Vijand of niet. Fuseren staat gewoon gelijk aan het einde van je eigen club. Voor sommige mensen is dat hun leven. Ik zou het volgens mij niet eens bij stoeltjes slopen houden. (zeker als je weet wat voor een smerig spelletje er is gespeeld )quote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij kan het je niet indenken hoe jij jou zou voelen wanner jou clubje fuseert met de grootste 'vijand'? (waarnschijnlijk ben je voor ajax ).
Ohnee? Vraag het de roda supporters.quote:Op zondag 5 april 2009 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard is geen 'aartsrivaal' van Roda. Ten tweede zou ik het ook niet leuk vinden, maar ik zou niet met natte oogjes een toneelstukje op straat gaan opvoeren en mijn shirt op straat smijten.
Dat kan niet, PLS bestaat pas een paar jaar. Natuurlijk is het klote, maar je moet ook kunnen relativeren op een gegeven moment. Het blijft 'maar' voetbal, ook al kom je er al jarenlang om de twee weken.quote:Op zondag 5 april 2009 15:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waarnschijnlijk zat hij als klein jongentje daar op de tribune, dan voel je je zelf toch behoorlijk kut of niet dan?
Ben je geobsedeerd door Ajax ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij kan het je niet indenken hoe jij jou zou voelen wanner jou clubje fuseert met de grootste 'vijand'? (waarnschijnlijk ben je voor ajax ).
Sla die stoeltjes maar kapot op die zelfingenomen poser-smoel van Hoembertoquote:
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik zou waarnschijnlijk ook stenen gaan gooien naar die bobo autotojes.quote:Op zondag 5 april 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vijand of niet. Fuseren staat gewoon gelijk aan het einde van je eigen club. Voor sommige mensen is dat hun leven. Ik zou het volgens mij niet eens bij stoeltjes slopen houden. (zeker als je weet wat voor een smerig spelletje er is gespeeld )
Ja, internethooligan ikwaids.
Ik ben dus niet de enige die zich daaraan ergert.quote:Op zondag 5 april 2009 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sla die stoeltjes maar kapot op die zelfingenomen poser-smoel van Hoemberto![]()
Geen REET verstand van voetbal, kan NIET interviewen. Kan wél heel goed "Goedenafunt" zeggen met z'n gecultiveerde accentje.Gadverdamme.
Nee, echt serieus.quote:
Bundesliga 2008/2009 #7 - Met een nieuwe koploper!quote:Op zondag 5 april 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, echt serieus.
Vooral de afgang van Bayern gisteren was het bekijken waard.
In Duitsland wordt aanvallender gespeeld, maar hebben de verdedigers ook geen ontzag voor de goalgetters.
Volgens mij vinden alleen lesbische vrouwen en boomknuffelaars Hoemberto wel OK.quote:Op zondag 5 april 2009 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich daaraan ergert.
Niet iedereen is gewoon zo rationeel. Een heel klein percentage denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan niet, PLS bestaat pas een paar jaar. Natuurlijk is het klote, maar je moet ook kunnen relativeren op een gegeven moment. Het blijft 'maar' voetbal, ook al kom je er al jarenlang om de twee weken.
quote:
Psst, het is de Rots van Rio. Niet uit.quote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef Rots het volgende:
Oei daar was de Rots uit Rio bijna, Bahia vrijlaten met een hoekschop, serieus Volendammers stommelingen.
straks uit etenquote:
Je doet het zelfs 2 keerquote:
quote:(waarnschijnlijk ben je voor ajax ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |