Achja, alleen Hazes was wel lachen voor de rest was het weer vrij standaard.quote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een niveau in het uitvak weer vandaag
Nu weet ik weer waarom ik nog zelden in het uitvak zit
Tjongejongequote:
Ach, er is geen volgende keerquote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef Jasza het volgende:
Geweldig weekend gehad, behalve dan dat ik pas 5 minuten na het begin binnen was en het toen natuurlijk al 0-1 stond.
Wat een teringzooi die autocombi
Ga Ajax er nog wel ff over mailen dat ze het in de toekomst maar anders moeten doen.
Hoe sneu iddquote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Nashje het volgende:
Sjonge jonge.
Hahaha. Waarom ineens zo triest. Stelletje agenten.
Dat heb je met Bohemians Praag. Die hebben hebben heel soms een paar mensen (max. 5) op de tribunes staan. Echt te sneu voor woorden. Zijn dan ook geen leuke uitwedstrijden.quote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, er is geen volgende keerNaar die fusievlub hoef ik echt niet te gaan. Lijkt me helemaal kut met zo'n nieuwe club waar geen echte supporters zitten.
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.quote:Op zondag 5 april 2009 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een wanvertoning zag ik vandaag zeg. Maar goed, wel punten dus lekker niet meer bij stilstaan. Op naar WillemII.
Behoorlijk vette kansen die er niet in gingen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.
nee, niet echt, Ajax had gewoon met ruime cijfers moeten winnen.quote:
Jij gaat zeggen dat het een wanvertoning is op basis van een samenvatting?quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.
Was dat geen realistisch beeld?
Vak410.nlquote:1000 supporters, 220 kilometer, alleen voor jou.
Zondagochtend, voor 8’en de wekker, alleen voor jou.
We overleven onzinnige combi’s en andere fratsen, voor jou.
Geduld, elke uitwedstrijd wordt dat weer op de proef gesteld.
Ajax, alles voor jou.
Toevallig de Veronicagids thuis? Staat een stukje in van de sv van Feyenoord over Studio Ajaxquote:Op zondag 5 april 2009 21:59 schreef MaxC het volgende:
Samenvatting sloeg helemaal nergens op, ze lieten wel een mislukte, afzwaaier, rollertje zien van Roda maar niet Suljemani die na een briljante pass van Aissati niet scoort alleen voor de keeper![]()
Die commentator vond het ook geen penal toen Suarez onderuit werd gehaald.
NOS
Totaal vertekend beeld.quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.
Was dat geen realistisch beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |