abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2009 @ 13:30:13 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67610299
Roda JC is, was & blijft mijn club!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67610360
Werkelijk een schande dat TOF zo kort de tijd krijgt terwijl de stuurgroep de ene na de andere deadline overschrijdt.
pi_67610432
En, is er nog nieuws?
Dit is geen soap meer maar een thriller.

Laten 'we' ons op Roda - ajax richten.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:40:14 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67610618
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef Schimpie het volgende:
Werkelijk een schande dat TOF zo kort de tijd krijgt terwijl de stuurgroep de ene na de andere deadline overschrijdt.
Het is dan ook niet de bedoeling dat TOF de boel overneemt maar dat men TOF aan de kant kan zetten met een slap excuus.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 1 april 2009 @ 13:40:53 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67610646
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef ZoneKill het volgende:
Laten 'we' ons op Roda - ajax richten.
Gaat dat duel nog ergens om dan?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67610763
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het is dan ook niet de bedoeling dat TOF de boel overneemt maar dat men TOF aan de kant kan zetten met een slap excuus.
dan hoopt men met het idee dat tof het niet aankan de gemeente sittard nog één keer onder druk te zetten.

Dat Meijers maar gewoon JA zegt, zijn we van de zeik af. Kan het bestuur oprotten, eens serieus met die investeerder gesproken worden en wie weet wat er dan nog mogelijk is.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:44:24 #8
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67610775
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef Schimpie het volgende:
Werkelijk een schande dat TOF zo kort de tijd krijgt terwijl de stuurgroep de ene na de andere deadline overschrijdt.
En daarom is het vrijwel onmogelijk dat ze zullen slagen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:48:01 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67610892
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan hoopt men met het idee dat tof het niet aankan de gemeente sittard nog één keer onder druk te zetten.

Dat Meijers maar gewoon JA zegt, zijn we van de zeik af. Kan het bestuur oprotten, eens serieus met die investeerder gesproken worden en wie weet wat er dan nog mogelijk is.
Wat als de gemeente Sittard-Geleen ja zegt onder voorwaarde dat TOF in een stand-alone van Fortuna stapt...

Ook de sponsoren van Fortuna willen, aldus Fortunahome, iets "extra's" doen als Fortuna alleen verder gaat!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 1 april 2009 @ 14:02:03 #10
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67611322
Wat lees ik nu weer?
Een Australische magnaat wilt geld in Roda pompen? Ik neem dit niet bepaald serieus eigenlijk, kan het me haast niet voorstellen. En dan Hyundai als shirtsponsor. Ok wie heeft deze 1 aprilgrap verzonnen?
  woensdag 1 april 2009 @ 14:15:56 #11
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67611744
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef Professional het volgende:
Wat lees ik nu weer?
Een Australische magnaat wilt geld in Roda pompen? Ik neem dit niet bepaald serieus eigenlijk, kan het me haast niet voorstellen. En dan Hyundai als shirtsponsor. Ok wie heeft deze 1 aprilgrap verzonnen?
Jup, geloof het maar. Het is alleen op een ongelukkige datum naar buiten gekomen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67611783
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat als de gemeente Sittard-Geleen ja zegt onder voorwaarde dat TOF in een stand-alone van Fortuna stapt...

Ook de sponsoren van Fortuna willen, aldus Fortunahome, iets "extra's" doen als Fortuna alleen verder gaat!
dat doet de gemeente zowiezo niet. Dan zien ze over een x aantal jaar weer hetzelfde scenario komen. Die gaan gewoon niks geven is mijn inschatting, alleen hoopt de stuurgroep van wel als TOF z'n handen ervan aftrekt...

Moet zeggen, wel alle respect voor TOF. Toen ik dat voor de eerste keer in de krant las moest ik lachen, dat zou toch niks worden. Maar die Meijers heeft vriend en vijand verrast!
  woensdag 1 april 2009 @ 14:27:25 #13
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67612076
quote:
als er iemand hier bewijst dat ie een domme lul is dan ben je jij het wel. Die arme spelers verdienen dit niet he.... nee de meeste verdienen meer dan een ton, das een mooie pleister op de wonden voor ze, als ze die al hebben. Die dikke nekken lachen om ons, en zeker als je nog lekker blijft gaan terwijl een fusie al beklonken is. Maargoed iedereen moet doen waar ie zich lekker bij voelt.
Je snapt mij helemaal niet hè.

Zal me verder een ruk wezen wat die spelers maandelijks op hun rekening bijgeschreven krijgen. Die zijn dadelijk even zwaar de pineut, als wij supporters. Opeens is het weg, op, verdwenen.
Hoe zou jij je voelen, als je werkgever je kwam vertellen dat je over x tijd op straat komt te staan omdat het bedrijf failliet gaat?
Wat verwacht je dan van de spelers? Die staat ook een berg onzekerheid te wachten. Ik zou niet in hun schoenen willen staan nu.

Komt voor mij ook bij, ik ga omdat ik omdat ik al 35 jaar naar Roda ga kijken. Ik laat me die paar laatste wedstrijden niet ook nog verpesten.

En na het allerlaatste fluitsignaal......Ik weet het nu ook nog niet. Maar een seizoenskaart voor sporting limburg zit er bijn mij niet in.

Terug OT: Vraag ik me wel af wat er waar is van het verhaal over die Australische miljonair. Als dat waar zou zijn, kan dat toch niet zomaar aan de kant geschoven worden?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  woensdag 1 april 2009 @ 15:36:31 #14
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67614545
Ik vind dat Australisch verhaal echt een beetje raar.
Die man heeft zijn reputatie niet echt mee. Hij heeft meerdere keren een club willen overnemen maar is niet echt gelukt lees ik. Maar als hij het toch zou doen, dan is hij meteen een held.
  woensdag 1 april 2009 @ 15:45:55 #15
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67614964
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef Professional het volgende:
Ik vind dat Australisch verhaal echt een beetje raar.
Die man heeft zijn reputatie niet echt mee. Hij heeft meerdere keren een club willen overnemen maar is niet echt gelukt lees ik. Maar als hij het toch zou doen, dan is hij meteen een held.
Queens Park Rangers had opeens een andere geldschieter, en Moeskroen kon het stadion niet aan hem geven omdat het van de overheid is.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 1 april 2009 @ 16:03:15 #16
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67615626
Vier jaar lang 25 miloen, Thorne neemt het stadion 'over' en wil de exploitatie-rechten.

Vier jaar tijd met zo'n budget? Waar kan ik mn handtekening zetten? Maar dan AUB wel met een andere clubleiding.

Damn, als dat waar is!? Waar hebben we het dan nog over......
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  woensdag 1 april 2009 @ 16:05:26 #17
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67615729
Was Roda niet eigenaar van het stadion? Dus in principe als Roda het goedkeurt dat hij commerciele dingen mag doen met het stadion dan kan een deal doorgaan? Of gaat de gemeente daar weer tegenin gaan?
pi_67615867
http://www.limburger.nl/a(...)/150637096/1030/weer

TOF kan niet voldoen aan gevraagde eisen

De Stichting Trots Op Fortuna (TOF) kan niet voldoen aan de eisen die het bestuur en directie van Fortuna Sittard (Jo Abelshausen, Sjra Phillippen en Hans Erkens) vanmorgen stelden in een brief aan de stichting. Dat laat voorzitter Wil Meijers woensdagmiddag weten. ,, We willen graag constructief verder praten over de situatie, maar willen dan wel meer inzicht in de financiële situatie, de schuldenpositie en de eisen die de KNVB stelt aan de licentie", zegt Meijers.
Bronnen binnen het college van B en W laten weten dat er geen aanleiding is om terug te komen op eerdere standpunten. Dat betekent dat uit de hoek van de gemeente Sittard-Geleen geen hulp te verwachten valt bij de schuldsanering van Fortuna.
Woensdagmorgen stelden het bestuur en de directie van Fortuna Sittard met onmiddellijke ingang hun positie ter beschikking. Zij nodigden de stichting Trots Op Fortuna (TOF) per brief uit om een stand alone versie van Fortuna te realiseren. Voor 16.00 uur wilden ze weten of TOF deze verantwoordelijkheid wil nemen. De brief is ook overhandigd aan de burgemeester van Sittard-Geleen. "Natuurlijk onder de voorwaarde van een gegarandeerde begroting en liquiditeit van de club", zegt Hans Erkens in een toelichting. TOF heeft de afgelopen weken geschermd met een sluitende begroting, "maar die hebben wij ook elk jaar", aldus Erkens. Als het TOF niet mocht lukken aan de voorwaarden te voldoen, "dan zorgt Fortuna voor een oplossing", zegt de directeur." Welke dat is, wil ik nog even voor me houden."
  woensdag 1 april 2009 @ 16:16:51 #19
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67616209
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef Professional het volgende:
Was Roda niet eigenaar van het stadion? Dus in principe als Roda het goedkeurt dat hij commerciele dingen mag doen met het stadion dan kan een deal doorgaan? Of gaat de gemeente daar weer tegenin gaan?
De gemeente had toch net, door hun gift van 1 miljoen een meerderheidsbelang op het stadion afgedwongen?

Of telt dat pas als ze met die resterende 2 miljoen over de brug komen?

Hmmmmmmm.... Hoe zat dat nou nog eens?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67618032
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Zemi77 het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)/150637096/1030/weer

TOF kan niet voldoen aan gevraagde eisen

De Stichting Trots Op Fortuna (TOF) kan niet voldoen aan de eisen die het bestuur en directie van Fortuna Sittard (Jo Abelshausen, Sjra Phillippen en Hans Erkens) vanmorgen stelden in een brief aan de stichting. Dat laat voorzitter Wil Meijers woensdagmiddag weten. ,, We willen graag constructief verder praten over de situatie, maar willen dan wel meer inzicht in de financiële situatie, de schuldenpositie en de eisen die de KNVB stelt aan de licentie", zegt Meijers.
Bronnen binnen het college van B en W laten weten dat er geen aanleiding is om terug te komen op eerdere standpunten. Dat betekent dat uit de hoek van de gemeente Sittard-Geleen geen hulp te verwachten valt bij de schuldsanering van Fortuna.
Woensdagmorgen stelden het bestuur en de directie van Fortuna Sittard met onmiddellijke ingang hun positie ter beschikking. Zij nodigden de stichting Trots Op Fortuna (TOF) per brief uit om een stand alone versie van Fortuna te realiseren. Voor 16.00 uur wilden ze weten of TOF deze verantwoordelijkheid wil nemen. De brief is ook overhandigd aan de burgemeester van Sittard-Geleen. "Natuurlijk onder de voorwaarde van een gegarandeerde begroting en liquiditeit van de club", zegt Hans Erkens in een toelichting. TOF heeft de afgelopen weken geschermd met een sluitende begroting, "maar die hebben wij ook elk jaar", aldus Erkens. Als het TOF niet mocht lukken aan de voorwaarden te voldoen, "dan zorgt Fortuna voor een oplossing", zegt de directeur." Welke dat is, wil ik nog even voor me houden."
over en sluiten dus?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:09:38 #21
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67618068
Ik denk dat Thorne 3 miljoen afkopen bij de gemeente ook geen zak interesseert op dat moment, dus verwacht daar niet al te veel problemen mee.

Maargoed, zondag even afwachten of Thorne of 1 van zijn waarnemers er zit, en dan gaat er pas evt. verder gepraat worden.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67618207
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:09 schreef LeonH het volgende:
Ik denk dat Thorne 3 miljoen afkopen bij de gemeente ook geen zak interesseert op dat moment, dus verwacht daar niet al te veel problemen mee.

Maargoed, zondag even afwachten of Thorne of 1 van zijn waarnemers er zit, en dan gaat er pas evt. verder gepraat worden.
dus nu wordt alles weer uitgesteld? schiet niet echt op zo
  woensdag 1 april 2009 @ 17:57:11 #23
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67619550
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:08 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

over en sluiten dus?
Zoals ik het nu begrijp met al deze berichten, gaat de fusie niet door en gaat Fortuna of alleen verder of de stekker wordt er nu echt uit getrokken. Want waarom zou je nog een Sporting Limburg met 1 club moeten opstarten?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67620083
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zoals ik het nu begrijp met al deze berichten, gaat de fusie niet door en gaat Fortuna of alleen verder of de stekker wordt er nu echt uit getrokken. Want waarom zou je nog een Sporting Limburg met 1 club moeten opstarten?
voor zover er iets te begrijpen valt van al deze onzin dus roda wordt gewoon sporting limburg, het gaat gewoon echt nergens meer over
pi_67624223
Wat is het toch fijn om rodasupporter te zijn de laatste jaren
  woensdag 1 april 2009 @ 20:18:47 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67624255
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef LeonH het volgende:
Want waarom zou je nog een Sporting Limburg met 1 club moeten opstarten?
Ik denk dat dit exact is wat gaat gebeuren. Fortuna wordt failliet verklaard en Roda wordt daarna geliquideerd en omgeturnd in Sporting Limburg. Zo wordt beide clubs de nek omgedraaid.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67624543
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef ZoneKill het volgende:
En, is er nog nieuws?
Dit is geen soap meer maar een thriller.

Laten 'we' ons op Roda - ajax richten.
Laten we eerst maar eens kijken voor welke club ik dan ben. Sporting Limburg zie ik graag verliezen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 1 april 2009 @ 23:41:46 #28
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67632256
L1 meldt weer dit:
quote:
Besluit Stuurgroep Betaald Voetbal nog geheim

De Stuurgroep Betaald Voetbal heeft woensdagavond samen met Roda en Fortuna een besluit genomen over de fusie. Donderdagochtend komt de Stuurgroep met een verklaring, eerst wordt het personeel ingelicht, zo laat woordvoerder Arie de Zeeuw weten.

Het besluit werd een dag uitgesteld omdat er nog geen duidelijkheid was over de schuldsanering van Fortuna Sittard. Maar die duidelijkheid kwam er ook woensdag niet, waardoor de fusie van de baan leek. Het oplossen van de schulden was namelijk een van de eisen.
Stelletje lafbekken. Dat ze nu met alles komen. Duizenden supporters zitten maar af te wachten en doen waarschijnlijk geen oog dicht.

Ik verwacht dat het Fortuna personeel wordt ingelicht dat ze failliet zijn, en Roda verder gaat (mits die Thorne niks wordt) als Roda Limburg

Edit: Net kreeg ik ook nog te horen dat Thorne het hele weekend hier is, en voorbereidingen getroffen moeten worden voor een persconferentie...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 1 april 2009 @ 23:43:03 #29
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67632307
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:41 schreef LeonH het volgende:
Ik verwacht dat het Fortuna personeel wordt ingelicht dat ze failliet zijn, en Roda verder gaat (mits die Thorne niks wordt) als Roda Limburg
Als ik de geruchten mag geloven dan blijft Fortuna voorlopig bestaan, al zullen ze het nieuwe seizoen waarschijnlijk niet halen en gaat Roda verder als Sporting Limburg. Dat laatste is voor mij volstrekt onacceptabel.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:44:41 #30
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67632349
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als ik de geruchten mag geloven dan blijft Fortuna voorlopig bestaan, al zullen ze het nieuwe seizoen waarschijnlijk niet halen en gaat Roda verder als Sporting Limburg. Dat laatste is voor mij volstrekt onacceptabel.
Met Roda Limburg (of iets in die geest) kon ik nog enigszins leven. Met een compleet nieuwe naam kap ik ook af
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 1 april 2009 @ 23:47:36 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67632442
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef LeonH het volgende:

[..]

Met Roda Limburg (of iets in die geest) kon ik nog enigszins leven. Met een compleet nieuwe naam kap ik ook af
Maar goed, er gaan ook andere geruchten. Nog even geduld en morgenochtend weten we het.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:55:15 #32
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67632683
En ik zat vandaag nog zo op het bericht te wachten dat die hele fusie-soap een grote, misplaatste, 1-aprilgrap zou blijken, maar helaas.

Heel erg benieuwd wat die Stuurgroep morgen te vertellen heeft. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een fusie daadwerkelijk iets op zal leveren, dus waarom die weg in slaan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 1 april 2009 @ 23:56:14 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67632715
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En ik zat vandaag nog zo op het bericht te wachten dat die hele fusie-soap een grote, misplaatste, 1-aprilgrap zou blijken, maar helaas.

Heel erg benieuwd wat die Stuurgroep morgen te vertellen heeft. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een fusie daadwerkelijk iets op zal leveren, dus waarom die weg in slaan?
Het wordt hoogstwaarschijnlijk geen fusie. Roda gaat verder als Sporting Limburg, hetgeen voor mij onacceptabel is, Fortuna ploetert nog een paar maanden verder en dan gaat de stekker eruit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67632905
Apart verhaal van die David Thorne.. die man is wereldberoemd buiten nederland, zijn voornaamste werk is internet prankster..
pi_67632942
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het wordt hoogstwaarschijnlijk geen fusie. Roda gaat verder als Sporting Limburg, hetgeen voor mij onacceptabel is, Fortuna ploetert nog een paar maanden verder en dan gaat de stekker eruit.
In de praktijk komt dat toch op hetzelfde neer? Fortuna verdwijnt, Roda krijgt een andere naam. Talenten uit Fortuna-opleiding worden (althans voor het grootste deel) door de nieuwe fusieclub opgepikt en niemand is er blij mee
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67635444
Vanochtend is een presentatie van de stuurgroep in Maastricht. Daarna kan deze topicreeks definitief gesloten worden wmb.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67635890
Ongelofelijk wat een tegenstrijdige berichten in 1 middag/avond.

Ben benieuwd hoe het afloopt.
  donderdag 2 april 2009 @ 09:39:43 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67636827
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 2 april 2009 @ 09:46:18 #39
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67637010
Over en sluiten...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 09:49:01 #40
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67637086
Buitengewoon triest.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67637302
Gecondoleerd allen. Ontzettend triest verhaal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67637602
gecondoleerd allen jammer dat het bestuur de club kapot heeft gemaakt
succes met het vinden van een nieuwe hobby nu jullie veel meer vrije tijd hebben
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_67638450
zondag d-day!!!!
pi_67638523
erg jammer.
- NAC Breda -
  donderdag 2 april 2009 @ 10:38:58 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67638579
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:35 schreef planethugo het volgende:
zondag d-day!!!!
Sunday bloody Sunday!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67638774
idd, niets meer te verliezen
  donderdag 2 april 2009 @ 10:45:44 #47
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67638825
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:44 schreef planethugo het volgende:
idd, niets meer te verliezen
Een Eredivisie-plek voor Sporting toch?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67638841
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:45 schreef Zapper het volgende:

[..]

Een Eredivisie-plek voor Sporting toch?
dat dan weer wel, hopelijk kunnen we nog bijdragen aan een degradatie
  donderdag 2 april 2009 @ 11:52:44 #49
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67640942
En dan ook nog een geel-groen shirt

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 2 april 2009 @ 11:52:57 #50
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67640947
Wat boeit mij zondag nog? Interesseert me echt geen reet meer wat ze doen. Voor mijn part verliezen ze met 10-0 van Ajax. Misschien kunnen Ajax Leo Beenhakker ff bellen, die weet hoe je een team moet oppeppen om met 10-0 te winnen.

Bah bah bah, wat een kutzeik dit. Gewoon vermoord door een stel diknekken.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:01:58 #51
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67641207
Fraai shirt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 2 april 2009 @ 12:42:59 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67642269
Gecondoleerd jongens.

Een triest einde van een, hoewel ik er veel op gezeikt heb, mooie eredivisieclub.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67642653
Vaarwel
pi_67643064
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef Silenus het volgende:
Gecondoleerd jongens.

Een triest einde van een, hoewel ik er veel op gezeikt heb, mooie eredivisieclub.
Mooi heb ik de club nooit gevonden, maar dit is wel triest.

Zondag met ze allen het veld op en de doelen slopen? krijgen wij de punten
pi_67643136
Zondag toch maar gaan dan om ze zo hard mogelijk naar de 1e divisie te fluiten.

Gaan de supportersverenigingen trouwens het initiatief nemen voor de nieuwe op te richten club?
  donderdag 2 april 2009 @ 13:34:34 #56
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67643613
Hoe bedoel je initiatief nemen? Een eigen club beginnen zoals United of Manchester?

Zondag kan me echt gestolen worden, zeg het niet snel maar dat Ajax maar dik wint. Boeit me echt geen ene flikker meer nu.
pi_67648874
quote:
Bericht van het Fanproject bestuur
donderdag, 02 april 2009 13:04

De afgelopen maanden heeft het Fanproject '98 samen met de West Side Ultras een strijd gevoerd voor een zelfstandig
Roda JC, een strijd die uiteindelijk op geen enkele manier te winnen bleek te zijn, immers tegen voortdurende leugens, manipulatie en bedrog van personen die puur uit eigen belang handelen en niet in het belang van Roda JC valt niet te vechten. Ons mooie Roda JC is niet meer. Daarmee breekt ook het einde aan van 10 (bijna 11) mooie jaren Fanproject Kerkrade 1998. Het Fanproject bestuur beraadt zich nog op een evt voortzetting van de vereniging in een andere vorm, bijv om het gedachtengoed van Roda JC te bewaren. Bij geval van definitieve ontbinding zal er een speciale algemene ledenvergadering volgen. Steun aan het fusiegedrocht is uiteraard geen enkele optie.



Bestuur Fanproject 1998
pi_67650184
Leuk een thuiswedstrijd in duitsland zondag.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:02:54 #59
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67650341
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Jasza het volgende:
Leuk een thuiswedstrijd in duitsland zondag.
Wel niet vergeten te douchen na afloop hè
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_67650468
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Wel niet vergeten te douchen na afloop hè
pi_67650504
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Wel niet vergeten te douchen na afloop hè
Wel of niet? Wat is het nou?
  donderdag 2 april 2009 @ 17:12:20 #62
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67650596
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wel of niet? Wat is het nou?
Wel natuurlijk, nu kan het nog
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  donderdag 2 april 2009 @ 17:32:57 #63
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67651160
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Jasza het volgende:
Leuk een thuiswedstrijd in duitsland zondag.
Nee in die veredelde sporthal van jullie is het leuk ballen.

Pleur toch op met je domme opmerkingen
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67651673
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:12 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Wel natuurlijk, nu kan het nog
Wel vergeten te douchen, omdat het nog kan?

OT: Verder vind ik het voor de echte supporters ontzettend klote.
pi_67651956
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:32 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nee in die veredelde sporthal van jullie is het leuk ballen.

Pleur toch op met je domme opmerkingen
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met jullie stadion of waar ze moeten voetballen
  donderdag 2 april 2009 @ 18:18:03 #66
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67652366
Roda is altijd een goeie club geweest voor in de competitie. Een leuke vaste middenmoter die het goed deed tegen de "grotere clubs", maar meestal moeite had met de "kleinere clubs".
Een ploeg die een ere-divisie nodig heeft. Zonder zulke clubs wordt het een heel saaie bedoening.

Het is gewoon doodzonde dat een club met zo'n traditie, zo'n constant verblijf in de ere-divisie en zo'n vaste (naar omstandigheden/bevolkingsaantal in de regio) trouwe supporterskern heeft, op een manier als gebeurt is in iets te veranderen waar alleen de verantwoordelijken van dit drama blij mee zijn.

We zijn belogen en bedrogen, in de rug gestoken en vermoord.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 18:28:16 #67
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67652618
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk. Al die berichten...
Als ik nu weer lees dat Van Geel weer van alles zegt over spelerscontracten etc....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 19:04:54 #68
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67653700
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Een leuke vaste middenmoter die het goed deed tegen de "grotere clubs", maar meestal moeite had met de "kleinere clubs".
Een ploeg die een ere-divisie nodig heeft. Zonder zulke clubs wordt het een heel saaie bedoening.
We waren geen middenmotor, we waren een subtopper.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:19:29 #69
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67654188
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

We waren geen middenmotor, we waren een subtopper.
We waren jojo's in de subtop. Soms wat hoger en europees, soms wat lager en verder niets, afgezien van de knvb-beker waar we regelmatig genoeg wat langer mee konden doen en zelfs op onze ere-lijst hebben staan.

Beter zo?

ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67654436
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef LeonH het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk. Al die berichten...
Als ik nu weer lees dat Van Geel weer van alles zegt over spelerscontracten etc....
ik ook niet, de tranen schieten me af en toe in de ogen bij sommige berichten. wat een KUTZOOI! Niet te geloven, de club waar ik al vanaf mijn 6de heen ga is er straks gewoon nooit meer. Ik hoop niet dat ik 1 van de heren ooit eens toevallig tegenkom want dan weet ik niet of ik me kan beheersen...

van geel straalt natuurlijk van oor tot oor, want hier is ie voor gekomen en niet voor roda zoals ie in de zomer vertelde met allemaal van die leuke verhaaltjes van vroeger. Mocht dit afgeketst zijn dan was ie gewoon vertrokken
  donderdag 2 april 2009 @ 19:29:07 #71
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67654541
En dan zijn er ook nog mensen die met droge ogen beweren dat het louter toeval is dat vrijwel alle contracten van de Fortunaspelers aflopen. Jaja...
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:29:54 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67654579
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:19 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

We waren jojo's in de subtop. Soms wat hoger en europees, soms wat lager en verder niets, afgezien van de knvb-beker waar we regelmatig genoeg wat langer mee konden doen en zelfs op onze ere-lijst hebben staan.

Beter zo?

Nee, we waren een subtopper. Op de eeuwige eredivisieranglijst staan we 6e en op de ranglijst over de afgelopen 25 jaar staan we zelfs 5e. Dan ben je een subtopper.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67654631
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef Silenus het volgende:
Gecondoleerd jongens.

Een triest einde van een, hoewel ik er veel op gezeikt heb, mooie eredivisieclub.
Idd een einde van een club zoals je geen enkele fan gunt.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:36:45 #74
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67654848
Allemaal afschieten die malloten. Wat een waardeloze persconferentie, de beurzen van de heren zijn weer gevuld, ze hebben weer wat vriendjes gemaakt voor de toekomst en de burger in Limburg kan weer gaan betalen. Nou van mij krijgen ze geen cent.

Heb trouwens de brief voor het opzeggen van mijn seizoenskaart al klaar. Als jullie de tekst willen zien, roep maar ff.
pi_67655040
Sorry voor de vraag nu al maar hij is serieus , wat gaan jullie nu volgend jaar doen zonder Roda JC ?
Enige tijd geleden vertelde enkele hier niet naar FC Limburg te gaan.

Gaan jullie nu naar Aachen of een andere club in het buitenland of is er iemand hier die zegt ik ga nu naar Ajax / PSV ?

En staan er nog actie's op de planning voor zondag ? buiten spreekkoren.
overigens lijkt het me ook beter als jullie 18de worden
  donderdag 2 april 2009 @ 19:49:12 #76
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67655265
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sorry voor de vraag nu al maar hij is serieus , wat gaan jullie nu volgend jaar doen zonder Roda JC ?
Enige tijd geleden vertelde enkele hier niet naar FC Limburg te gaan.

Gaan jullie nu naar Aachen of een andere club in het buitenland of is er iemand hier die zegt ik ga nu naar Ajax / PSV ?

En staan er nog actie's op de planning voor zondag ? buiten spreekkoren.
overigens lijkt het me ook beter als jullie 18de worden
Geen idee.... naar Roda Limburg had ik nog wel kunnen opbrengen om te gaan. Sporting Limburg is niet mijn club dus ik zal geen stap meer in het PLS zetten in het nieuwe seizoen. En helaas is Man. Utd. te ver reizen iedere week
M'n pa en ik zijn aan het overwegen om naar Gladbach te gaan
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 19:51:06 #77
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_67655330
Gecondoleerd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_67655370
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sorry voor de vraag nu al maar hij is serieus , wat gaan jullie nu volgend jaar doen zonder Roda JC ?
Enige tijd geleden vertelde enkele hier niet naar FC Limburg te gaan.

Gaan jullie nu naar Aachen of een andere club in het buitenland of is er iemand hier die zegt ik ga nu naar Ajax / PSV ?

En staan er nog actie's op de planning voor zondag ? buiten spreekkoren.
overigens lijkt het me ook beter als jullie 18de worden
ga zondag nog 1 keer richting pls daarna zien ze mij er niet meer terug, wat we volgend jaar gaan doen weet ik nog niet, misschien eens wat vaker wat wedstrijden bezoeken in het buitenland, in ieder geval heb ik het wel gehad met de nederlandse competitie

geen idee wat er zondag valt te verwachten, gezellig zal het iig niet worden
pi_67655531
Ik ben voor keiharde actie's. Laat niet met jullie sollen!
pi_67655556
SLOOP HET STADION, dan zien wij ook nog eens iets.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:58:38 #81
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67655610
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef Jasza het volgende:
SLOOP HET STADION, dan zien wij ook nog eens iets.
Helaas kan het stadion er ook niks aan doen... Mogen ze van mij de laatste wedstrijd doen, om die kaffers nog dieper de schulden in te jagen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67655618
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sorry voor de vraag nu al maar hij is serieus , wat gaan jullie nu volgend jaar doen zonder Roda JC ?
Enige tijd geleden vertelde enkele hier niet naar FC Limburg te gaan.

Gaan jullie nu naar Aachen of een andere club in het buitenland of is er iemand hier die zegt ik ga nu naar Ajax / PSV ?

En staan er nog actie's op de planning voor zondag ? buiten spreekkoren.
overigens lijkt het me ook beter als jullie 18de worden
Ik denk dat ik 1x in de maand (hopelijk) met hetzelfde groepje naar Aken ga. Hoorde dat seizoenskaarten daar al bijna uitverkocht zijn, behalve in een hoek en dat voor 300 euro ofzoiets. Ik vind Alemannia echt een geweldige club met een supersfeer en beleving, daar kan iedere nederlandse club wat van leren. Ook de aanhang van ze is echt onvergelijkbaar met hier. Maar tóch... het is natuurlijk niet mijn club zoals roda dat is. Als ik er in het verleden was dan was het leuk als ze wonnen, maar als dat niet gebeurde, ach boeie!

Naar Ajax, psv of eigenlijk elke andere nederlandse club ga ik niet heen. Daar heb ik al helemaal niets mee.
pi_67655743
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben voor keiharde actie's. Laat niet met jullie sollen!
helaas hebben er al vele van de harde kern het laatste jaar een stadionverbod gekregen, ook voor de kleinste dingen. 'Staan op verhoging' heeft iemand als rede erop staan
  donderdag 2 april 2009 @ 20:03:08 #84
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67655785
Eerder naar Aachen dan naar een Nederlandse club.
Clubliefde heb je voor het leven, je kunt niet zomaar even van club veranderen.
Kleine jongetjes van 6 kunnen dat misschien wel nog, maar volwassen personen die jaar in jaar uit naar dezelfde gaan kijken, geld erin stoppen en het gewoon een onderdeel van het leven geworden is kunnen dat echt niet.

Zat zelf te denken om een beetje te gaan groundhoppen, kijken wat er in de regio zich allemaal afspeelt.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:25:17 #85
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656427
Er staat nog helemaal niets op de website van Roda, alleen reclame voor Roda-Ajax denken ze daar nu werkelijk dat die wedstrijd net als altijd zal zijn?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:27:26 #86
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67656484
RKHBS, Bekkerveld... Ik weet het niet.

Ben meer benieuwd naar wat zondag gaat gebeuren. En dan doel ik niet op het voetbal....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:28:33 #87
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656529
Ik ga zondag niet naar het stadion, dat lijkt me voor iedereen het beste.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:33:35 #88
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67656675
Ik durf bijna niet meer hardop te zeggen, dat ik gewoon tot de laatste snik, de laatste minuut, het laatste fluitsignaal voor wat nu nog Roda is blijf gaan.

Het was altijd al "Roda 'till I die". Nooit kunnen bedenken dat Roda eerder zou sterven dan mij...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:36:27 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656760
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik durf bijna niet meer hardop te zeggen, dat ik gewoon tot de laatste snik, de laatste minuut, het laatste fluitsignaal voor wat nu nog Roda is blijf gaan.

Het was altijd al "Roda 'till I die". Nooit kunnen bedenken dat Roda eerder zou sterven dan mij...
Dan moet je er nu mee ophouden, want Roda bestaat niet meer. Er is alleen nog een voorloper van een kunstmatige creatie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:37:42 #90
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67656800
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik durf bijna niet meer hardop te zeggen, dat ik gewoon tot de laatste snik, de laatste minuut, het laatste fluitsignaal voor wat nu nog Roda is blijf gaan.

Het was altijd al "Roda 'till I die". Nooit kunnen bedenken dat Roda eerder zou sterven dan mij...
Ik heb dat ook altijd geroepen, maar weet niet of ik dat nog kan opbrengen om eerlijk te zijn. Ik ga zondag wel, maar weet niet of ik nog zal springen als er gescoord wordt. Ik gun het Sporting Limburg gewoon niet om te starten in de Eredivisie. Het liefst neem je met opgeheven hoofd afscheid, als het dan toch echt moet. Maar in dit geval hoeft het helemaal niet, en dat steekt nog eens erger
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 20:38:06 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67656814
Was net even bij het stadion, wouten vragen iedereen om zijn id papieren. Verder staan zowel de Nederlandse alsook de Duitse wouten paraat...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 2 april 2009 @ 20:40:30 #92
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67656880
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dan moet je er nu mee ophouden, want Roda bestaat niet meer. Er is alleen nog een voorloper van een kunstmatige creatie.
Oke dan. Mijn grafrede; Roda 'till it's final whistlle".
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:41:32 #93
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67656905
Binnenkort denk ik maar eens langs de tattoo boer een mooie herinnering er op laten knallen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 20:41:35 #94
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656910
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:38 schreef DarkShine het volgende:
Was net even bij het stadion,
Ik zal daar nooit meer komen, ik denk zelfs dat ik zelden tot nooit meer in Limburg zal komen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67657309
quote:
Bedankt!
donderdag, 02 april 2009 16:45

Langs deze weg willen wij, Hubert Vankan en Larry Gulpen, iedereen bedanken die ons de afgelopen maanden gesteund heeft in de strijd voor het behoud van onze club Roda JC.

Helaas heeft het uiteindelijk niet geleid tot datgene wat we gehoopt en verwacht hadden.

Wij willen ook onze dank en grote sympathie uitspreken voor het vele werk hetgeen de supportersverenigingen Fanproject ’98 en WSU gedaan hebben.

Mede en vooral dankzij hun werden de supporters op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en meer nog, dankzij hun recherche werden veel achterkamer- en mistige praktijken aan het licht gebracht. Desondanks of juist mede hierdoor is de fusie erdoor gedrukt, want iets anders kunnen we er niet van maken.

Want hoe is het anders te verklaren dat, met een begroting van 11 miljoen, amper draagvlak onder de supporters en last but not least de eis van zowel Stak, Stichting en Gemeente Kerkrade dat de fusieclub "schoon door de poort" moest , de fusie er toch is gekomen.

Uiteraard gaat ook dank en sympathie uit naar de Stichting Hart voor Roda en aan alle overige supporters die hun steun gegeven hebben, voor het behoud van onze club.

Wat blijft is een herinnering die ieder voor zich op eigen wijze zal moeten invullen,maar een ding is zeker, SJWATS en JEEL zal er altijd in voorkomen.

Het ga jullie goed.

Hubert en Larry
pi_67657337
Toen ik rond half 7 bij het stadion was was er niet veel te doen.. een busje van L1 met een malloot op een stoeltje ervoor om zich heen starend, en in de fanshop 2 mensen die een seizoenskaart aanvroegen (!?) leek iig wel op het aanvraagformulier. Ook meteen gevraagd, hij zou NIET automatisch doorlopen. Maarja je weet het maar nooit.. misschien ben je na 1 mei alsnog gewoon verplicht om te betalen als roda officieel nog bestaat, of blijft de nv doorbestaan o.i.d. en zit je alsnog vast aan een kaart.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:03:04 #97
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67657440
Ik heb de kaart al opgezegd en meteen medegedeeld dat ik uit hun lijsten geschrapt wens te worden en geen enkel propagandamateriaal wil ontvangen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67657479
Sjezus wat triest dit zeg.

Echt... . Sterkte iedereen.
pi_67657521
quote:
Volgens Fortuna's interim-directeur Hans Erkens ligt de nadruk op de Limburgse identiteit. 'Het wordt een club van, voor en door Limburgers', beloofde hij, om even later uit te dagen: 'Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw!'
Hij durft niet eens zijn eigen supporters onder ogen te komen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 21:08:11 #100
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67657577
Erkens nu bij de aftrap...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67657633
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zal daar nooit meer komen, ik denk zelfs dat ik zelden tot nooit meer in Limburg zal komen.
mijn idee:
quote:
Slaafs volk schrijft Zoljoep op 02.04.09 21:02
Roda moet verdwijnen om het ego van (provincie)bestuurders op te poetsen. Ik kwam bijna alleen voor Roda nog naar Limburg, maar deze misselijke mentaliteit zorgt ervoor dat ik nooit meer terugkom. Reken er maar op dat dit bij Vitesse, Ajax, Feyenoord, Heerenveen niet was gebeurd. Maar een stelletje domme Limburgers luisteren weer gedwee naar hun CDA-baasjes. Vriendenrepubliek. Let op mijn woorden: over een paar jaar mag u naar Maastricht voor het voetbal. Dat is het beste voor u.
http://www.limburger.nl/article/20090402/SPORT01/354905166/1056
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 21:20:14 #102
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67657919
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:08 schreef LeonH het volgende:
Erkens nu bij de aftrap...

Ik ga nu dus echt niet kijken/luisteren naar zo'n achtebakse huichelaar hè
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 21:21:54 #103
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67657973
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik ga nu dus echt niet kijken/luisteren naar zo'n achtebakse huichelaar hè
het stoom komt me uit de oren als ik dit hoor en zie...
Hij wordt gewoon uitgelachen door de 3 presentatoren en nog blijft ie volhouden... Net als de beelden die voorbij kwamen van eerdere uitspraken met begrotingen van 30-25 miljoen... Ongelofelijk...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67658021
jammer dat ik dat niet kan zien, dan maar even afwachten tot t online staat.
iemand van corrupting limburg die uitgelachen wordt is natuurlijk wél vermakelijk
  donderdag 2 april 2009 @ 21:51:54 #105
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67658937
De Zeeuw en Vergoossen nu bij L1 laat....

Heb de hele 2e helft naast Vergoossen gezeten bij Jong Nederland afgelopen dinsdag en snap het nu nog steeds niet hoe ik me in heb kunnen houden....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 21:54:45 #106
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67659042
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
De Zeeuw en Vergoossen nu bij L1 laat....
Een walgelijk interview inderdaad, reden te meer om heel ver uit de buurt van dat Sporting te blijven.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67659134
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een walgelijk interview inderdaad, reden te meer om heel ver uit de buurt van dat Sporting te blijven.
Linkje?
Heb hem al. Even kotsen
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 21:58:10 #108
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67659177
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Linkje?
Ik zit op tv te kijken, ik kan hier L1 ontvangen aangezien ik digitale tv heb.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:00:24 #109
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67659256
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
De Zeeuw en Vergoossen nu bij L1 laat....

Heb de hele 2e helft naast Vergoossen gezeten bij Jong Nederland afgelopen dinsdag en snap het nu nog steeds niet hoe ik me in heb kunnen houden....
Als ik naast 'm had gezeten, zat hij nu dus echt niet bij L1 hè!!

Damn...

En nee, ik ben het niet aant kijken.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:04:29 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67659393
Ah, Erkens vindt dat men afstand moet nemen van het 'Koempelimago'. Waar ken ik dat ook alweer van? O ja, het mijnverleden is ook binnen geen tijd uit het straatbeeld gewist.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:05:33 #111
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67659421
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Als ik naast 'm had gezeten, zat hij nu dus echt niet bij L1 hè!!

Damn...

En nee, ik ben het niet aant kijken.
Met een eventuele voortgang van Roda in mijn hoofd heb ik me dus ook maar rustig gehouden. Wilde geen stadionverbod eerlijk gezegd...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 22:08:41 #112
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67659509
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:05 schreef LeonH het volgende:

[..]

Met een eventuele voortgang van Roda in mijn hoofd heb ik me dus ook maar rustig gehouden. Wilde geen stadionverbod eerlijk gezegd...
Hihi, mits zonder boete, zou ik het nu eigenlijk heulemaal niet erg vinden.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:16:42 #113
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67659730
Zoals net al uitgebreid gediscussieerd op TV:
quote:
Meerderheid Staten verrast over steun aan Sporting

Een meerderheid van Provinciale Staten is verrast door de financiële steun die de provincie aan Sporting Limburg wil geven. De fusieclub kan rekenen op 6 tot 8 miljoen euro, om in de eerste jaren het hoofd boven water te kunnen houden. Oppositiepartijen SP en VVD noemen dat onaanvaardbaar. Volgens beide partijen zijn ze nooit op de hoogte gesteld van het voornemen van de provincie om geld te stoppen in Sporting Limburg. Maar ook coalitiepartij CDA zegt van niks te weten.

Het is daarom nog onzeker of de financiële steun aan Sporting Limburg er ook daadwerkelijk komt, want daarvoor is een meerderheid van Provinciale Staten nodig.
Bron: L1.nl
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67659894
quote:
Een budget van 20 miljoen of meer
Praat je over richting 30 miljoen euro
We gaan het natuurlijk niet doen als we de begroting van Roda er 1 miljoen beter op maken
Een voorwaarde is dat de schuldensanering van Fortuna 100% geregeld moet zijn
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 22:28:56 #115
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67660198
Pickée was ook pro-fusie, hij had echter wel eergevoel!

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 2 april 2009 @ 22:32:48 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67660356
Theo was in ieder geval een echte Rodaman en dat kan van Kuijer en Van Eijndhoven niet gezegd worden. Ik weet zeker dat we nooit op deze schandalige wijze tot een fusie zouden zijn gedwongen als hij nog geleefd had.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67660507
Zit nu het sportjournaal te kijken en die voorzitter van jullie lijkt gewoon blij met de fusie
En dan Vergoossen die kan daar zo trainer worden
  donderdag 2 april 2009 @ 22:38:08 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67660536
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit nu het sportjournaal te kijken en die voorzitter van jullie lijkt gewoon blij met de fusie
En dan Vergoossen die kan daar zo trainer worden
Vergoossen krabbelde al terug van zijn besluit om definitief als trainer te stoppen. Ze moeten alleen Van Veldhoven nog zien te lozen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:42:15 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67660665
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit nu het sportjournaal te kijken en die voorzitter van jullie lijkt gewoon blij met de fusie
Je verwacht dat die Brabander, Olaf van Aidshoven (tijdens Vitesse - Roda zat die nog slapend op de tribune), ook maar enigzins binding heeft met Roda?

Olaf is een advocaat in het dagelijks leven. Advocaat met als specialisme fusie en bedrijfsovernames
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67660733
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Vergoossen krabbelde al terug van zijn besluit om definitief als trainer te stoppen. Ze moeten alleen Van Veldhoven nog zien te lozen.
Zou me idd niks verbazen als hij ook de nieuwe trainer wordt , Van Veldhoven kan wel zeggen dat het aan de fusie ligt maar is hij wel een goede coach ? net ook beelden van Vergoossen bij het behalen van van de KNVB beker heeft die man dan helemaal geen gevoel meer met Roda JC ?

En dan die beelden AC Milaan , 2x de KNVB beker ( 1x op een hele pijnelijke manier als was het voor ons maar de halve finale maar dat doet er nu niet meer zo toe ) en dan zo pijnlijk het seizoen afsluiten. ( of doodgaan kan je beter zeggen )
  donderdag 2 april 2009 @ 22:45:12 #121
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67660757
Theo draait zich om in zn graf...

Doen wij een T.O.N. trots op Nol! Die is gelukkig wel nog onder ons.

Dat hij Roda opkoopt, weer zijn visie en inzicht mag gebruiken. Wij als fans weer achter de ideeen en bedoeling staan achter wat Roda echt is.
Dan heb ik best wel weer 150 euro voor een seizoenskaart over! En dan nog wel meer.

* kan nog roepen wattie wil, maar voelt zich gewoon verloren *
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67660834
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je verwacht dat die Brabander, Olaf van Aidshoven (tijdens Vitesse - Roda zat die nog slapend op de tribune), ook maar enigzins binding heeft met Roda?

Olaf is een advocaat in het dagelijks leven. Advocaat met als specialisme fusie en bedrijfsovernames
Mijn 1ste beoordeling was idd en wat doe die man als voorzitter bij Roda JC ( straks kan die zijn zakken gaan vullen bij Sporting Limburg ) daar zijn het die ventjes alleen maar om te doen en zo zijn er meer voorzitters
pi_67660891
Erkens: Als de eerste indruk een goede is [...] dan komt het goed.
Ik overweeg bijna om een eerste halve seizoenkaart te kopen van SL om de boel te frustreren.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 22:49:10 #124
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67660894
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
( 1x op een hele pijnelijke manier als was het voor ons maar de halve finale maar dat doet er nu niet meer zo toe )
Die halve finale was juist 1 van 'our finest moments', maar andersom moet het inderdaad afschuwelijk zijn geweest.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67660929
Geen club van koempels uiteraard. Logisch als een club uit de westelijke en een club uit de oostelijke mijnstreek fuseren. Zou het een club worden van sjengen?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 22:52:09 #126
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661002
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef iehlaak het volgende:
Geen club van koempels uiteraard. Logisch als een club uit de westelijke en een club uit de oostelijke mijnstreek fuseren. Zou het een club worden van sjengen?
En bij een doelpunt draaien ze Andre Rieu!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67661009
Erkens: We beginnen met 15 miljoen.

Iemand interesse om te wedden om een goede fles wijn dat het minder dan 15 miljoen wordt?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 22:53:40 #128
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67661071
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die halve finale was juist 1 van 'our finest moments', maar andersom moet het inderdaad afschuwelijk zijn geweest.
Precies... Maar ik kan me ook nog een halve finale herinneren in ons nadeel zo'n 2 jaartjes terug En die doet me nu nog pijn, zag laatst nog eens de beelden.
Stel je voor we hadden daar Europees gehaald, en die inkomsten binnen gekregen, zou het dan ook nog zover zijn gekomen als nu? Dat vraag ik mij wel eens af
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 22:53:56 #129
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661081
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:52 schreef iehlaak het volgende:
Erkens: We beginnen met 15 miljoen.

Iemand interesse om te wedden om een goede fles wijn dat het minder dan 15 miljoen wordt?
15 miljoen inclusief de ondersteuning door de provincie. En dan mag er verder nog geen businessclublid van Roda afhaken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:54:54 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661118
Leuke afsluiting van het sportjournaal: beelden an de fusie tussen SVV en Dordrecht, wat een succes was dat.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:55:41 #131
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661143
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef LeonH het volgende:

[..]

Precies... Maar ik kan me ook nog een halve finale herinneren in ons nadeel zo'n 2 jaartjes terug En die doet me nu nog pijn, zag laatst nog eens de beelden.
Stel je voor we hadden daar Europees gehaald, en die inkomsten binnen gekregen, zou het dan ook nog zover zijn gekomen als nu? Dat vraag ik mij wel eens af
Ja, want het is geen doodslag maar moord met voorbedachte rade, om die vergelijking maar eens te maken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:56:16 #132
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67661163
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:52 schreef iehlaak het volgende:
Erkens: We beginnen met 15 miljoen.

Iemand interesse om te wedden om een goede fles wijn dat het minder dan 15 miljoen wordt?
Een halve liter bavaria op Thorne!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:57:12 #133
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661196
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Een halve liter bavaria !!
Dat is 1 van de weinige dingen die ik niet zal missen nu ik nooit meer in het PLS zal komen .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67661204
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef LeonH het volgende:
M'n pa en ik zijn aan het overwegen om naar Gladbach te gaan
Je zal je daar zeker niet gaan vervelen , hebben dit seizoen toch een paar leuke wedstrijden gespeeld , al moeten ze er dan wel in blijven dat maakt het nog leuker
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef planethugo het volgende:

Ik denk dat ik 1x in de maand (hopelijk) met hetzelfde groepje naar Aken ga. Hoorde dat seizoenskaarten daar al bijna uitverkocht zijn, behalve in een hoek en dat voor 300 euro ofzoiets. Ik vind Alemannia echt een geweldige club met een supersfeer en beleving, daar kan iedere nederlandse club wat van leren. Ook de aanhang van ze is echt onvergelijkbaar met hier. Maar tóch... het is natuurlijk niet mijn club zoals roda dat is. Als ik er in het verleden was dan was het leuk als ze wonnen, maar als dat niet gebeurde, ach boeie!

Naar Ajax, psv of eigenlijk elke andere nederlandse club ga ik niet heen. Daar heb ik al helemaal niets mee.
Alemannia lijkt me oko een mooie club om eens te bekijken en ze spelen in dezelfde clubkleuren, en ja de een zijn dood ...
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:03 schreef Professional het volgende:
Eerder naar Aachen dan naar een Nederlandse club.
Clubliefde heb je voor het leven, je kunt niet zomaar even van club veranderen.
Kleine jongetjes van 6 kunnen dat misschien wel nog, maar volwassen personen die jaar in jaar uit naar dezelfde gaan kijken, geld erin stoppen en het gewoon een onderdeel van het leven geworden is kunnen dat echt niet.

Zat zelf te denken om een beetje te gaan groundhoppen, kijken wat er in de regio zich allemaal afspeelt.
snap het helemaal en je hebt ook helemaal gelijk

Die man in het sportjournaal verwoorde het aardig : 'je kan heel Limburg maar laten samenkomen maar goed voetbal krijgen we toch niet of zoiets was de strekking.

Voor jullie resten straks alleen nog de mooie herinneringen en een shirtje ( aan de muur ? ) en nog een sjaal onder in de kast
  donderdag 2 april 2009 @ 23:02:26 #135
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661380
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alemannia lijkt me oko een mooie club om eens te bekijken en ze spelen in dezelfde clubkleuren, en ja de een zijn dood ...
Het is een hele mooie club, maar kan voor mij nooit zo worden als Roda. Roda zit diep, diep in mij, al zolang als ik me kan herinneren en daar zal een andere club nooit op die manier in slagen.

Ik weet in ieder geval wel dat ik het Nederlands voetbal de rug toe keer, de binding daarmee ben ik nu echt volledig kwijt. Ik denk dat ik definitief tv-supporter word en eens per jaar richting Spanje ga om daar een mooie wedstrijd in La Liga te bezoeken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:02:34 #136
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67661386
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is 1 van de weinige dingen die ik niet zal missen nu ik nooit meer in het PLS zal komen .

Tja, dat is ook zowat... Bavaria terwijl Brand meer Limburg is...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67661426
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:41 schreef LeonH het volgende:
Binnenkort denk ik maar eens langs de tattoo boer een mooie herinnering er op laten knallen...
echte clubliefde , dat is dan wel weer mooi
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is 1 van de weinige dingen die ik niet zal missen nu ik nooit meer in het PLS zal komen .
Jupiler zeker nee idd Bavaria , ook maar goed dat het bij ons eruit is.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die halve finale was juist 1 van 'our finest moments', maar andersom moet het inderdaad afschuwelijk zijn geweest.
Dat bedoel ik idd.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is een hele mooie club, maar kan voor mij nooit zo worden als Roda. Roda zit diep, diep in mij, al zolang als ik me kan herinneren en daar zal een andere club nooit op die manier in slagen.

Ik weet in ieder geval wel dat ik het Nederlands voetbal de rug toe keer, de binding daarmee ben ik nu echt volledig kwijt. Ik denk dat ik definitief tv-supporter word en eens per jaar richting Spanje ga om daar een mooie wedstrijd in La Liga te bezoeken.
Je punt is duidelijk en als ik in jou schoenen zou staan dan zou ik er precies hetzelfde over denken
pi_67661550
Veel vrienden bij Utrecht, PSV en Ajax, maar ik voel niets bij deze clubs. Kan wel hiep-hoi roepen als ik aangeschoten in het stadion sta, maar daar blijft het ook bij. Ja, ik weet het ook niet meer. Zal ik Roda - Ajax gaan kijken via Tele2? Ben ik dan voor Roda of tegen het gedrocht? Ach, ik denk dat ik het hele voetbal maar laat rusten.
Misschien nog naar buitenland achter Oranje aan, maar ook daar is het voetbal al gesloopt door PWC, Heineken en NationaleNederlanden. Meer carnaval. Passie voor voetbal en een club is voorgoed gesloopt.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 23:09:18 #139
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67661638
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

echte clubliefde , dat is dan wel weer mooi
Was het al langer van plan en het design had ik hier ook al liggen. De lijnen van de provincie limburg, met daarin de limburgse leeuw en het logo van Roda er in verwerkt, en een gedeelte van het Limburgs volkslied. Maar denk dat ik die nu skip en Roda JC laat zetten met de oprichtdatum en dit jaar met een songtekst er bij. You're a slave to money, then you die uit Bittersweet Symphony vind ik wel behoorlijk toepasselijk in dit geval
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 2 april 2009 @ 23:09:32 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661647
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:06 schreef iehlaak het volgende:
Misschien nog naar buitenland achter Oranje aan, maar ook daar is het voetbal al gesloopt door PWC, Heineken en NationaleNederlanden. Meer carnaval. Passie voor voetbal en een club is voorgoed gesloopt.
Het Oranjepubliek is precies de doelgroep waar Sporting zich op richt. Lekker 'feesten', maar zonder echte passie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67661754
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het Oranjepubliek is precies de doelgroep waar Sporting zich op richt. Lekker 'feesten', maar zonder echte passie.
Als de passie me toch wordt afgenomen, dan is dat het enige dat mij rest.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 2 april 2009 @ 23:14:19 #142
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67661859
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het Oranjepubliek is precies de doelgroep waar Sporting zich op richt. Lekker 'feesten', maar zonder echte passie.
Ik betrap me er zelf helaas op dat ik nu wel weer naar het NL elftal ben aan het kijken, sinds Van Basten weg is. Maargoed, bij oefenwedstrijden heb ik er dan weer bijna geen band mee wat ik bij Roda wel had
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67661897
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef iehlaak het volgende:
Erkens: Als de eerste indruk een goede is [...] dan komt het goed.
Ik overweeg bijna om een eerste halve seizoenkaart te kopen van SL om de boel te frustreren.
dat zouden we eigenlijk met een man of 100 moeten doen. Midden op west gaan staan en dan steevast iedereen die pro-sporting( ) zingt uitfluiten en afzeiken en vervolgens de tegenstanders aanmoedigen en trainer(als dat vergoosen is) en bestuur afzeiken
  donderdag 2 april 2009 @ 23:16:17 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67661940
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik betrap me er zelf helaas op dat ik nu wel weer naar het NL elftal ben aan het kijken, sinds Van Basten weg is. Maargoed, bij oefenwedstrijden heb ik er dan weer bijna geen band mee wat ik bij Roda wel had
Ik kijk ook naar het Nederlands Elftal. Het is geen Roda, maar ik heb er wel degelijk wat mee. Ik walg alleen van een groot deel van het Oranjepubliek.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:22:21 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67662187
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef planethugo het volgende:
iedereen die pro-sporting( ) zingt uitfluiten
Dat zal haast niemand zijn, want de fanatiekere aanhang haakt massaal af. Bij uitwedstrijden van Sporting zal al helemaal geen mens op de tribune zitten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:38:50 #146
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67662673
Lukt het jullie om naar al die interviews te kijken? Ik heb het hele gebeuren al de hele dag bewust gemeden, zelfs het journaal niet gekeken. Als ik de kop van die de Zeeuw zie moet ik al bijna kotsen.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:41:11 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67662724
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:38 schreef Schimpie het volgende:
Lukt het jullie om naar al die interviews te kijken? Ik heb het hele gebeuren al de hele dag bewust gemeden, zelfs het journaal niet gekeken. Als ik de kop van die de Zeeuw zie moet ik al bijna kotsen.
Gelukkig leeft De Zeeuw wel met ons mee en begrijpt de beste man dat we door een rouwproces heen moeten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:15:40 #148
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67663541
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Gelukkig leeft De Zeeuw wel met ons mee en begrijpt de beste man dat we door een rouwproces heen moeten.
iemand die je vrouw doodschiet maar als ie aangehouden is zegt dat ie wel meevoelt met de familie....

arie poephoofd de zeeuw moet zijn bek eens houden. wat een gladjakker 1ste klas

was overigens ook op het nos journaal dat de cda én de pvda verrast waren over de steun en dat ze helemaal niet zomaar ermee instemmen. Kan weleens helpen als landelijke media zich ermee gaan bemoeien. Zo een pvda is vrij gevoelig voor slechte publiciteit en zeker met overheidsgeld in deze tijden. Misschien is dit nog een hele kleine uitweg... maar waarschijnlijk hou ik mezelf voor de gek
pi_67676464
Ben ook aan het bekijken waar ik volgend seizoen heen ga.
Meest voor de hand liggend is toch Alemannia Aachen. Is niet te ver rijden. (Ze spelen volgend seizoen ook in nieuw stadion.)
Maar losse kaartjes zullen daar wel niet te krijgen zijn denk ik? En om een seizoenkaart te kopen gaat mij wat te ver ik heb niks met Alemannia.

Zoals anderen hier zeggen, je hebt gewoon een band met Roda als je daar al 22 jaar de wedstrijden bezoekt en dan ga je niet gewoon ineens elke week naar een andere club.

Sinds een tijd ga ik ook naar oranje kijken en dit bevalt mij goed dus dat zal ik in de toekomst ook nog meer gaan doen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 10:29:46 #150
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67699038
Leuk, het getouwtrek om de functies is schijnbaar al begonnen!!
Nu al problemen bij Sporting Limburg

Als soap zou dit een hit zijn!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:47:53 #151
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67700262
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Leuk, het getouwtrek om de functies is schijnbaar al begonnen!!
Nu al problemen bij Sporting Limburg

Als soap zou dit een hit zijn!
Ja en ze willen ook nog definitief Addo overnemen
Hopelijk speelt ie vaak, zal dan gezellig worden onder in de Jupiler League
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:50:52 #152
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67700320
En de optie voor nog 2 jaar in het contract van Cissé is ook gebruikt. Nu snel Oper nog een nieuwe aanbieding doen svp aub bitte schnell ja!!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:53:19 #153
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67700364
En als ik dan lees op l1.nl dat ze ook zonder provinciale steun gewoon doorgaan...
Ik dacht werkelijk dat er geen mensen met een lager IQ bestonden als die in een gemiddeld MTV programma, maar schijnbaar bestaan ze toch....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:36:07 #154
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67701179
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef ZoneKill het volgende:

Maar losse kaartjes zullen daar wel niet te krijgen zijn denk ik?
Op dit moment iig wel.
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:58:37 #155
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67702888
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:47 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ja en ze willen ook nog definitief Addo overnemen
Hopelijk speelt ie vaak, zal dan gezellig worden onder in de Jupiler League
ze zijn blijkbaar wel tevreden met Addo, past geheel in het idiote beleid van het bestuur...



  zaterdag 4 april 2009 @ 14:01:03 #156
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67702944
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

ze zijn blijkbaar wel tevreden met Addo, past geheel in het idiote beleid van het bestuur...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:19:32 #157
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67709851
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat zouden we eigenlijk met een man of 100 moeten doen. Midden op west gaan staan en dan steevast iedereen die pro-sporting( ) zingt uitfluiten en afzeiken en vervolgens de tegenstanders aanmoedigen en trainer(als dat vergoosen is) en bestuur afzeiken
Precies! Je moet het plezier van anderen vergallen omdat jij gefrustreerd bent!
451 °F
pi_67710218
Morgen alles kapot?
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:40:06 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67710325
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:19 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Precies! Je moet het plezier van anderen vergallen omdat jij gefrustreerd bent!
Als je niks nuttigs hebt in te brengen en werkelijk totaal niet weet waar je het over hebt zeg dan niks.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:04:53 #160
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67711000
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen alles kapot?
Joa doe maar. Zolang er geen kinderen en andere onschuldigen er bij betrokken worden vind ik alles prima
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:05:38 #161
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67711025
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als je niks nuttigs hebt in te brengen en werkelijk totaal niet weet waar je het over hebt zeg dan niks.
Makkelijke reactie. Die kennen we inmiddels wel. Ik zie niet in waarom clubliefde en "haat" hand in hand moeten gaan. Als er straks mensen zijn die wel kunnen genieten van een wedstrijdje Sporting Limburg, wie ben jij dan om dat voor deze mensen te gaan verpesten? Het is maar een voetbalclub, hoe dramatisch wil je het maken? Er zal best draagvlak voor zijn, en als dat er niet blijkt te zijn verdwijnt ook Sporting Limburg en heb je in Limburg helemaal niets meer.
451 °F
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:10:36 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67711177
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:05 schreef Charles.Darwin het volgende:

Het is maar een voetbalclub, hoe dramatisch wil je het maken?
En hieruit blijkt dat je dus echt niet weet waar je het over hebt, want Roda was voor mij veel meer dan dat. En dat geldt voor meer mensen. Dat is nu van ons afgenomen, zonder reden nog wel en dat kan ik niet accepteren. Sporting Vriendenrepubliek zal daarvoor moeten boeten en dat kan het beste door een snel faillissement.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 09:53:46 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67721166
Ajax komt op bezoek, normaal zat ik vol adrenaline. Was al dagen in spanning voor die wedstrijd tegen 020...

En nu? Nu boeit het me geen zak, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan!

Ajax neemt de punten maar mee, als wij vallen valt dat gedrocht mee!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67722193
zo voor de allerlaatste keer naar roda toe
pi_67722386
Dus de andere wedstrijden ga je niet meer?
Ik ga met een heel raar gevoel eigenlijk ook niet echt zin. Maar de laatste wedstrijden van dit seizoen beschouw ik maar als een afscheidswedstrijden.
  zondag 5 april 2009 @ 15:35:45 #166
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67730602
Ik schaam me diep voor die idioten die het ook daadwerkelijk nodig vonden om de tribune van stoeltjes te strippen.. Stelletje losers!!

Met het verlies, ondanks een mooie partij weerstand, kan ik nog leven. Maar met het asociaal gedrag van die `fans` .... Nee jongens, de spelers kunnen er wat aan doen zeker. Echt waar hey
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:37:47 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67730653
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Maar met het asociaal gedrag van die `fans` ....
Wat is a-sociaal? Ik vind een ongewenste fusie er doorheen drukken ook niet sociaal.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67730698
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik schaam me diep voor die idioten die het ook daadwerkelijk nodig vonden om de tribune van stoeltjes te strippen.. Stelletje losers!!

Met het verlies, ondanks een mooie partij weerstand, kan ik nog leven. Maar met het asociaal gedrag van die `fans` .... Nee jongens, de spelers kunnen er wat aan doen zeker. Echt waar hey
Mee eens.

Uitkering laten afpakken. Kutpaupers.
  zondag 5 april 2009 @ 15:40:38 #169
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67730718
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Mee eens.

Uitkering laten afpakken. Kutpaupers.
Ik denk dat dat wel meevalt, de harde kern van Roda bestaat bepaald niet alleen uit uitkeringstrekkers. Overigens was het niet alleen de harde kern, ook andere supporters hebben van zich doen spreken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67730824
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt, de harde kern van Roda bestaat bepaald niet alleen uit uitkeringstrekkers. Overigens was het niet alleen de harde kern, ook andere supporters hebben van zich doen spreken.
Laat ze in ieder geval voor de kosten opdraaien. Hoewel het niet mijn belastinggeld is geloof ik haha
  zondag 5 april 2009 @ 15:43:14 #171
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67730832
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat is a-sociaal? Ik vind een ongewenste fusie er doorheen drukken ook niet sociaal.

Ik ook niet!!!!

Maar wtf is het nut ervan, om je eigen stadion af te breken, je club zo met antie/spreekoren te bespuwen, 10 10 10 gaan gillen voor Ajax, Roda nog ff een schop ná te geven gezien de vette boete die ze zeker gaan krijgen vanwege het gedrag van die `fans`.

Ik hoop ook echt dat ze stuk voor stuk stadion verboden krijgen. Ze staan immers allemaal op de foto´s in het LD, het AD, de telegraaf en ieder elk landelijk dagblad morgen. Te zwijgen om wat er straks bij studio sport getoond zal worden.

Nee je hebt gelijk joh, dat was echt een goeie actie...Dat ze dan hun belofte ook eens echt nakomen en wegblijven!!!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:45:10 #172
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67730904
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt, de harde kern van Roda bestaat bepaald niet alleen uit uitkeringstrekkers. Overigens was het niet alleen de harde kern, ook andere supporters hebben van zich doen spreken.

Lul niet man!! We staan daar al jaren als supporters bij elkaar, onze groep dan. Niemand die ook maar enige waardering had voor wat er gebeurd is.

Je kan kletsen wat je wilt, maar dat valt niet goed te praten. Met wat voor argumenten dan ook.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:47:11 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67730966
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik ook niet!!!!

Maar wtf is het nut ervan, om je eigen stadion af te breken, je club zo met antie/spreekoren te bespuwen, 10 10 10 gaan gillen voor Ajax, Roda nog ff een schop ná te geven gezien de vette boete die ze zeker gaan krijgen vanwege het gedrag van die `fans`.

Ik hoop ook echt dat ze stuk voor stuk stadion verboden krijgen. Ze staan immers allemaal op de foto´s in het LD, het AD, de telegraaf en ieder elk landelijk dagblad morgen. Te zwijgen om wat er straks bij studio sport getoond zal worden.

Nee je hebt gelijk joh, dat was echt een goeie actie...Dat ze dan hun belofte ook eens echt nakomen en wegblijven!!!!
Ik zeg niet dat het een goede actie was, maar het was wel voorspelbaar. Die boete kan Roda overigens niet krijgen, want Roda bestaat niet meer.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67731061
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef TheYoung1 het volgende:

Lul niet man!! We staan daar al jaren als supporters bij elkaar, onze groep dan. Niemand die ook maar enige waardering had voor wat er gebeurd is.

Je kan kletsen wat je wilt, maar dat valt niet goed te praten. Met wat voor argumenten dan ook.
Ga huilen jonge, -niet doen-

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 06-04-2009 12:01:23 ]
  zondag 5 april 2009 @ 15:50:12 #175
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731068
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:47 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een goede actie was, maar het was wel voorspelbaar. Die boete kan Roda overigens niet krijgen, want Roda bestaat niet meer.
Het was idd te verwachten ja. Vind ik ze niet minder dwaas door.

En die boete zal nog wel komen en gedaan moeten worden ook hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Zou me niets verwonderen, als Roda nog 1 van de laatste 2 thuiswedstrijden zonder publiek zal moeten spelen.

En dan nog, het was gewoon diep triest om mee te maken.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:50:42 #176
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731084
-niet doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 06-04-2009 12:00:51 ]
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:51:45 #177
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67731121
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou me niets verwonderen, als Roda nog 1 van de laatste 2 thuiswedstrijden zonder publiek zal moeten spelen.
Nou en, wat doet er nog toe? Overigens verwacht ik dat de straf wel mee zal vallen, volgens mij had de scheidsrechter vandaag al uitdrukkelijk de opdracht gekregen om hoe dan ook door te laten spelen, want er zijn wedstrijden om minder gestaakt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67731173
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef NoMercy285 het volgende:
Wat is het toch fijn om rodasupporter te zijn de laatste jaren
Vinden de nieuwe Sporting supporters het Parkstad Limburg Stadion met een capaciteoit van 19.979 toeschouwers,. soms te groot voor de J League ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zondag 5 april 2009 @ 15:54:36 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67731216
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Vinden de nieuwe Sporting supporters het Parkstad Limburg Stadion met een capaciteoit van 19.979 toeschouwers,. soms te groot voor de J League ?
Als Sporting degradeert dan kunnen ze voor 3.000 toeschouwers gaan spelen, degraderen ze niet dan denk ik dat het er 7.000/8.000 gemiddeld worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67731322
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ga huilen jonge,
Lekker weekend gehad?

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 06-04-2009 12:01:39 ]
  zondag 5 april 2009 @ 15:57:54 #181
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731337
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:51 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nou en, wat doet er nog toe? Overigens verwacht ik dat de straf wel mee zal vallen, volgens mij had de scheidsrechter vandaag al uitdrukkelijk de opdracht gekregen om hoe dan ook door te laten spelen, want er zijn wedstrijden om minder gestaakt.
Klopt ja, en daar hebben we nog vet geluk mee gehad.
De jongens hebben een puike partij op de mat gelegd, dat verdiend alle waardering.

Het is hoedanook gdvrdmme wel nog altijd RODA wat staat te spelen! Al die stakkers wat Roda till I die roepen zijn af gegaan als een tros gieters. Dat zijn voor mij de echte loosers. )afgezien van de vooroorzakers van de fusie dan)
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:58:42 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67731363
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik hoop ook echt dat ze stuk voor stuk stadion verboden krijgen.
Denk je werkelijk dat het ze interesseert dat ze niet bij Sporting naar binnen mogen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 15:58:43 #183
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731364
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Vinden de nieuwe Sporting supporters het Parkstad Limburg Stadion met een capaciteoit van 19.979 toeschouwers,. soms te groot voor de J League ?
Officieel bijna 18.000 vanmiddag....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 15:59:18 #184
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731387
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat het ze interesseert dat ze niet bij Sporting naar binnen mogen?
Een landelijk stadionverbod, en een bijhorende vette boete.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 16:00:42 #185
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67731432
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Klopt ja, en daar hebben we nog vet geluk mee gehad.
Daar hebben ze geluk mee gehad, want ik hoor hier niet meer bij. Roda is voor mij van de week al overleden, al zal het wat mij betreft heel snel weer uit z'n as herrijzen. Liefst komende zomer al.

Aan Sporting Vriendenrepubliek wens ik geen woorden meer vuil te maken, alleen hun degradatie moet nog even plaatsvinden, dat zou een mooie vorm van genoegdoening zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67731547
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar hebben ze geluk mee gehad, want ik hoor hier niet meer bij. Roda is voor mij van de week al overleden, al zal het wat mij betreft heel snel weer uit z'n as herrijzen. Liefst komende zomer al.

Aan Sporting Vriendenrepubliek wens ik geen woorden meer vuil te maken, alleen hun degradatie moet nog even plaatsvinden, dat zou een mooie vorm van genoegdoening zijn.
En het seizoen erop , spelend in de nieuw te vormen topklassen amateurs.

http://www.nusport.nl/200(...)en-in-amateurvoetbal
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zondag 5 april 2009 @ 16:08:30 #187
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731637
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar hebben ze geluk mee gehad, want ik hoor hier niet meer bij. Roda is voor mij van de week al overleden, al zal het wat mij betreft heel snel weer uit z'n as herrijzen. Liefst komende zomer al.

Aan Sporting Vriendenrepubliek wens ik geen woorden meer vuil te maken, alleen hun degradatie moet nog even plaatsvinden, dat zou een mooie vorm van genoegdoening zijn.
Mijn Roda Jc bestaat nog wel. Tot de laatste snik. En dat zal zo blijven tot het laatste fluitsignaal van het seizoen.
Het is nu nog altijd RODA!!!!! Get that thru your fat scull!!!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 16:10:52 #188
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67731753
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Mijn Roda Jc bestaat nog wel. Tot de laatste snik. En dat zal zo blijven tot het laatste fluitsignaal van het seizoen.
Het is nu nog altijd RODA!!!!! Get that thru your fat scull!!!!
Dat mag, daar kunnen we van mening over verschillen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67731824
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Mijn Roda Jc bestaat nog wel. Tot de laatste snik. En dat zal zo blijven tot het laatste fluitsignaal van het seizoen.
Het is nu nog altijd RODA!!!!! Get that thru your fat scull!!!!
Heeft Roda nog een amateurtak ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zondag 5 april 2009 @ 16:14:00 #190
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67731839
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Heeft Roda nog een amateurtak ?
Binnenkort wel.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 16:15:59 #191
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67731910
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Heeft Roda nog een amateurtak ?
Wat Plato zegt..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 16:29:50 #192
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67732369
Volendam wint, directe degredatie zit er nog in.
  zondag 5 april 2009 @ 16:31:20 #193
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67732403
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef Schimpie het volgende:
Volendam wint, directe degredatie zit er nog in.
Man sukkel!! Het is niet de bedoeling om uitslagen van vooral andere wedstrijden hier door te geven...zucht...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 16:32:41 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67732442
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Man sukkel!! Het is niet de bedoeling om uitslagen van vooral andere wedstrijden hier door te geven...zucht...
En De Graafschap heeft ook een punt gepakt, Sporting Vriendenrepubliek nadert de eerste divisie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 16:48:42 #195
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67732888
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En De Graafschap heeft ook een punt gepakt, Sporting Vriendenrepubliek nadert de eerste divisie.
Poeh hey wat geestig van je.....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 16:59:16 #196
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67733140
Roda was zeker niet de mindere vandaag, maar dat is helaas allemaal maar bijzaak op deze gitzwarte voetbaldag.
Triest was het om te zien dat je eigen "supporters" het stadion ook nog eens daadwerkelijk afbreken. Je uiten vind ik geen probleem, maar helaas kan het stadion er ook niks aan doen.

Met behoorlijke gemengde gevoelens gezeten daar, ene kant mogen ze degraderen om dat SL nog slechter te laten starten, andere kant neem ik liever met opgeheven hoofd afscheid. Helaas gaat het afscheid nemen dankzij dit bestuur niet op een eerlijke manier...

Jammer dat de media nooit aandacht besteed en zal besteden aan de bron van deze ergernissen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 5 april 2009 @ 17:02:01 #197
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67733191
quote:
[b]Op zondag 5 april 2009 16:59 schreef Jammer dat de media nooit aandacht besteed en zal besteden aan de bron van deze ergernissen
Dat is inderdaad het probleem, in plaats daarvan mocht Olaf over 'peilloos onfatsoen' (of hoe zij de lieverd dat ook alweer) spreken. Nou is hij op zich wel de ideale man om over onfatsoen te spreken aangezien hij daar ervaringsdeskundige bij uitstek in is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 17:08:28 #198
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67733358
Erg zielig van Jan-Joost Van Gangelen om op het eind van het fiilmpje 'Ontsteltenis bij Roda-supporters over de fusie' een Limburger (vind het meer Brabants klinken maar goed) proberen na te doen op Eredivisie Live.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  zondag 5 april 2009 @ 17:12:04 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67733449
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef TheYoung1 het volgende: als Roda nog 1 van de laatste 2 thuiswedstrijden zonder publiek zal moeten spelen.
Lekker boeiend als je club al naar de klote is.

Vond het nog wel meevallen, had ergere acties verwacht. Ik weet zeker dat het in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag veel erger uit de hand zou zijn gelopen.
Gelaten sfeertje op de korte fanatieke zijde, de lange zijde stond op zich nog wel achter Roda. Roda viel me niet tegen, best goed gespeeld, maar je koopt er niks voor.

Tot zover, mijn vijfde en laatste Roda JC - Ajax. En de eerste die we/Ajax eindelijk weet te winnen.

Sterkte met de laatste wedstrijden van jullie club. Van mij mogen jullie de hele boel slopen, als jullie als supporters ten onder gaan, dan die kutfusieclub ook. Succes.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 april 2009 @ 17:14:43 #200
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67733508
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef Timmie1983 het volgende:
Erg zielig van Jan-Joost Van Gangelen om op het eind van het fiilmpje 'Ontsteltenis bij Roda-supporters over de fusie' een Limburger (vind het meer Brabants klinken maar goed) proberen na te doen op Eredivisie Live.
Gelukkig niet gezien. Is het nog na te kijken? Schijnt ook dat Humberto Tan nogal diep teleurgesteld was wat er vanmiddag gebeurde. Zal ook wel enige binding met de club hebben aangezien z'n vrouw uit Kerkrade (dacht ik) komt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67733552
Nu de fusie een feit is...




Stemmen: 343

hmmm.. valt me nog mee
  zondag 5 april 2009 @ 17:17:04 #202
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67733583
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Gelukkig niet gezien. Is het nog na te kijken?
Het zal vast nog wel vaak herhaald worden op Eredivisie Live en hij zal vast en zeker nog wel even zijn verontwaardiging mogen uiten bij Studio Sport.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 17:21:48 #203
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67733702
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat de beelden van vanmiddag nog wel meer terug te zien zullen gaan zijn....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 17:21:49 #204
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67733704
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nu de fusie een feit is...


[ afbeelding ]

Stemmen: 343

hmmm.. valt me nog mee
Zal dan wel oost zijn wat er alleen nog zit
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 5 april 2009 @ 17:39:26 #205
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67734180
Tering er wordt zwaar met bagger gegooit in een topic op de fan-site!!

Leuk om te volgen eigenlijk...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 17:46:53 #206
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67734375
Ik hoorde en lees nu terug dat er ook op noord gevochten werd?
Zit er zelf maar heb niks gezien
Of was het bij de Skyboxen?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 5 april 2009 @ 17:47:54 #207
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_67734400
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik schaam me diep voor die idioten die het ook daadwerkelijk nodig vonden om de tribune van stoeltjes te strippen.. Stelletje losers!!

Met het verlies, ondanks een mooie partij weerstand, kan ik nog leven. Maar met het asociaal gedrag van die `fans` .... Nee jongens, de spelers kunnen er wat aan doen zeker. Echt waar hey
ga huilen

Goed gedaan gasten, in ieder geval nog een poging gedaan om toch te laten zien dat het voetbal van de supporters hoort te zijn.
  zondag 5 april 2009 @ 17:56:42 #208
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67734596
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef LeonH het volgende:
Ik hoorde en lees nu terug dat er ook op noord gevochten werd?
Zit er zelf maar heb niks gezien
Of was het bij de Skyboxen?
Men zegt in of bij de businessclub, maar wat er waar van is weet ik ook niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 18:00:04 #209
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_67734682


Staat er idd goed op







Nieuwe stoeltjes zullen er ook wel niet meer inkomen voor de zomer
  zondag 5 april 2009 @ 18:02:51 #210
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67734748
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]

Staat er idd goed op
Zou ie zich nu ook stoer voelen? Wat een kneus zeg .
  zondag 5 april 2009 @ 18:27:13 #211
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67735330
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zou ie zich nu ook stoer voelen? Wat een kneus zeg .
laat ze toch lekker die frustratie tonen, niet zo zeuren
  zondag 5 april 2009 @ 18:31:43 #212
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67735452
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef TheVotary het volgende:

[..]

ga huilen

Goed gedaan gasten, in ieder geval nog een poging gedaan om toch te laten zien dat het voetbal van de supporters hoort te zijn.
Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...

Jij bent nog stommer dan het achterend van een varken.

Ga lekker in je voortuin zitten en je standaard tokki-gedrag vertonen. Veel meer anders kun je toch niet.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67735827
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...

Jij bent nog stommer dan het achterend van een varken.

Ga lekker in je voortuin zitten en je standaard tokki-gedrag vertonen. Veel meer anders kun je toch niet.
Wel grappig dat je anderen voor tokkies e.d. uitmaakt terwijl je zelf niks anders kunt dat op de man spelen en schelden Over tokki-gedrag gesproken
  zondag 5 april 2009 @ 18:51:26 #214
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67736001
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel grappig dat je anderen voor tokkies e.d. uitmaakt terwijl je zelf niks anders kunt dat op de man spelen en schelden Over tokki-gedrag gesproken
1 ieder die het gedrag van vanmiddag goedkeurt, vraagt om zo'n betiteling. Zeker als je dan hier ook nog met zulke reacties komt.

Ik stond ook op west vanmiddag. De wedstrijd was super van Roda.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 18:52:38 #215
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736041
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:

Ik stond ook op west vanmiddag. De wedstrijd was super van Roda.
Nogmaals, dat kan niet, want Roda bestaat niet meer.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 18:53:41 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67736068
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...

Jij bent nog stommer dan het achterend van een varken.

Ga lekker in je voortuin zitten en je standaard tokki-gedrag vertonen. Veel meer anders kun je toch niet.
Tokkie-gedrag? Moet je eens vragen aan Olaf, Servé of Leon...

De Rodafans hebben zich te lang rustig gehouden! Enkel vreedzames acties, waarbij zuid je verdomme nog durft uit te fluiten (15 minuten omloop, spandoek degradeer voor ons)...

Vandaag is de bom gebarsten, niks meer dan terecht. Hulde voor iedereen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 18:54:36 #217
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67736097
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik stond ook op west vanmiddag.
Dat klopt, zitten kan er niet meer.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 18:55:29 #218
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67736129
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat kan niet, want Roda bestaat niet meer.
Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 18:56:14 #219
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67736144
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat klopt, zitten kan er niet meer.
Scherp DS, kon een glimlach niet onderdrukken
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 18:57:31 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67736187
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?
Sporting Limburg Future Tempore.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 april 2009 @ 18:57:42 #221
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67736194
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?
Sporting Bananenrepubliek.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67736256
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

1 ieder die het gedrag van vanmiddag goedkeurt, vraagt om zo'n betiteling. Zeker als je dan hier ook nog met zulke reacties komt.

Ik stond ook op west vanmiddag. De wedstrijd was super van Roda.
Steek je kop maar in het zand en veel plezier volgend jaar. Je club is gewoon echt nutteloos vernietigd.
  zondag 5 april 2009 @ 19:13:49 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736597
Aissati is de enige die het begrijpt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67736645
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
Aissati is de enige die het begrijpt.
Ja, dat tekent hem . Wat een sukke.

En wat een kutpubliek, ongelooflijk. Opsporen via de camera en stgadionverboden, dat willen ze toch zo graag.

Dit valt op geen enkele manier goed te praten. Weer een schande voor het voetbal. Er komt een nieuwe club, ga er achter staan en houd je bek. Wat een losers. Kan ik hier weer uitleggen dat neit iedereen zo is.
pi_67736648
Matige acties zeg.
  zondag 5 april 2009 @ 19:16:27 #226
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736669
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef SCH het volgende:

Er komt een nieuwe club, ga er achter staan en houd je bek.
SCH. Leuk dat je er bent .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67736670
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tokkie-gedrag? Moet je eens vragen aan Olaf, Servé of Leon...

De Rodafans hebben zich te lang rustig gehouden! Enkel vreedzames acties, waarbij zuid je verdomme nog durft uit te fluiten (15 minuten omloop, spandoek degradeer voor ons)...

Vandaag is de bom gebarsten, niks meer dan terecht. Hulde voor iedereen!
Wat laat jij je kennen zeg.
pi_67736684
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar hebben we onze relnicht ook weer. Leuk dat je er bent .
Ik een relnicht? Ik sloop geen stoeltjes.
  zondag 5 april 2009 @ 19:17:32 #229
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736697
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik een relnicht? Ik sloop geen stoeltjes.
Nee, maar je komt hier puur om te trollen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67736725
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, maar je komt hier puur om te trollen.
Nee, ik erger me dood aan dat gedrag van die zogenaamde supporters. Dat kom ik hier zeggen. Daar is een forum voor.
  zondag 5 april 2009 @ 19:18:33 #231
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67736727
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Steek je kop maar in het zand en veel plezier volgend jaar. Je club is gewoon echt nutteloos vernietigd.
Ik heb mn kop echt niet int zand gestoken en gruwel erover hoe mijn club vermoord is.
En volgend seizoen? Ik en een seizoenskaart? Alleen in jouw belevingswereld..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67736728
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

SCH. Leuk dat je er bent .
Wat een bullshit inderdaad . Achja, Heerenveen, clubgevoel, moeilijke combinatie.
  zondag 5 april 2009 @ 19:18:48 #233
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736733
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik erger me dood aan dat gedrag van die zogenaamde supporters. Dat kom ik hier zeggen. Daar is een forum voor.
Prima. Dan weten we dat. Dag .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 19:19:40 #234
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736753
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een bullshit inderdaad . Achja, Heerenveen, clubgevoel, moeilijke combinatie.
Ach ja, die club heeft al sinds mensenheugenis het publiek waar Sporting op hoopt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67736788
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een bullshit inderdaad . Achja, Heerenveen, clubgevoel, moeilijke combinatie.
Wat een kul.

Maar soms gaan de dingen niet zoals je graag wilt. Dat moet je dan maar accepteren en je stadion vernielen is zo dom, zo kortzichtig.
pi_67736807
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ach ja, die club heeft al sinds mensenheugenis het publiek waar Sporting op hoopt.
Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sporting
  zondag 5 april 2009 @ 19:22:54 #237
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736833
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sporting
Nogmaals, het was leuk dat je er was, maar het is nu echt tijd om te gaan .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 19:23:41 #238
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67736860
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sporting
Waarom flikker jij niet ff op?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67736872
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:23 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Waarom flikker jij niet ff op?
Waarom zou ik?
  zondag 5 april 2009 @ 19:24:40 #240
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67736885
Nou ze hebben die "fans" mooi op beeld zorg dan nu ook maar dat ze die stoeltjes terug betalen.
  zondag 5 april 2009 @ 19:25:19 #241
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67736901
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
OK, nog 1 afscheidskus dan, maar dan moet je nu echt braaf gaan slapen .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67736917
actie van de supporters meer dan terecht natuurlijk
pi_67736924
Jezus, wat een dom gedoe. Als je eigen club zo vermoord zou worden, dan was de wereld te klein geweest. Nu gebeurt het elders en sporen die mensen ineens niet. Voetbal valt of staat met supporters en het is nogal logisch dat deze supporters zo hun frustratie uiten. Prachtig, zo hoort het. Je laat je je club niet afnemen.

Maar blijkbaar is het nogal moeilijk voor sommigen hier om zich in andersmans emoties te verplaatsen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67736999


Verder hadden jullie alles moeten slopen.
  zondag 5 april 2009 @ 19:29:06 #245
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67737036
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, wat een dom gedoe. Als je eigen club zo vermoord zou worden, dan was de wereld te klein geweest. Nu gebeurt het elders en sporen die mensen ineens niet. Voetbal valt of staat met supporters en het is nogal logisch dat deze supporters zo hun frustratie uiten. Prachtig, zo hoort het. Je laat je je club niet afnemen.

Maar blijkbaar is het nogal moeilijk voor sommigen hier om zich in andersmans emoties te verplaatsen.
Is dat een reden om maar iets af te breken dan.
pi_67737068
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, wat een dom gedoe. Als je eigen club zo vermoord zou worden, dan was de wereld te klein geweest. Nu gebeurt het elders en sporen die mensen ineens niet. Voetbal valt of staat met supporters en het is nogal logisch dat deze supporters zo hun frustratie uiten. Prachtig, zo hoort het. Je laat je je club niet afnemen.

Maar blijkbaar is het nogal moeilijk voor sommigen hier om zich in andersmans emoties te verplaatsen.
De club vermoord?

Er gebeurt eindelijk wat er al lang had moeten gebeuren. Ze moeten blij zijn.
pi_67737083
Wat een triest volk
You dream it, I live it.
pi_67737084
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Is dat een reden om maar iets af te breken dan.
Dat niet zozeer en dat praat ik ook niet goed, maar in het licht van de emoties van deze week kan ik het maar al te goed begrijpen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67737093
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

OK, nog 1 afscheidskus dan, maar dan moet je nu echt braaf gaan slapen .
Homo
pi_67737101
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een kul.

Maar soms gaan de dingen niet zoals je graag wilt. Dat moet je dan maar accepteren en je stadion vernielen is zo dom, zo kortzichtig.
Haha, accepteren dat je club wordt gedood? Sure. Verder hebben die supporters weinig te vertellen, dus gaan ze inderdaad, volkomen logisch, dingen slopen. Ik vind dat ze zelfs nog veel te mild zijn geweest.
  zondag 5 april 2009 @ 19:31:18 #251
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67737124
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat niet zozeer en dat praat ik ook niet goed, maar in het licht van de emoties van deze week kan ik het maar al te goed begrijpen.
Ik kan het ook wel begrijpen maar, laat ze die stoeltjes maar mooi terug betalen.
  zondag 5 april 2009 @ 19:31:26 #252
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67737127
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ze hebben die "fans" mooi op beeld zorg dan nu ook maar dat ze die stoeltjes terug betalen.
Zelfs de fotografen moesten duiken voor wat in hun richting geslingerd werd. Dus die gasten staan wel degelijk ergens op een plaatje!
Landelijk stadionverbod en vooral een gemeen hoge boete aub!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 5 april 2009 @ 19:33:42 #253
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67737213
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef Jasza het volgende:


Verder hadden jullie alles moeten slopen.
Nou, geef toe.. Makkelijk hadden jullie het niet vanmiddag
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67737217
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha, accepteren dat je club wordt gedood? Sure. Verder hebben die supporters weinig te vertellen, dus gaan ze inderdaad, volkomen logisch, dingen slopen. Ik vind dat ze zelfs nog veel te mild zijn geweest.
Ja ze hadden zeker nog geweld richting mensen moeten toepassen. Doe toch normaal man.
pi_67737239
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
pi_67737259
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
  zondag 5 april 2009 @ 19:37:06 #257
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67737314
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

De club vermoord?

Er gebeurt eindelijk wat er al lang had moeten gebeuren. Ze moeten blij zijn.
Zie je wel weer hoeveel je ervan weet, rot eens op.
pi_67737358
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Ik zag wel een leuke karatekick op de lange zijde hoor
  zondag 5 april 2009 @ 19:38:41 #259
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67737366
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Gast ga even geweld goedpraten he. En trouwens door die stoelgooiers gaat de club "naar de klote" welk sponsor wil zich associeren met zo'n team.
pi_67737373
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?
  zondag 5 april 2009 @ 19:39:17 #261
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67737383
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadion
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_67737387
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]

Staat er idd goed op

[ afbeelding ]



[ afbeelding ]

Nieuwe stoeltjes zullen er ook wel niet meer inkomen voor de zomer
die 2e zat nog naast me in het politiebusje op weg richting bureau heerlen wat een kansloos volk die wouten zeg, oppakken om niks

overigens hulde aan de mensen vandaag op west
pi_67737397
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?
Jij bent toch ajaxsupporter? jasza ook. En die praten dit soort wangedrag goed. Snap je het nu?????????? Of moet ik het nog voor je uittekenen. Internethooligan.
pi_67737405
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Gast ga even geweld goedpraten he.
Dit soort dingen keur ik wel goed ja. Ik vond het nog meevallen allemaal. Als dit in Amsterdam of rotterdam was gebeurd had het stadion er niet meer gestaan, daar ben ik van overtuigt. En terecht.

Het voetbal is van ons!
pi_67737409
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadion
Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaad
pi_67737433
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:


Het voetbal is van ons!
Naiefje. Moet je vooral dit soort onzin goedkeuren, dan wordt het steeds minder van ons.
pi_67737446
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

overigens hulde aan de mensen vandaag op west
Jij bent een Ajacied
pi_67737465
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
pi_67737502
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Jammer dat ze die hekken ertussen hebben anders was het pas leuk geweest
  zondag 5 april 2009 @ 19:43:44 #270
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67737503
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaad
Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  zondag 5 april 2009 @ 19:44:31 #271
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67737532
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
pi_67737544
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jij bent een Ajacied
weet je waar west is?
pi_67737566
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.
Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.
pi_67737581
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
wat stoeltjes het veld opgooien vond het allemaal wel meevallen hoor, voor zover bekend is niemand gewond geraakt hoor
pi_67737605
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

weet je waar west is?
Jawel, kijk ook naar de PI
Ik zei dat omdat SCH zei dat het typisch was dat de Ajacieden het goedkeurden
pi_67737630
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jawel, kijk ook naar de PI
Ik zei dat omdat SCH zei dat het typisch was dat de Ajacieden het goedkeurden
pi_67737631
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

wat stoeltjes het veld opgooien vond het allemaal wel meevallen hoor, voor zover bekend is niemand gewond geraakt hoor
Het viel inderdaad allemaal wel mee
pi_67737658
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
Stoeltjes zullen wel pijn gehad hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 5 april 2009 @ 19:49:02 #279
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67737676
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het viel inderdaad allemaal wel mee
En die bedreigingen vinden jullie ook wel kunnen zeker
pi_67737720
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En die bedreigingen vinden jullie ook wel kunnen zeker
Als ze aan mijn club zouden komen is wat mij betreft veel veroorloofd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67737756
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Stoeltjes zullen wel pijn gehad hebben
.
pi_67737779
Persoonlijk vind ik dat Fortuna veel te veel invloed heeft in deze fusie.
Naam laten wijzigen Roda FC (Roda Fortuna combinatie)
of Roda FC Limburg.
IIk denk dat met de naam Roda FC de Roda supporter
zich makkelijker met de nieuwe fusieclub kan identificeren.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_67737809
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Wilskracht het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Fortuna veel te veel invloed heeft in deze fusie.
Naam laten wijzigen Roda FC (Roda Fortuna combinatie)
of Roda FC Limburg.
IIk denk dat met de naam Roda FC de Roda supporter
zich makkelijker met de nieuwe fusieclub kan identificeren.
Je snapt het niet ofzo?
  zondag 5 april 2009 @ 19:54:32 #284
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67737851
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.
Ned, het gaat niet om het kleine vakje supporters maar om iedereen die vandaag in het stadion was. Niet iedereen is even fanatiek, maar het zijn allemaal fans van dezelfde club. De een reageert anders op deze naaistreek van de provincie en het clubestuur dan de ander. Gelukkig maar zou ik haast zeggen. Ik keur de sloopactie van het kleine vakje supporters niet goed, maar ik kan het wel begrijpen.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_67737869
Leg mij het dan uit?
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_67737881
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Wilskracht het volgende:
Leg mij het dan uit?
Alsof de fucking naam iets uitmaakt mafkees
pi_67738112
quote:
Supportersoproer om Limburgse fusie zondag 05 apr 2009 15:42uur
De harde supporterskern van Roda JC heeft zondag tijdens de verloren thuiswedstrijd tegen Ajax (1-2) zijn onvrede over de aanstaande fusie met Fortuna Sittard laten weten. Ze gooiden in de slotfase tientallen stoeltjes op het veld. Met spandoeken drongen de fans zelfs aan op degradatie.

Aanvoerder Davy de Fauw betreurt het gedrag van een deel van de aanhang. ,,Ik snap dat ze teleurgesteld zijn over de fusie. Maar aan de andere kant moeten ze ook beseffen dat de fusie er zeker komt. Dat verander je niet meer met dit gedrag. Ze kunnen ons beter blijven steunen. Het is namelijk wel de bedoeling dat Sporting Limburg volgend seizoen in de eredivisie voetbalt.''
pi_67738146
Ik vind wel dat de naam van de club uit maakt. Je bent supporter van Roda en dan blijf je supporter van Roda. Nu ben je supporter van Roda en wordt je supporter van de provincie Limburg (Sporting Limburg)
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Alsof de fucking naam iets uitmaakt mafkees
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_67738336
Begrijpen is in dit geval niet zo anders dan goedkeuren.
pi_67738495
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat tekent hem . Wat een sukke.

En wat een kutpubliek, ongelooflijk. Opsporen via de camera en stgadionverboden, dat willen ze toch zo graag.

Dit valt op geen enkele manier goed te praten. Weer een schande voor het voetbal. Er komt een nieuwe club, ga er achter staan en houd je bek. Wat een losers. Kan ik hier weer uitleggen dat neit iedereen zo is.
Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 5 april 2009 @ 20:18:03 #291
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67738601
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Begrijpen is in dit geval niet zo anders dan goedkeuren.
Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67738620
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....
Fries hé
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 5 april 2009 @ 20:21:15 #293
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67738692
Ging dit in 1962 in Kerkrade en in 1968 in Sittard net zo
pi_67738728
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....
Nee, ik houd wel van voetbal. Dit soort gedrag is juist een blijk van minachting, kom op zeg. Wat er ook gebeurt, dit soort onzin haal je niet en praat je niet goed, ook niet een beetje in de zin van 'ik begrijp het wel'.

En denthemen doe eens lief, anders duw ik je in de bonkevaart
pi_67738752
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.
Als onze club er net zo beroerd zou voorstaan en Friesland zou bulken van de profclubs, dan zou dat moeten. Maar wij hebben het wel goed voor elkaar en niet teveel clubs in de provincie
  zondag 5 april 2009 @ 20:23:34 #296
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67738762
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:

[..]

Fries hé

Fries, Hollander, Zeeuw, Brabander...boeiend verder. Je bent gewoon een lul, whatever je afkomst.

-sch dan he-
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67738773
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Fries, Hollander, Zeeuw, Brabander...boeiend verder. Je bent gewoon een lul, whatever je afkomst.
Aaangenaam
  zondag 5 april 2009 @ 20:25:40 #298
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67738835
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Aaangenaam
Aangenaam kennis maken. Nog aangenamer als je ook gelijk weer opsodeflikkert.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67738849
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef SCH het volgende:

[..]
En denthemen doe eens lief, anders duw ik je in de bonkevaart
Met je handtas?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67738851
Hoi Jaap.

Dag Jaap.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67738866
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')