abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 20:42:02 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65860834
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zou nog logischer zijn ja. De laatste drie wedstrijden was hij gewoon heer en meester in de Feyenoord verdediging met maar één tegendoelpunt. Heb je meer aan dan Wielaert hoor.
pi_65979399
Toch maar even gedebuteerd gisteren
pi_66088725
Het lijkt er een beetje op dat hij het standaard Ajax-talent dipje aan het krijgen is. Zat er vaak niet lekker bij, ging luchtduels half aan, trapte volledig mis bij een bal in de eigen 16.

Hij moet nog erg veel leren, een paar duels rust zou hem geen kwaad doen denk ik.
pi_66088977
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat hij het standaard Ajax-talent dipje aan het krijgen is. Zat er vaak niet lekker bij, ging luchtduels half aan, trapte volledig mis bij een bal in de eigen 16.

Hij moet nog erg veel leren, een paar duels rust zou hem geen kwaad doen denk ik.
Silva ook niet denk ik, want die zie ik ook erg graag.
pi_66617367
quote:
Van der Wiel groeit bij Ajax in zijn rol als rechtsback
Datum: 2-mrt-2009 13:23

Gregory van der Wiel (foto, midden) maakte zondag in het uitduel tegen FC Utrecht (0-2 winst) zijn eerste doelpunt in de hoofdmacht van Ajax. De speler uit de jeugdopleiding van de Amsterdammers was gewend om altijd in het hart van de verdediging te spelen, maar lijkt nu eindelijk zijn draai te hebben gevonden als rechtsback. ‘Ik had mijn twijfels over deze positie, maar inmiddels vind ik dit heerlijk.’

‘Ik heb altijd centraal in de verdediging gespeeld, dus in het begin was het wat onwennig en maakte ik wat fouten,’ vertelt Van der Wiel tegen Spits. ‘Ik krijg veel kansen om aan te vallen en dat is wat ik graag wil.'

Van der Wiel is zelfs zo tevreden met zijn nieuwe positie dat hij niet meer zo nodig hoeft terug te keren in het centrum. ‘Daar ga ik het op Europees topniveau ook niet redden. Dat zijn meestal beren van kerels die daar staan en dat ben ik niet. Dus daar moet ik gewoon reëel in zijn. Rechtsback is daarom het beste voor mij.’ (LvS)
  maandag 2 maart 2009 @ 14:49:37 #181
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66617506
Belooft veel voor de toekomst van het Nederlands elftal dit.

Ik vind of vond hem centraal veel beter.
pi_66617569
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Belooft veel voor de toekomst van het Nederlands elftal dit.

Ik vind of vond hem centraal veel beter.
Heb je hem de laatste tijd zien voetballen? Gewoon een goede verdediger die erg goed mee kan opkomen. Dat is precies wat je zoekt in een rechtsback.
pi_66617621
En dan d'rbei is het ook nog eens een erg lekker ding. Dat helpt ook!
"I'm just a girl trying to make it in a cruel world. Please be gentle"
  maandag 2 maart 2009 @ 14:57:58 #184
123545 DatMeenJeNiet
pi_66617787
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heb je hem de laatste tijd zien voetballen? Gewoon een goede verdediger die erg goed mee kan opkomen. Dat is precies wat je zoekt in een rechtsback.
Verdedigend vind ik hem erg kwetsbaar hoor. Met ruimte in de rug heeft ie een groot probleem. Zie Biseswar, Hakola en nog een aantal van deze rappe buitenspelers.

Voetballend voegt hij inderdaad heel veel toe, maar als verdediger moet je eerst je tegenstander uitschakelen, he. Althans op internationaal niveau. En verder vond ik hem in het centrum verdedigend altijd wel goed zijn werk doen.
pi_66619472
Atletisch manneke geworden trouwens die van de Wiel.

Hij heeft het goed opgepikt. 20 jaar en zo'n fysiek. Dat doen hem niet veel na.
pi_66703878
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]

Met tattoo-inkt waarschijnlijk ook hormonen geinjecteerd gekregen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:20:27 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66709253
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]

Je moet wat als je drie kwart seizoen geblesseerd bent geweest.
pi_67297289
Was de 1e helft echt bedroevend. Herstelde het enigszins met zijn spel in de 2e helft (kwam heel vaak op en leverde ook beter af i.t.t. tot de 1e helft) en een doelpunt, maar over de hele wedstrijd gezien duidelijk de slechtste speler aan eigen kant.
  zondag 29 maart 2009 @ 09:24:17 #189
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_67512867
Goed debuut in de basis in Oranje. Weinig ballen verkeerd gespeeld, goed gebruik van de ruimte gemaakt, goede opbouwende kwaliteiten, verdedigend werk heb ik 'm minder zien doen maar dat lag aan de tegenstander. Mag van mij elke wedstrijd in de basis als hij zo speelt.
pi_67516261
Was erg goed gisteren. Zelfs beter dan hij bij Ajax meestal speelt. Al is Schotland ook wel van een niveautje De Graafschap ongeveer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 29 maart 2009 @ 14:41:01 #191
123545 DatMeenJeNiet
pi_67518185
De nieuwe rechtsback van Oranje als het aan mij ligt. Althans, tegen landen die zonder (snelle) buitenspelers spelen. Eindelijk eens een voetballer op rechts. Hoewel dat misschien helemaal niet zo belangrijk lijkt, moet je maar eens terugkijken naar Nederland - Rusland. Boulahrouz mocht alles doen van Hiddink, maar waarom was gelijk duidelijk, hij leverde elke bal in. Terwijl Rusland hierdoor in het centrum een mannetje meer had.
pi_67520330
Doet me een beetje aan Suurbier denken. Daarmee bedoel ik dat zijn voorzet nog wel beter kan.
pi_67520492
Hij speelde niet onverdienstelijk tegen schotland, soms iets te vaak tikkie breed, maar vooral in de 2de helft meer naar voren en daardoor kwamen er meer voorzetten. Eentje voor de toekomst.
pi_67541301
quote:
“Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè. Op mijn 15de wilde ik altijd Van Persie zijn en in Tunesië zaten we ineens in hetzelfde team. Gaaf.”

Bovenstaand ene Van der Wiel over zijn debuut in het Nederlands elftal.
Gregory in een Feyenoord shirt!

Ik ben fan
pi_67542451
Hij zal zich wel vergist hebben en het zal wel een Arsenal shirt zijn geweest.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 30 maart 2009 @ 12:59:59 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67543697
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef koningdavid het volgende:
Hij zal zich wel vergist hebben en het zal wel een Arsenal shirt zijn geweest.
Ja, want zes jaar geleden zat Van Persie bij Arsenal. Daarnaast voegt hij er niet voor niets 'midden in Osdorp' aan toe.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67543758
Hij zal zich wat vergist hebben in die '6 jaar'. Kom op... je gelooft toch zelf niet dat hij in een Feyenoordshirt rondliep? Bovendien... wie was er überhaupt fan van Van Persie toen hij bij Feyenoord speelde? De Van Persie-hype kwam pas vooral toen hij bij Arsenal kwam.
pi_67543763
Misschien had ie Van Persie op zijn Ajax shirt laten drukken. Of een Oranje shirt.

Ik vind het hele voorbarige conclusies hoor!
pi_67543890
Het is in ieder geval wel duidelijk dat Gregory zich retepopulair heeft gemaakt met z'n geweldige uitspraken. Wat een sukkel .
pi_67544081
Gregory met z'n kroontje in z' n nek
laat em lekker in Rotterdam Zuid voetballen ofzo als ie zo fan is van die club
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')