Ik kan het ook wel begrijpen maar, laat ze die stoeltjes maar mooi terug betalen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat niet zozeer en dat praat ik ook niet goed, maar in het licht van de emoties van deze week kan ik het maar al te goed begrijpen.
Zelfs de fotografen moesten duiken voor wat in hun richting geslingerd werd. Dus die gasten staan wel degelijk ergens op een plaatje!quote:Op zondag 5 april 2009 19:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ze hebben die "fans" mooi op beeld zorg dan nu ook maar dat ze die stoeltjes terug betalen.
Nou, geef toe.. Makkelijk hadden jullie het niet vanmiddagquote:
Ja ze hadden zeker nog geweld richting mensen moeten toepassen. Doe toch normaal man.quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, accepteren dat je club wordt gedood? Sure. Verder hebben die supporters weinig te vertellen, dus gaan ze inderdaad, volkomen logisch, dingen slopen. Ik vind dat ze zelfs nog veel te mild zijn geweest.
Zie je wel weer hoeveel je ervan weet, rot eens op.quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De club vermoord?
Er gebeurt eindelijk wat er al lang had moeten gebeuren. Ze moeten blij zijn.
Ik zag wel een leuke karatekick op de lange zijde hoorquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Gastquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadionquote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Logisch dat zogenaamde ajaxfans dit wel weer begrijpen
die 2e zat nog naast me in het politiebusje op weg richting bureau heerlenquote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er idd goed op
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Nieuwe stoeltjes zullen er ook wel niet meer inkomen voor de zomer![]()
Jij bent toch ajaxsupporter? jasza ook. En die praten dit soort wangedrag goed. Snap je het nu?????????? Of moet ik het nog voor je uittekenen. Internethooligan.quote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de sneue moraalridder uithangen mafkees. Wat heeft dit nou weer met Ajax te maken?
Dit soort dingen keur ik wel goed ja. Ik vond het nog meevallen allemaal. Als dit in Amsterdam of rotterdam was gebeurd had het stadion er niet meer gestaan, daar ben ik van overtuigt. En terecht.quote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gastga even geweld goedpraten he.
Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Niet iedere club heeft 26.000 Ned Flanders op de tribune zitten zoals in het Abe Lenstra Stadion
Jij bent een Ajaciedquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
overigens hulde aan de mensen vandaag op west
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrochtquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer dat ze die hekken ertussen hebben anders was het pas leuk geweestquote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.quote:Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zoveel publiek had inderdaad
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
precies, blijkt maar weer eens wat een kutpubliek roda heeft op zuid, oost en noord (grootste gedeelte) beetje de mensen die echt een roda hart hebben uitfluiten als ze anti songs zingen tegen dat fusiegedrocht
Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.quote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Alles behalve Ned, liever 13,000-14,000 echte supporters dan 26,000 man klapvee. Meer is niet altijd beter.
wat stoeltjes het veld opgooien vond het allemaal wel meevallen hoor, voor zover bekend is niemand gewond geraakt hoorquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
Jawel, kijk ook naar de PIquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel, kijk ook naar de PI
Ik zei dat omdat SCH zei dat het typisch was dat de Ajacieden het goedkeurden
Het viel inderdaad allemaal wel meequote:Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
wat stoeltjes het veld opgooien vond het allemaal wel meevallen hoor, voor zover bekend is niemand gewond geraakt hoor
Stoeltjes zullen wel pijn gehad hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ze mogen boos zijn maar ga dan geen geweld gebruiken ...
En die bedreigingen vinden jullie ook wel kunnen zekerquote:Op zondag 5 april 2009 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het viel inderdaad allemaal wel mee
Als ze aan mijn club zouden komen is wat mij betreft veel veroorloofdquote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En die bedreigingen vinden jullie ook wel kunnen zeker
quote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stoeltjes zullen wel pijn gehad hebben
Je snapt het niet ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Wilskracht het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Fortuna veel te veel invloed heeft in deze fusie.
Naam laten wijzigen Roda FC (Roda Fortuna combinatie)
of Roda FC Limburg.
IIk denk dat met de naam Roda FC de Roda supporter
zich makkelijker met de nieuwe fusieclub kan identificeren.
Ned, het gaat niet om het kleine vakje supporters maar om iedereen die vandaag in het stadion was. Niet iedereen is even fanatiek, maar het zijn allemaal fans van dezelfde club. De een reageert anders op deze naaistreek van de provincie en het clubestuur dan de ander. Gelukkig maar zou ik haast zeggen. Ik keur de sloopactie van het kleine vakje supporters niet goed, maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.
Alsof de fucking naam iets uitmaakt mafkeesquote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Wilskracht het volgende:
Leg mij het dan uit?
quote:Supportersoproer om Limburgse fusie zondag 05 apr 2009 15:42uur
De harde supporterskern van Roda JC heeft zondag tijdens de verloren thuiswedstrijd tegen Ajax (1-2) zijn onvrede over de aanstaande fusie met Fortuna Sittard laten weten. Ze gooiden in de slotfase tientallen stoeltjes op het veld. Met spandoeken drongen de fans zelfs aan op degradatie.
Aanvoerder Davy de Fauw betreurt het gedrag van een deel van de aanhang. ,,Ik snap dat ze teleurgesteld zijn over de fusie. Maar aan de andere kant moeten ze ook beseffen dat de fusie er zeker komt. Dat verander je niet meer met dit gedrag. Ze kunnen ons beter blijven steunen. Het is namelijk wel de bedoeling dat Sporting Limburg volgend seizoen in de eredivisie voetbalt.''
quote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof de fucking naam iets uitmaakt mafkees![]()
Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.quote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat tekent hem . Wat een sukke.
En wat een kutpubliek, ongelooflijk. Opsporen via de camera en stgadionverboden, dat willen ze toch zo graag.
Dit valt op geen enkele manier goed te praten. Weer een schande voor het voetbal. Er komt een nieuwe club, ga er achter staan en houd je bek. Wat een losers. Kan ik hier weer uitleggen dat neit iedereen zo is.
Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....quote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Begrijpen is in dit geval niet zo anders dan goedkeuren.
Fries héquote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....
Nee, ik houd wel van voetbal. Dit soort gedrag is juist een blijk van minachting, kom op zeg. Wat er ook gebeurt, dit soort onzin haal je niet en praat je niet goed, ook niet een beetje in de zin van 'ik begrijp het wel'.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best wel een ontzettende minachtende lul hè....
Als onze club er net zo beroerd zou voorstaan en Friesland zou bulken van de profclubs, dan zou dat moeten. Maar wij hebben het wel goed voor elkaar en niet teveel clubs in de provinciequote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.
quote:
Aaangenaamquote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Fries, Hollander, Zeeuw, Brabander...boeiend verder. Je bent gewoon een lul, whatever je afkomst.
Aangenaam kennis maken. Nog aangenamer als je ook gelijk weer opsodeflikkert.quote:
Met je handtas?quote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
En denthemen doe eens lief, anders duw ik je in de bonkevaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |