is weg. Hij leert er ook helemaal niets van hè.
Sure. Neem je het wel terug dat ik uitgeluld ben?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat het over een PM van Sjimz. Mag ik je die ook PMen?
Gaan we bekijken, is even wachten op de FA's.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe lang mag hij nog doorgaan dan? Die gast plaatst serieus 10 trolls per dag en hij heeft nog niet eens een ban. Ik wordt een week gebanned om een troll van 4 maanden terug.
Ja dat neem ik dan terugquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sure. Neem je het wel terug dat ik uitgeluld ben?.
Goede combi met dit weerquote:Gaan we bekijken, is even wachten op de FA's.
Ik ga nu bier drinken en voetballen. Aye.
Forum banmeldtopic.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang mag hij nog doorgaan dan? Die gast plaatst serieus 10 trolls per dag en hij heeft nog niet eens een ban. Ik wordt een week gebanned om een troll van 4 maanden terug.
Wat is er met jouw post?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #189 Verdrietig
Over El-Akchoui als ik het goed schrijf
Gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #189 Verdrietig
Ik bedoelde deze
Staat centraal. Als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[VBL SC #40] Bier, tieten en bewolking
Even bij de rest aub
Kwam inderdaad even niet op het woordquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat centraal. Als je dat bedoelt.
Wat is er precies leuk aan?quote:Op zondag 5 april 2009 00:11 schreef Prosac het volgende:
Toch best leuk? Even kijken hoe het verder gaat.
Leuk toch als mensen hun eigen visie op de voetbalshirtjes laten zien? Blijkbaar zijn er al 3 hier die het niet leuk vinden, maar er is al meer in dat topic gepost.quote:
En het is gewoon tof dat een moderator het topic heeft geopend...quote:Op zondag 5 april 2009 11:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leuk toch als mensen hun eigen visie op de voetbalshirtjes laten zien? Blijkbaar zijn er al 3 hier die het niet leuk vinden, maar er is al meer in dat topic gepost.
Mwoah, dat hoort erbij als je zo'n beschamende nederlaag lijdt. Moet je als Feyenoorder zijnde maar tegenkunnen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezocht
Misschien, maar toch slaat het natuurlijk nergens op. Net zoals de mensen die afgelopen vrijdag even Goossens kwamen vereren in het Twente topic.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, dat hoort erbij als je zo'n beschamende nederlaag lijdt. Moet je als Feyenoorder zijnde maar tegenkunnen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien, maar toch slaat het natuurlijk nergens op. Net zoals de mensen die afgelopen vrijdag even Goossens kwamen vereren in het Twente topic.
dus je denkt ik quote hem, dan hebben de mods er nog meer werk meequote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gezien.quote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef _Mike_ het volgende:
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabri
Waarom mag Rots dit soort onzin blijven posten? Hij doet het alleen maar om trollende reacties uit te lokken...
Jij hebt alleen maar de intentie om mensen te irriteren, focus lekker op je eigen clubje...quote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef Rots het volgende:
Donder op joh, ik reageer toch normaal. Als iemand anders van Ajax-kant over wanvertoning begint mag ik toch zeker ook zeggen wat ik er van vind.
Ik ga hem even aanpassen.quote:Op maandag 6 april 2009 08:34 schreef Ruud het volgende:
kan een modje de OP in het Feyenoord topic even wijzigen?
hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
bvd
deze pagina mag trouwens verwijderd worden > http://wiki.fok.nl/index.php/Feijenoord
maar ik weet niet of jullie dat kunnen
post je dit nou serieus omdat er iemand kneus tegen iemand anders zegt?quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het Ismail Aissati topic #5: De parel van Ajax.
Jij ziet het woord "kneus" niet?quote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Prosac het volgende:
Ik zie het niet?
Ik heb een week ban gehad door onder andere het woord kneus te gebruikenquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
post je dit nou serieus omdat er iemand kneus tegen iemand anders zegt?![]()
Als ik het had gezien welquote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef Prosac het volgende:
Oh.. is dat alles? Zou je dit ook gepost hebben DK als een ander een ajacied voor kneus had uitgemaakt in het Biseswartopic ofzo?
ik ga er even mee naar achteren![]()
Vaak ligt dat dan aan de context, persoonlijk vind ik het in deze zin niet zo heel erg. (Zoals ruud het net deed dan weer wel)quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb een week ban gehad door onder andere het woord kneus te gebruiken
gewijzigd.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het Ismail Aissati topic #5: De parel van Ajax.
Aangepast.quote:Op maandag 6 april 2009 09:02 schreef Ruud het volgende:
het was nog niet goed, ik heb de wiki aangepast, zou je het nogmaals willen wijzigen sjimz?
Ik denk dat het onder andere wel een grote rol heeft gespeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb een week ban gehad door onder andere het woord kneus te gebruiken
Ik vind het eerlijk gezegd niet een apart topic waard wat Cruijff nou wel of niet vindt.quote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef Klopkoek het volgende:
Cruyff vindt meeste analisten "dramatisch"
Flauw dat het weer gesloten is. En dan geeft die moderator een link waar al 360 dagen niet in gepost is
Erg flauw. Lijkt wel bewust
Maar dat is logischquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet een apart topic waard wat Cruijff nou wel of niet vindt.
Ja en? de mening van Cruijff over analisten kan best in het Johan Cruijff topic. Dat daar al 360 dagen niet in gepost is zegt meer over Cruijff.quote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef Klopkoek het volgende:
Cruyff vindt meeste analisten "dramatisch"
Flauw dat het weer gesloten is. En dan geeft die moderator een link waar al 360 dagen niet in gepost is
Erg flauw. Lijkt wel bewust
quote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet een apart topic waard wat Cruijff nou wel of niet vindt.
Ik > Cruijff.quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Als Cruyff wat vindt is het altijd een topic waard. Zeker als hij zijn voormalig vakgenoten op de hak neemt.
QFT.quote:
En de mening van Gunther Netzer mag zeker wel Sjimz...quote:
Er zijn zoveel topics die wel in een eerdere topic passen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en? de mening van Cruijff over analisten kan best in het Johan Cruijff topic. Dat daar al 360 dagen niet in gepost is zegt meer over Cruijff.
Dat is trouwens een type analist die in NL node gemist wordt...quote:Op maandag 6 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
En de mening van Gunther Netzer mag zeker wel Sjimz...
quote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand mij een seintje geven wanneer _Mike_ zijn eerste nuttige post plaatst?
Ik bagger niet. Ik meen het serieus. Een geweldige verdediging zou dat zijnquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef denthemen het volgende:
Laten we het een serieus topic zonder gebagger houden
Gregory van der Wiel #1
Dit bewijst je gelijk niet hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:14 schreef sjimz het volgende:
Op maandag 6 april 2009 @ 14:59 door BliksemSchigt:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Zulk soort posts van jou, want het is niet je eerste, helpen anders ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
Ach 1 keer, maar ik ben het gewoon zat dat hij de hele boel, bewust, aan het verzieken is. En dan over andere mensen, moderators, zeggen dat ze geen leven hebben
Je praat alsof je nog mod benquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zulk soort posts van jou, want het is niet je eerste, helpen anders ook niet.
Dat issie niet meer, dus dat slaat nergens op.quote:
forum@fok.nl ff een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe kan ik mijn beklag doen op een mod
Er wordt ook door anderen belerend gedaan, maar van GS kan je het blijkbaar even niet hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat issie niet meer, dus dat slaat nergens op.
Bovendien zit niemand op de belerende teksten van GS te wachten.
Ons heilig boontje is het niet eens met de mods, wat krijgen we nou.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe kan ik mijn beklag doen op een mod
of PMquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Ons heilig boontje is het niet eens met de mods, wat krijgen we nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |