abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67544140
Anders reageren jullie ook ff belachelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 30 maart 2009 @ 14:17:08 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67546182
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien had ie Van Persie op zijn Ajax shirt laten drukken. Of een Oranje shirt.

Ik vind het hele voorbarige conclusies hoor!
Toen speelde hij nog niet in het Nederlands elftal.
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Hij zal zich wat vergist hebben in die '6 jaar'. Kom op... je gelooft toch zelf niet dat hij in een Feyenoordshirt rondliep? Bovendien... wie was er überhaupt fan van Van Persie toen hij bij Feyenoord speelde? De Van Persie-hype kwam pas vooral toen hij bij Arsenal kwam.
Euhm, dat valt wel mee. En nogmaals: waarom zou hij er anders bijzeggen 'midden in Osdorp hè'? Alsof je met een Arsenal-shirt gelynched wordt in Amsterdam.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67546228
Misschien wel als er Van Persie opstaat?

Maar een speler uit de Ajaxjeugd die met een Feyenoordshirt door Amsterdam loopt? Ik zie het echt niet gebeuren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_67546277
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gregory met z'n kroontje in z' n nek
laat em lekker in Rotterdam Zuid voetballen ofzo als ie zo fan is van die club

Laat maar komen hoor, transfervrij. Een echte Feyenoorder in hart en nieren!
  maandag 30 maart 2009 @ 14:20:19 #205
53267 TC03
pi_67546294
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wel als er Van Persie opstaat?

Maar een speler uit de Ajaxjeugd die met een Feyenoordshirt door Amsterdam loopt? Ik zie het echt niet gebeuren.
Nou ik wel, want Van der Wiel zegt het zelf.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:21:27 #206
53267 TC03
pi_67546335
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef Rots het volgende:

[..]

Laat maar komen hoor, transfervrij. Een echte Feyenoorder in hart en nieren!
Ruilen voor Landzaat.
pi_67546345
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou ik wel, want Van der Wiel zegt het zelf.
Dat is jouw interpretatie.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:21:49 #208
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67546353
Ik ga mee met Koningdavid, VD Wiel zal zich wel in de jaren hebben vergist.
pi_67548825
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ruilen voor Landzaat.
Mogen ze Greene ook hebben
  maandag 30 maart 2009 @ 15:40:51 #210
53267 TC03
pi_67548859
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mogen ze Greene ook hebben
Die gaat al weg hè.
pi_67567689
Woensdag basis mag ik hopen!
Wiel
pi_67567937
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67567958
pi_67607672
Hoop dat die vanavond basis staat en ben benieuwd hoe die het gaat doen.
Over een stormachtige ontwikkeling gesproken..

Kzou Van Marwijk sowiezo een toppertje vinden als die koos voor Boulahrouz in het centrum, maar zal wel niet.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_67629898
Beren partij gespeeld hoor
pi_67630111
Wat ben jij positief.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67630127
Jeweet, Van der Wiel is een echte Feyenoorder, liep 6 jaar geleden al met een Feyenoord-shirt rond
pi_67750002
Jammer van zijn blunder van gister. Maar dat doet niets af van zijn heldenstatus.
pi_67750925
Ik vind het toch raar om te lezen dat een Feyenoord-fan een speler van Ajax een held vindt. Tevens speelde hij dramatisch gisteren. Misschien te moe of nonchalant maar leidde wel de 2-1 in.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67750983
Gisteren was hij weer matig.

Hij deed het redelijk in Oranje maar hij hoort daar eigenlijk nog niet thuis.
pi_67765120
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:38 schreef TheClown1 het volgende:
Ik vind het toch raar om te lezen dat een Feyenoord-fan een speler van Ajax een held vindt. Tevens speelde hij dramatisch gisteren. Misschien te moe of nonchalant maar leidde wel de 2-1 in.
Niet te serieus nemen die gozer. Dat is de grootste pannenkoek hier op het forum

Was weer waardeloos gisteren. Arrogant kutventje.
pi_67765166
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Arrogant kutventje.
Nou nou... dat is ook weer wat overdreven.
pi_67765276
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nou nou... dat is ook weer wat overdreven.
Nee, dat is niet overdreven. Meneer ging uit in Amsterdam, bestelde een drankje, maar werd niet als eerste door het barmeisje geholpen. Dat pikte meneer niet en gooide het drankje in het gezicht van dat meisje. En nog verbaast zijn als je er dan uitgegooid wordt. Zielig mannetje.
pi_67765545
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, dat is niet overdreven. Meneer ging uit in Amsterdam, bestelde een drankje, maar werd niet als eerste door het barmeisje geholpen. Dat pikte meneer niet en gooide het drankje in het gezicht van dat meisje. En nog verbaast zijn als je er dan uitgegooid wordt. Zielig mannetje.

Serieus?
pi_67765726
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Serieus?
Dat vertelde een meisje (nee, niet die de Spa in haar gezicht kreeg) die in de betreffende discotheek werkt.
pi_67765745
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ag jij hebt natuurlijk het verhaal van beide kanten gehoord !
  maandag 6 april 2009 @ 17:47:57 #227
53267 TC03
pi_67766377
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ag jij hebt natuurlijk het verhaal van beide kanten gehoord !
Hoeveel kanten heb jij nodig om een verklaring voor het gooien van een glas in iemands gezicht te aanvaarden?
pi_67769746
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoeveel kanten heb jij nodig om een verklaring voor het gooien van een glas in iemands gezicht te aanvaarden?
Wie zegt dat het verhaal waar is?
  maandag 6 april 2009 @ 19:43:15 #229
53267 TC03
pi_67769948
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wie zegt dat het verhaal waar is?
Wie zegt jij dat niet Van der Wiel bent en probeert het voor jezelf recht te praten?
pi_67770116
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie zegt jij dat niet Van der Wiel bent en probeert het voor jezelf recht te praten?
pi_67770362
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:38 schreef TheClown1 het volgende:
Die gozer heeft een Feyenoord-hart, ik vind hem ook wel een held hoor. Ruilen tegen Landzaat en dan mag je Makaay erbij hebben klinkt mij goed in de oren.

Van der Wiel is een kakkerlak.
pi_67770420
Van der Wiel----Vlaar----Hofland----De Cler

pi_67771279
Overigens kan ik alleen maar beamen wat HAFCA zegt, vriend van mij stond vorig jaar bij de COPA op de parkeerplaats, hij was aan het werk. Gregje had geen parkeerkaart om vooraan te staan en mocht er niet door, toen wist hij mijn maat ook te vertellen dat hij hem wel zou herkennen in de ArenA en dat hij er wel voor ging zorgen dat hij er niet meer in zou komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67771601
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
Overigens kan ik alleen maar beamen wat HAFCA zegt, vriend van mij stond vorig jaar bij de COPA op de parkeerplaats, hij was aan het werk. Gregje had geen parkeerkaart om vooraan te staan en mocht er niet door, toen wist hij mijn maat ook te vertellen dat hij hem wel zou herkennen in de ArenA en dat hij er wel voor ging zorgen dat hij er niet meer in zou komen
Spelert naar mij hart
pi_67771685
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Spelert naar mij hart
Ook veel roepen en nooit iets waar maken? Kunnen jullie samen naar het maasgebouw. Hij met drankjes gooien en jij met je handtas
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 6 april 2009 @ 20:29:17 #236
53267 TC03
pi_67771758
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van der Wiel----Vlaar----Hofland----De Cler

maandag 6 april 2009 @ 20:32:44 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67771924
Mag het weer normaal mensen?
pi_67772181
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ook veel roepen en nooit iets waar maken? Kunnen jullie samen naar het maasgebouw. Hij met drankjes gooien en jij met je handtas
pi_67773721
Die verhalen over Greg kende ik niet. Valt me tegen van hem, als het waar is.

Het leek me een rustige vriendelijke jongeman.
pi_67773801
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Die verhalen over Greg kende ik niet. Valt me tegen van hem, als het waar is.

Het leek me een rustige vriendelijke jongeman.
Tsja, niet iedereen is een heilig boontje.
pi_67774133
Ach laat die jongen lekker... Beoordeel hem maar op zijn voetballende kwaliteiten
pi_67774211
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Chadi het volgende:
Ach laat die jongen lekker... Beoordeel hem maar op zijn voetballende kwaliteiten
Doe ik ook hoor. Maar ik wilde alleen even uitleggen waarom ik hem een arrogant kutventje vindt

En voetballend was het gisteren weer niet best
pi_67814211
quote:
'Het lijkt me fantastisch Messi op me af te zien komen'

Ajacied Gregory van der Wiel bewees in de WK-kwalificatieduels met Schotland en Macedonië een waardig international te zijn. Afgelopen zomer viel hij nog af bij de selectie voor de Olympische Spelen. Het WK in Zuid-Afrika lonkt voor de 21-jarige verdediger.

'Het gaat allemaal sneller dan ik had durven dromen. Dat is alleen maar mooi. Het kan me niet snel genoeg gaan', vertelt Van der Wiel in de nieuwe Voetbal International. 'Stel je voor: straks speel ik misschien tegen Brazilië of Argentinië op een WK. Het lijkt me fantastisch om Messi op me af te zien komen. Die uitdaging zou ik graag aangaan. En je hebt niks te verliezen. Als hij je passeert is dat heel normaal, want Messi passeert iederéén. Maar als je hem heel strak aanpakt, lever je een wereldprestatie.'

Van der Wiel speelde bij Ajax in eerste instantie voornamelijk in het centrum, maar Marco van Basten posteerde de drievoudig international aan de rechterkant in de verdediging. 'In de voorbereiding op het seizoen zei de trainer dat hij me als rechtsback wilde zien spelen. Ik vond alles best; als ik maar in de basis kon staan, op welke plek dan ook. Van het begin af aan ging het best goed. Ik kwam er snel achter dat ik op die plek veel meer van mezelf kwijt kon. Veel mee opkomen, lekker rennen, aanvallen, acties maken. Op de centrale positie voelde ik me vaak beperkt in mijn mogelijkheden. Je kunt soms naar het middenveld inschuiven en dat is het in aanvallend opzicht wel zo'n beetje.'

Het thuisvoelen op de rechterflank heeft Van der Wiel ook tot besef doen komen dat het voor hem een betere positie is. 'Als centrale verdediger kom ik fysiek tekort voor de absolute top. Daar moet je reëel in zijn. Kijk maar wat voor gasten bij de internationale topclubs op die plek staan: John Terry en Alex bij Chelsea, Rio Ferdinand bij Manchester United, Pepe bij Real Madrid… Dat zijn gewoon beren. Echte killers. Zo sterk zal ik nooit worden.'

In Voetbal International nummer 15, die vanaf woensdag in de winkels ligt, vertelt Van der Wiel onder meer over het wennen bij de selectie van het Nederlands elftal, zijn jeugd en het overwinnen van tegenslagen. Klik hier voor de inhoud van nummer 15.
pi_67814673
Over een paar jaar speelt ie samen met Messi.
pi_67814694
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Over een paar jaar speelt ie samen met Messi.
Bij Feyenoord samen de rechterflank bezetten
pi_67984959
quote:
Van der Wiel: 'We voelen elkaar nu beter aan'
Door Mike Boeschoten
Maandag, 13 april 2009, 11:55

Omdat AZ nog twee punten nodig heeft voor de landstitel, is voor Ajax dit seizoen de tweede plaats het maximaal haalbare. Gregory van der Wiel denkt dat het volgend jaar beter gaat.

"We zijn nu meer op elkaar ingespeeld, volgend seizoen gaat het makkelijker", zo zei hij in een interview met Sportweek TV. "Dingen zijn duidelijker, we voelen elkaar nu beter aan."

Van der Wiel, dit seizoen onder Marco van Basten doorgebroken op de rechtsbackpositie, heeft er alle vertrouwen in dat er in 2010 wel een derde ster op het Ajax-tricot komt. "We hebben de beste selectie van Nederland." Dit seizoen was daar echter nog weinig van te merken. "Dat is zonde, we hebben het in veel wedstrijden laten liggen."

Wat rest is een tweede plaats, mits Ajax de achterstand met FC Twente (één punt) nog weet te overbruggen in de laatste vier speelrondes. Op de laatste speeldag speelt Ajax in de eigen Amsterdam ArenA nog tegen Twente. "We moeten zelf alles winnen, maar de tweede plaats is geen prijs", benadrukt Van der Wiel. "Het is een troost."

Hoewel Van der Wiel bezig is aan een sterk seizoen en hij in de belangstelling van Juventus zou staan, wijst hij alle berichten over een mogelijke transfer komende zomer resoluut van de hand. "Mijn toekomst ligt gewoon hier."
pi_69111597
Dit helder licht heeft twitter uit gevonden.
Ik verdenk nu dat Dirk-Kuijt gewoon Gregory is.
quote:
Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Got sum new frnds tho.. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
pi_69112506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef sjimz het volgende:
Dit helder licht heeft twitter uit gevonden.
Ik verdenk nu dat Dirk-Kuijt gewoon Gregory is.
[..]

Is dat serieus van zijn Twitter?
pi_69112557
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is dat serieus van zijn Twitter?
pi_69112740
Treurig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')