quote:Op zondag 5 april 2009 17:01 schreef Houniet het volgende:
'En wie niet springt die heeft geen club'!
quote:Op zondag 5 april 2009 17:01 schreef Houniet het volgende:
'En wie niet springt die heeft geen club'!
Dat was wel een epische faal ja. Die aanvaller stond zowat op de parkeerplaats.quote:Op zondag 5 april 2009 15:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die Willy Wortel en co van 'ons' gisteren in België de wedstrijd zien leiden? Een bal die 30 cm over de achterlijn was mag gewoon nog voorgezet worden
Wat net ook op tv was? Over die schwalbes?quote:Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi interview met Suarez op de site van Eredivie Live.
Heb ff geen directe link en door die player loopt mn IE nog wel eens vast, maar het is wel de moeite waard.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:58 schreef Silenus het volgende:
En weer terug, vermakelijke middag ondanks een slechte wedstrijd.
Een bloemlezing uit de bemoedigende woorden van de Ajaxsupporters:
'Het is Roda en Fortuna tegelijk' (ipv 'het zijn boeren en moffen tegelijk')
'Het is de tokkie / hoer van Sporting'
'We hoeven nooit meer naar Roda!'
'2-0, 2-0, Fortuna staat voor lul'
'Ik heb een club, jij hebt een club, wij hebben allemaal een clubclubclubclubclub'
'En wie niet springt die heeft geen club'
'Juichen voor je club die niet bestaat' en 'Roda is de club die niet bestaat'
'Wij gaan nooit fuseren' en 'fuseren whoho'
..En dan vergeet ik er nog wel wat. Verder was het lachen met de man met de ooglap alias Piet Piraat en een dikke tokkie die in z'n eentje ons vak aan wilde vallen ofzo.![]()
Verder werd er ook nog gevoetbald, maar dat was niet zo boeiend.
Ik vond het slopen van de Rodasupporters trouwens wel tegenvallen, op wat gesloopte stoeltjes na gebeurde er amper wat. Hoopte steeds op de Big Clash, maar die kwam maar niet.
Yep.quote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat net ook op tv was? Over die schwalbes?
Zou heel goed kunnen, al heb ik het zelf niet op tv gezien.quote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat net ook op tv was? Over die schwalbes?
Ah, kijk aan. Ik vind die site maar kut. Loopt de hele tijd vast enzo. Maargoed.quote:Op zondag 5 april 2009 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://live.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20991
En dan de stadionspeaker, die was nogal naief bezig toen hij de opstelling om wilde roepen:quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je stoelen slopen gaat
laat die gele dan maar staan
Hooomooooo's... Hoooomooooooo's
ow ja.. er werd ook nog gevoetbald..![]()
Dat volkslied inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan de stadionspeaker, die was nogal naief bezig toen hij de opstelling om wilde roepen:
EN IN HET DOEL, MET NUHUHUHUMMERR ÉÉNNNN....BRAHAMMMM
Publiek:*FLUIT****
![]()
Speaker: Castro.. En nummer 2: Boldizarrr Bodorrr, en nummer 3: Dacyy De Fauwww...![]()
En dan nu het volkslied! 'Waarrrr in 't bronsgr...*FLUITTTTTT'
Pijnlijk allemaal.
Ik dacht precies hetzelfde. Geen penalty voor Suarezquote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef StarGazer het volgende:
Die commentator heeft echt een hele andere wedstrijd gezien
Nonsens Over Suarez.quote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef StarGazer het volgende:
Die commentator heeft echt een hele andere wedstrijd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |