Ik kan het ook wel begrijpen maar, laat ze die stoeltjes maar mooi terug betalen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat niet zozeer en dat praat ik ook niet goed, maar in het licht van de emoties van deze week kan ik het maar al te goed begrijpen.
Zelfs de fotografen moesten duiken voor wat in hun richting geslingerd werd. Dus die gasten staan wel degelijk ergens op een plaatje!quote:Op zondag 5 april 2009 19:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ze hebben die "fans" mooi op beeld zorg dan nu ook maar dat ze die stoeltjes terug betalen.
Nou, geef toe.. Makkelijk hadden jullie het niet vanmiddagquote:
Ja ze hadden zeker nog geweld richting mensen moeten toepassen. Doe toch normaal man.quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, accepteren dat je club wordt gedood? Sure. Verder hebben die supporters weinig te vertellen, dus gaan ze inderdaad, volkomen logisch, dingen slopen. Ik vind dat ze zelfs nog veel te mild zijn geweest.
Zie je wel weer hoeveel je ervan weet, rot eens op.quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De club vermoord?
Er gebeurt eindelijk wat er al lang had moeten gebeuren. Ze moeten blij zijn.
Ik zag wel een leuke karatekick op de lange zijde hoorquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Gastquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadionquote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
die 2e zat nog naast me in het politiebusje op weg richting bureau heerlenquote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er idd goed op
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Nieuwe stoeltjes zullen er ook wel niet meer inkomen voor de zomer![]()
Jij bent toch ajaxsupporter? jasza ook. En die praten dit soort wangedrag goed. Snap je het nu?????????? Of moet ik het nog voor je uittekenen. Internethooligan.quote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?
Dit soort dingen keur ik wel goed ja. Ik vond het nog meevallen allemaal. Als dit in Amsterdam of rotterdam was gebeurd had het stadion er niet meer gestaan, daar ben ik van overtuigt. En terecht.quote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gastga even geweld goedpraten he.
Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadion
Jij bent een Ajaciedquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
overigens hulde aan de mensen vandaag op west
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrochtquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer dat ze die hekken ertussen hebben anders was het pas leuk geweestquote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.quote:Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaad
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.quote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.
wat stoeltjes het veld opgooien vond het allemaal wel meevallen hoor, voor zover bekend is niemand gewond geraakt hoorquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |