Wat is er precies leuk aan?quote:Op zondag 5 april 2009 00:11 schreef Prosac het volgende:
Toch best leuk? Even kijken hoe het verder gaat.
Leuk toch als mensen hun eigen visie op de voetbalshirtjes laten zien? Blijkbaar zijn er al 3 hier die het niet leuk vinden, maar er is al meer in dat topic gepost.quote:
En het is gewoon tof dat een moderator het topic heeft geopend...quote:Op zondag 5 april 2009 11:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leuk toch als mensen hun eigen visie op de voetbalshirtjes laten zien? Blijkbaar zijn er al 3 hier die het niet leuk vinden, maar er is al meer in dat topic gepost.
Mwoah, dat hoort erbij als je zo'n beschamende nederlaag lijdt. Moet je als Feyenoorder zijnde maar tegenkunnen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezocht
Misschien, maar toch slaat het natuurlijk nergens op. Net zoals de mensen die afgelopen vrijdag even Goossens kwamen vereren in het Twente topic.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, dat hoort erbij als je zo'n beschamende nederlaag lijdt. Moet je als Feyenoorder zijnde maar tegenkunnen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien, maar toch slaat het natuurlijk nergens op. Net zoals de mensen die afgelopen vrijdag even Goossens kwamen vereren in het Twente topic.
dus je denkt ik quote hem, dan hebben de mods er nog meer werk meequote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gezien.quote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef _Mike_ het volgende:
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabri
Waarom mag Rots dit soort onzin blijven posten? Hij doet het alleen maar om trollende reacties uit te lokken...
Jij hebt alleen maar de intentie om mensen te irriteren, focus lekker op je eigen clubje...quote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef Rots het volgende:
Donder op joh, ik reageer toch normaal. Als iemand anders van Ajax-kant over wanvertoning begint mag ik toch zeker ook zeggen wat ik er van vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |